מירוץ פתח תקווה - 2022

ב-31.3 יוזנק לראשונה מירוץ העגלות. מירוץ הלילה הרביעי של פתח תקווה יוזנק ב-8.6

שני אירוע ספורט קהילתיים צפויים בעיר בזמן הקרוב: Babyrun הוא מיזם של האגף לגיל הרך בעירייה, בשיתוף האתר "און לייף", בו צפויות להשתתף כ-1000 אימהות (עם 1000 עגלות) ביום שישי האחרון של החודש בצהרים (יציאה מגן החי). אבל חובבי הספורט בעיר מחכים לאירוע הגדול של מירוץ הלילה, בו ירוצו אלפי רצים בארבעה מקצים מוארים. גירנברג: "פתח תקווה מקדמת אורח חיים בריא".

אוהבי הריצה בפתח תקווה וסתם כאלה שחושבים שכדאי לעשות קצת ספורט, יכולים לרשום לעצמם שני תאריכים של אירועים גדולים, ביוזמת העירייה. מרוץ הלילה ייצא לדרך בפעם הרביעית במתכונת גדולה וחגיגית. העירייה מזמינה רצות ורצים, חובבים ומקצוענים, ילדים, בני נוער ומבוגרים, לריצה אורבנית "באווירה מלהיבה ושמחה במיוחד", כפי שנמסר.

מ-10 ק"מ למקצוענים ועד 600 מטר לחובבנים

הרצים יהנו מארבעה מסלולים: 10 ק"מ, 5 ק"מ (מקצים תחרותיים), 2.5 ק"מ לחובבנים יותר ומקצה רביעי שיהיה נגיש לכל המשפחה ואורכו יהיה 600 מטר. נקודת הזינוק של כל המקצים תמוקם, בדיוק כמו בשנה שעברה, בשדרת הרב מלכה (בסמוך לפארק אוחיון – הפארק הגדול), משם ימשיכו הרצות והרצים למסלולים המסומנים לפי צבעים שיבדילו ביניהם, וייהנו מחוויה של אור ומוסיקה לאורך המסלול.

לדברי העירייה, ההרשמה למירוץ הלילה כבר בעיצומה (לינק להרשמה). האירוע באחריות ארגון אגף הספורט בעיריית פתח תקווה ובהפקת חברת "אלקטרה טרגט". מוקדם (ב-23.3, יום חמישי) צפוי להתקיים מעין מירוץ הכנה למירוץ הגדול. מדובר "מירוץ הפארק", שייערך בפארק ע"ש יצחק אוחיון. המירוץ יכלול מקצים לכל הגילאים, מקצה שליחים ומקצה 2.5 ק"מ נושא פרסים.

1000 אמהות, 1000 עגלות

וזמת ספורט נוספת של עיריית פתח תקווה היא "מירוץ העגלות", שיוזנק ב-31.3 (יום שישי בצהרים).  BabyRun הוא יוזמנה של האגף לגיל הרך בעיריית פתח תקווה, בשיתוף אתר "און לייף". מתוך ההבנה שבשנה הראשונה שאחרי הלידה, רוב האמהות עסוקות בעיקר בטיפול ברך, נולד הרעיון לפעילות שוברת שגרה לנשים. 

לפי העירייה, כ-1000 אימהות צפויות להשתתף במרוץ שיקיים בשני סבבים, סבב א': 8:30-10:30, סבב ב': 11:00-13:00. ראש העיר, רמי גרינברג, שעודד את המיזם מסר ש"זוהי הזדמנות נהדרת לאמהות צעירות לנשום אוויר אביבי, לעבור בתחנות מהנות ומעניינות ולעשות את המרוץ הראשון יחד עם התינוק הרך". 

במהלך האירוע, ייפרסו שבע תחנות פעילות מושקעות ומקוריות, ביניהן: מסלול הליכה בגן החיות, תחנת ספורט לחיזוק רצועות בטן ורצפת אגן, בייבי יוגה, ריקוד עם מנשאים, קיר צילום בכניסה לאירוע עם מגנטים, במה מרכזית עם תכנים מרתקים ו"שלל פינוקים נוספים", כפי שמבטיחים בעירייה. בסיום המסלול, כל משתתפת תקבל מדליה וקיט מתנות לאימהות לתינוקות.

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading