אנגוס דבאח פתח תקווה - יכין סנטר

רשת הבשרים אנגוס דבאח פותחת סניף חדש של קצביה ביכין סנטר פתח תקווה ומציעה מחירים תחרותיים

החנות, על שטח של כ-250 מ"ר, בה הושקעו 2.5 מיליון ש"ח, תיפתח באירוע חגיגי עוד יומיים (יום חמישי, 15.3) עם בופה חופשי בו יוצעו לטעימה מבחר בשרים על טהרת האנגוס המעושן ופינוקים נוספים. זה יהיה הסניף השישי של הרשת, שהוקמה ב-2005 על ידי משפחת דבאח מהצפון, שמתגאה במחירים תחרותיים. מתכננים על האש בסופ"ש? כל המחירים בפנים.

לקבוצת חנויות הבשרים והקצביות בפתח תקווה, הצטרף שחקן חדש ומשמעותי ביותר בדמות רשת הקצביות והמסעדות אנגוס דבאח, שמציעה מבחר איכותי ומגוון של כל סוגי הבשרים ובהחלט מעמידה תחרות לנתח קצבים ומשק לגזיאל בסגולה ולמעדני גורמה והקצבים מירושלים בגיסין (וסליחה מאלה שלא הזכרנו). התחרות היא לא רק באיכות, אלא גם במחירים.

צפו: המחירים האטרקטיביים של הבשרים באנגוס דבאח פ"ת

אחד ממותגי הבשר המובילים בארץ

אחרי שחנות המפעל הראשונה של אנגוס נפתחה לפני כמעט שני עשורים בסמוך למפעל הבשר שלהם בכרמיאל, נפתחו סניפים גם בטירה, גן שמואל, ראשון לציון, צומת ביל"ו וכיום מונה הרשת 5 חנויות הפתוחות 7 ימים בשבוע (כולל ימי שבת). בנוסף, הרשת מפעילה גם מסעדות על טהרת הבשרים שלה, בתל אביב (רח' הארבעה), כפר סבא, מגדל ועין המפרץ – כך שאפשר לומר בפה מלא שאנגוס דבאח הוא אחד ממותגי הבשר החזקים והמובילים בארץ.

הייחוד של אנגוס הוא שכל נתחי הבשר, מגיעים לחנויות המפעל, היישר מהעדר הפרטי של המשפחה בגליל, בדיר אל-אסד. נתחי הבקר הם מזן האנגוס, שמקורו בסקוטלנד וידוע באיכותו הגבוהה. העגלים והטלאים גדלים בתנאי מרעה טבעי בהרי הגליל ונהנים מאוכל וסביבת גידול מהמשובחים ביותר. לדברי הרשת, היא הציבה סטנדרט של טריות והקפדה על כל תהליך הבשר.

אנגוס דבאח פתח תקווה - מבפנים

"לקוחות מפתח תקווה הגיעו לסניף בטירה"

הערב פגשנו בסניף ביכין סנטר (רח' השחם 17), המתמרק לקראת הפתיחה החגיגית עוד יומיים (יום חמישי, 16:00), את מנהל הרשת, נג'יב דבאח, שנשמע נרגש לפתוח את הסניף בפתח תקווה, במקום איפה שהייתה חנות הפיצוחים, קליית חממה.

"הלוקיישן של יכין סנטר הוא בעל פוטנציאל מסחרי רב", אמר לנו. "למרות שהשטח (250 מ"ר, פ"נ), קטן ביחס לסניפים אחרים שלנו, אנחנו בטוחים שעשינו את המהלך הנכון. הבחירה בפתח תקווה נבעה בעקבות דרישה של לקוחות פתח תקוואים שלנו, שנאלצו עד היום להגיע במיוחד לטירה לקנות בשר".

אז כמה משתלם לקנות בשר באנגוס דבאח? לפי המחירים (חשוב לציין – מדובר במחירי השקה), בהחלט משתלם. כמה המחירים: קילו שוק טלה ב-64.90 ש"ח, קבב 3 ק"ג ב-120 ש"ח, המבורגר 3 ק"ג ב-110 ש"ח, כל סוגי הנקניקיות 5 ק"ג ב-110 ש"ח, כרעיים עוף 6 ק"ג ב-110 ש"ח, חזה עוף 4 ק"ג ב-100 ש"ח, כנפיים עוף 4 ק"ג ב-50 ש"ח בלבד, פרגית בלי עור 3 ק"ג ב-110 ש"ח, שניצל עוף פרוס 4 ק"ג ב-120 ש"ח, שיפודי פרגית 3 ק"ג ב-130 ש"ח, עגל טרי 3 ק"ג ב-120 ש"ח ואסאדו 3 ק"ג ב-100 ש"ח.

אנגוס דבאח פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading