פיצה פרגו פתח תקווה בקניון עמי בוטיק סנטר באם המושבות רח' שרגא רפאלי

סניף חדש של "פיצה פרגו" נפתח בקניון עמי בוטיק באם המושבות פתח תקווה

רשת הפיצריות, לה מעל 20 סניפים ברחבי הארץ, תקעה יתד בקניון השכונתי והחליפה את "פיצה במושבה", שנחשבה להצלחה לא קטנה, אחרי שיצאו מתנורה פיצות במשך למעלה מחמש שנים. בפרגו מבצעים כרגע השקה שקטה ומתכוננים לבוסט הגדול, שצפוי להגיע לאחר פסח. חובבי הפיצות בכלל ופרגו בפרט, יאלצו להמתין בסבלנות, עד שיגיע התפריט המלא של הרשת ויתחילו את מערך המשלוחים.

הפיצה, המזון המהיר, שכמעט כל אחד אוהב, זוכה להצלחה מסחררת בעיר, במיוחד בשכונות ובאיזורים מרובי ילדים ומשפחות, אז לא פלא שבפתח תקווה יש למעלה מ-70 פיצריות רשומות במפות גוגל, שחלקן עצמאיות, אבל רובן סניפי רשתות. אחת כזאת היא "פיצה פרגו", שהחלה את דרכה בתחילת שנות ה-90, בגוש דן והיום כבר מוכרת פיצות בפריסה ארצית גם בבנימינה, השפלה, אשדוד והסביבה, מודיעין וירושלים.

 

פיצה פרגו פתח תקווה

מעכשיו "פיצה פרגו" במקום "פיצה במושבה"

לפני כשבועיים, בשקט-בשקט, החליף השלט של "פרגו" את זה של "פיצה במושבה" והמקום נפתח להרצה, בקומה השנייה של "עמי בוטיק סנטר", ברח' שרגא רפאלי 3 בשכונת אם המושבות החדשה. בעלי "פיצה במושבה", שפתחו את המקום ב-2017, מספרים כי המקום הצליח מאוד והם החליטו לעשות אקזיט ולמכור את המקום לרשת "פיצה פרגו", שסגרה לפני כשנה את הסניף היחיד שלה בפתח תקווה – בסיבים 9.

כיאה לרשת ארצית, בתפריט של רשת פיצה פרגו, יש מבחר ושפע גדול הרבה יותר מניגוד לזה של "פיצה במושבה". אז חוץ מפיצות, יש פסטות ספגטי, פנה, פטוצ’יני, רביולי וניוקי, המוגשות במגוון רטבים עשיר כמו: רוזה, אלפרדו, פסטו, נפוליטנה ועוד. בפיצה פרגו גם מפנקים מהמטבח התימני עם זיוות במילויים שונים, מלוואחים מגולגלים וג’חנונים לשבת, זאת בנוסף למבחר סלטים, הנחתכים על המקום ומוגשים בליווי מקלות לחם-שום. הקינוח הכי חזק: זיווה נוטלה.

פיצה פרגו פתח תקווה - מחכים לבוסט אחרי פסח

תפריט עשיר ומגוון יותר מהמתחרים

למרות שהתפריט של פיצה פרגו הוא הרבה יותר מגוון מפיצריה רגילה, בטח ביחס ל"פיצה במושבה". מחירי הפיצות שמוצעים בתפריט של פיצה פרגו, די דומים לאלו של "פיצה במושבה" האקסית וגם לאלו של "פיצה עגבניה", המתחרה מקניון "ספיר". גם בפרגו יש מבצעים רשתיים, המתחלפים מדי חודש, כשבמרץ המבצע הוא תוספת של פיצה ששווה 55 ש"ח בכל קנייה של שני מגשים (8 חתיכות כל אחד) ב-100 ש"ח. שתי פיצות משפחתיות גודל L עם 100 אחוז מוצרלה נמכרות במבצע של 114 ש"ח (במקום 140 ש"ח).

בפיצה פרגו קיים שירות קייטרינג עבור אירועים שונים כמו מסיבות, ימי הולדת, ארוחות משפחתיות גדולות, כנסים ועוד. כמו כל העסקים ב"עמי בוטיק סנטר", גם פיצה פרגו לא צפויה להיות פתחה בשבת, זאת למרות שבאתר הבית של הרשת, לא מצוין שהסניף הוא כשר וגם לא כשר למהדרין, בניגוד לרוב הסניפים האחרים.
בסניף מדגישים כי הם בשלב הרצה, שצפוי להסתיים באמצע אפריל אחרי פסח, אז גם אמור להיפתח מערך המשלוחים.

ביקורות שליליות בפיצה פרגו הסיבים פתח תקווה

ביקורות שליליות לסניף הקודם ברח' הסיבים פתח תקווה

פיצה פרגו פחות היו מעוניינים לשתף פעולה ויותר להתרכז בהכנות לבוסט הפתיחה, ולכן לא קיבלנו תשובה לשאלה מדוע נסגר הסניף בסיבים, אבל מבחינה עסקית די ברור שלוקיישן של פיצריה מהסוג של פיצה פרגו, הוא יתרון גדול, היות ופיצה  היא מאכל לילדים, משפחות ולבני נוער שמזמינים הביתה יחד עם צפייה בטלוויזיה. 

לזה גם יש להוסיף את העובדה כי, לפחות מצפייה בעמוד הביקורות של גוגל, הסניף בסיבים לא הייתה הצלחה גדולה. למשל, ביקורות שעלו זמן קצר לפני סגירת הסניף:

  • "פיצה קטנה ושרופה ב 69 ₪ . לזה קוראים משפחתית?? הגיע שרוף לגמרי", ג'ו.
  • "השליח הגיע עם פיצה קרה מאוד ובאיחור. הבעלים של פרגו מדבר בצורה תוקפנית ואלימה. לא ממליץ להזמין מהם !!"
  • "מאז שהחליפו בעלים, עומד בקבלה איזה בחור שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת עם גישה חצופה ומגעילה, כאילו הלקוחות עובדים אצלו. תמשיכו ככה – ותסגרו מהר".

מה שאכן קרה. אנו בטוחים כי המיקום של הסניף החדש באם המושבות הוא מהלך מצוין של הרשת ועל אנשי פיצה פרגו להוכיח זאת כמובן. 

פיצה פרגו פתח תקווה על המפה

עוד לא בגוגל ועוד לא בוויז

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading