מפגש יוזמים עסק במעוף פתח תקווה

צפו: מפגש חשיפה מיוחד לנשות עסקים בקורס "יוזמים עסק" במעוף פתח תקווה

"יוזמים עסק מקו הזינוק – ועד לעסק מצליח", זה המוטו שמשדרים במקום, שאולי הכי דואג בעיר, ליזמיות (וגם ליזמים…) המקימים עסקים קטנים בינוניים חדשים. במעוף מציעים את הקורס במחיר אטרקטיבי של 728 ש"ח בלבד של 14 מפגשים הכוללים לא פחות מ-70 שעות. הקורס מבטיח ללוות את את בעל העסק החדש בהקמתו ובניהולו. צפו בראיון עם מיכל גליקמן, מנהלת מעוף פ"ת.

לצורך קידום וחשיפת הקורס, מעוף פתח תקווה, הפועל תחת משרד הכלכלה והתעשייה (הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים), הפועל בתיאום עם עיריית פתח תקווה ומרכז "עוצמה" של האגף לשירותים חברתיים, ערך לפני מספר ימים מפגש מיוחד לנשים בלבד.

מיכל גליקמן, מנהלת סניף מעוף פ"ת: "במעוף תקבלו כל מה שצריך להפוך רעיון לעסק מצליח"

עושים סוויץ' בין שכירה לעצמאית

המפגש נערך במשרדי מעו"ף במגדל גלובל טאוורס (מגדל ALIGN), דרך רבין 1, והשתתפו בו בעלות עסקים בעתיד ובהווה, ששמעו דברי הסבר על הקורס וקינחו בהרצאה על "פסיכולוגיה חיובית בעסקים", של המנטורית העסקית, מאיה זוהר, שהכניסה בהן הרבה חשיבה חיובית ומוטיבציה בהקמת העסק.

"הקורס מיועד לכל מי שיש לה רעיון להקים עסק ולהיות עצמאית וגם למי שכבר יש לה עסק, אבל רוצה לדעת איך להתחיל נכון לנהל אותו נכון", אמרה לפתח תקווה NEWS במפגש, מיכל גליקמן, מנהלת סניף פתח תקווה. "אנחנו תחילה נלמד אותן את השפה העסקית ונגרום להן לעשות את הסוויץ בראש בין שכירה לעצמאית".

ואחרי הסוויץ'?

"נכניס להן למודעות ולהבנה איך להקים תכנית עסקית ונוציא להן תכנית עבודה. בקורס מעורבים אלמנטים של העצמה אישית, שתבטיח שאף אחת לא תיפול מהקורס וכולן ייצאו מנצחות ועם עסק מצליח. מדובר בתכנית הדגל של משרד הכלכלה והמשתתפות מקבלות גם סל של הטבות משלים.

בניין ALIGN פתח תקווה
בניין ALIGN פתח תקווה

העצמה אישית ונשית

מה מיוחד בקורס הנוכחי?

"מדובר בלמידה משולבת של תאוריה עם פרקטיקה, כשלאורך כל הדרך, המשתתפות מקבלות ליווי והדרכה צמודים. הפעם, בשונה ממחזורים קודמים יצרנו שת"פ עם אגף השירותים החברתיים בעיריית פתח תקווה ותכנית "עוצמה" – וביחד רקמנו תוספת לקורס, שמתבטאת בעוד 5 מפגשי העצמה אישית".

מה מטרת הקורס?

"המטרה שהמפגשים הללו יחזקו את המשתתפות ויתנו להם את הכוחות האישיים לחוסן ותחושת מסוגלות החשובה כל כך לכל בעלת עסק".

 

מאיה זוהר מרצה על פסיכולוגיה חיובית בעסקים - מעו"ף פתח תקווה
מאיה זוהר מרצה על פסיכולוגיה חיובית בעסקים - מעו"ף פתח תקווה

הקורס כולל כאמור 14 מפגשים בנושאים הבאים:

  1. עושים סוויץ' – לומדים לחשוב יזמות
  2. מחלום לרעיון ממוקד
  3.  אסטרטגיה שיווקית – "העסק שלי הוא ייחודי"
  4. הלקוחות והעסק שלי – מהו המפתח לשידוך מוצלח?
  5. כלים ניהוליים – מתכנון לתכל'ס
  6. בין חלום למציאות – מהו הון וכיצד משיגים אותו
  7. לממש את החלום – תכנון והגדרת יעדים
  8.  Statu$tation
  9.  להתפרנס או להרוויח?
  10.  איפה הכסף? בקרת תזרים המזומנים
  11. שיווק דיגיטלי – איפה להיות כדי "להיות קיים"?
  12. קידום ופרסום
  13.  אשף המכירות
  14. Show Time

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading