מפגש יוזמים עסק במעוף פתח תקווה

צפו: מפגש חשיפה מיוחד לנשות עסקים בקורס "יוזמים עסק" במעוף פתח תקווה

"יוזמים עסק מקו הזינוק – ועד לעסק מצליח", זה המוטו שמשדרים במקום, שאולי הכי דואג בעיר, ליזמיות (וגם ליזמים…) המקימים עסקים קטנים בינוניים חדשים. במעוף מציעים את הקורס במחיר אטרקטיבי של 728 ש"ח בלבד של 14 מפגשים הכוללים לא פחות מ-70 שעות. הקורס מבטיח ללוות את את בעל העסק החדש בהקמתו ובניהולו. צפו בראיון עם מיכל גליקמן, מנהלת מעוף פ"ת.

לצורך קידום וחשיפת הקורס, מעוף פתח תקווה, הפועל תחת משרד הכלכלה והתעשייה (הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים), הפועל בתיאום עם עיריית פתח תקווה ומרכז "עוצמה" של האגף לשירותים חברתיים, ערך לפני מספר ימים מפגש מיוחד לנשים בלבד.

מיכל גליקמן, מנהלת סניף מעוף פ"ת: "במעוף תקבלו כל מה שצריך להפוך רעיון לעסק מצליח"

עושים סוויץ' בין שכירה לעצמאית

המפגש נערך במשרדי מעו"ף במגדל גלובל טאוורס (מגדל ALIGN), דרך רבין 1, והשתתפו בו בעלות עסקים בעתיד ובהווה, ששמעו דברי הסבר על הקורס וקינחו בהרצאה על "פסיכולוגיה חיובית בעסקים", של המנטורית העסקית, מאיה זוהר, שהכניסה בהן הרבה חשיבה חיובית ומוטיבציה בהקמת העסק.

"הקורס מיועד לכל מי שיש לה רעיון להקים עסק ולהיות עצמאית וגם למי שכבר יש לה עסק, אבל רוצה לדעת איך להתחיל נכון לנהל אותו נכון", אמרה לפתח תקווה NEWS במפגש, מיכל גליקמן, מנהלת סניף פתח תקווה. "אנחנו תחילה נלמד אותן את השפה העסקית ונגרום להן לעשות את הסוויץ בראש בין שכירה לעצמאית".

ואחרי הסוויץ'?

"נכניס להן למודעות ולהבנה איך להקים תכנית עסקית ונוציא להן תכנית עבודה. בקורס מעורבים אלמנטים של העצמה אישית, שתבטיח שאף אחת לא תיפול מהקורס וכולן ייצאו מנצחות ועם עסק מצליח. מדובר בתכנית הדגל של משרד הכלכלה והמשתתפות מקבלות גם סל של הטבות משלים.

בניין ALIGN פתח תקווה
בניין ALIGN פתח תקווה

העצמה אישית ונשית

מה מיוחד בקורס הנוכחי?

"מדובר בלמידה משולבת של תאוריה עם פרקטיקה, כשלאורך כל הדרך, המשתתפות מקבלות ליווי והדרכה צמודים. הפעם, בשונה ממחזורים קודמים יצרנו שת"פ עם אגף השירותים החברתיים בעיריית פתח תקווה ותכנית "עוצמה" – וביחד רקמנו תוספת לקורס, שמתבטאת בעוד 5 מפגשי העצמה אישית".

מה מטרת הקורס?

"המטרה שהמפגשים הללו יחזקו את המשתתפות ויתנו להם את הכוחות האישיים לחוסן ותחושת מסוגלות החשובה כל כך לכל בעלת עסק".

 

מאיה זוהר מרצה על פסיכולוגיה חיובית בעסקים - מעו"ף פתח תקווה
מאיה זוהר מרצה על פסיכולוגיה חיובית בעסקים - מעו"ף פתח תקווה

הקורס כולל כאמור 14 מפגשים בנושאים הבאים:

  1. עושים סוויץ' – לומדים לחשוב יזמות
  2. מחלום לרעיון ממוקד
  3.  אסטרטגיה שיווקית – "העסק שלי הוא ייחודי"
  4. הלקוחות והעסק שלי – מהו המפתח לשידוך מוצלח?
  5. כלים ניהוליים – מתכנון לתכל'ס
  6. בין חלום למציאות – מהו הון וכיצד משיגים אותו
  7. לממש את החלום – תכנון והגדרת יעדים
  8.  Statu$tation
  9.  להתפרנס או להרוויח?
  10.  איפה הכסף? בקרת תזרים המזומנים
  11. שיווק דיגיטלי – איפה להיות כדי "להיות קיים"?
  12. קידום ופרסום
  13.  אשף המכירות
  14. Show Time

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »