רנואר אאוטלט פתח תקווה קניון סירקין

רשת רנואר פתחה סניף אאוטלט בקניון סירקין פתח תקווה. מחירים? בין 10 ל-150 ש"ח

החנות, בשטח של 420 מ"ר, נפתחה בהרצה שקטה לפני כחודש ומאז פקדו אותה לקוחות רבים, שמחפשים אופנה איכותית במחירים עממיים. ביקרנו לפני שבוע במקום ומצאנו מבחר ענק של פריטים: חולצות T, חולצות ליציאה, שמלות, חצאיות, ג'ינסים ואפילו נעלי עקב (ב-50 ש"ח). החנות במזרח העיר מצטרפת לסניף השני של רנואר, חנות הקולקציה בקניון הגדול, שם המחירים מעט יקרים יותר.

עוד קצת יותר משבועיים ליל הסדר והראש אצל רבים ורבות מאיתנו טרוד במה נלבש. תמיד כיף לבוא לאירוע המשפחתי החגיגי עם סט חדש של לבוש והכי חשוב – לא לחזור על מה שלבשנו בשנה שעברה (בכל זאת, הכל מתועד היום). אז מי שמחפש אופציה לסגור את פינת הלבוש לערב בו קוראים את ההגדה, זאת מבלי לקרוע את הכיס, כדאי לבוא לבקר ברנואר אאוטלט החדש, שנפתחה בקניון סירקין.

צפו: מה המחירים ברנואר אאוטלט בקניון סירקין פתח תקווה?

30 שנה ותק. כ-100 נקודות מכירה וסניפים

קבוצת רנואר, אחת ממותגי האופנה המוכרים והותיקים בישראל, הוקמה לפני 30 שנים (1993) ומאז היא פיזרה את סניפיה (יחד עם המותג Twentyfourseven) בפריסה ארצית מלאה, כמעט בכל קניון ומרכז מסחרי גדול ומוביל. מרבית נקודות המכירה שלה הן חנויות בבעלות, הפועלות לצדו של מערך זכיינות, המאפשר את הרחבת הפעילות הקמעונאית בפורמטים שונים.

הקהל של רנואר הוא צעיר ברובו, אבל גם מבוגרים יכולים למצוא בחנויות אל המותג את מבוקשם. ברנואר מוכרים ג'ינסים, מכנסיים רגילים, שורטים וברמודות, שמלות, חולצות T ומכופתרות, ווסטים וג'קטים, בלייזרים, סווטשירטים וקפוצ'ונים, סריגים, סוודרים וקרדיגנים, חליפות פוטר, חצאיות, מגפיים, סניקרס
נעלי עקב, סנדלים, כפכפים, אביזרים שונים וגם הלבשה תחתונה – הכל לגברים ולנשים במגוון רחב של מידות.

מגוון מכנסיים בחנות רנואר אאוטלט פתח תקווה קניון סירקין
מגוון מכנסיים בחנות רנואר אאוטלט פתח תקווה קניון סירקין

מגפיים ב-30 ש"ח

חנות האאוטלט (עודפים) מציעה את המבחר הענק בזה במחירים נוחים מאוד, כאלה שאי אפשר למצוא בסניף בקניון הגדול, או בחנות האינטרנט. "אנחנו ממוקמים במקום פצצה עם מחירים שכל כיס יכול להרשות לעצמו", מציין אלון בלינקה, מנהל הסניף. "אני מזמין אותכם לבוא, לראות, לקנות ולהנות. יש לנו צוות מלא ורחב, שתמיד שמח לעזור ולבחור את הדברים השווים לכל לקוח".

ברנואר אאוטלט פתח תקווה אפשר למצוא למשל נעלי עקב ב-50 ש"ח, ג'קטים ומעילים ב-60 ש"ח, חולצות T ב-30 ש"ח, מגפיים ב-30 ש"ח (כן, לא טעות), שמלות ב-30 ש"ח. הבנתם את הקונספט. מה הכי הולך ברנואר סירקין? לפי מה ששמענו, בעיקר חצאיות ומכנסי אלגנט, להם יש ביקוש מהמגזר הדתי, שרבים ממנו גרים במזרח העיר.

מגפיים קונים מהר. ובזול. קניון סירקין רנואר אאוטלט פתח תקווה
מגפיים קונים מהר. ובזול. קניון סירקין רנואר אאוטלט פתח תקווה

רנואר היא רשת האופנה החמישית בגדולה בישראל. מטה החברה ממוקם בעיר ראשון-לציון, הקבוצה מעסיקה כ-1300 עובדים, מתוכם כ-300 במטה החברה ובמרכז הלוגיסטי והיתר בנקודות המכירה הפרוסות ברחבי הארץ (כ-100 סניפים, מתוכם 12 סניפי אאוטלט, כולל החדש בפתח תקווה).

ברנואר אאוטלט פתח תקווה מציינים שהם ערוכים מבחינת כוח אדם לספק את השירות לקהל לקוחות גדול, אבל עדיין מחפשים מנהלי משמרת וסגן מנהל סניף.שעות הפתיחה של החנות הן בימי חול בין 9:30 ל-21:30 ובשישי בין 9:30 ל-14:30. במוצאי שבת החנות פתוחה מצאת השבת עד 22:30.

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading