פתיחת סופרטל פתח תקווה ברוטשילד 73

צפו בעשרות רבות של חוגגים בפתיחה של סופרטל פתח תקווה ברוטשילד 73

איש העסקים רני צים, בנו טל, שעל שמו קרויה הרשת, השותף משה הופטמן ועוד רבים וטובים של הלקוחות הקבועים והחדשים של הרשת, הגיעו אתמול בצהרים למרכז העיר, לציין את השקת הסניף השלישי של הרשת בפתח תקווה, לאחר הסניפים ברחוב ההסתדרות 26 ובמיכל לייב כץ 47. באי המקום נהנו מנקניקיה בלחמניה, פופקורן ושתייה חופשית. טל ורני צים: "מביאים חווית קנייה לפתח תקווה". 

צפו באירוע ההשקעה של סופרטל פתח תקווה רוטשילד 73

רשת הסופרמרקטים השכונתית סופרטל, מתרחבת ומשיקה סניף חדש במרכז העיר, רוטשילד 30, המשתרע על כ-350 מ"ר. ברשת מבטיחים שעות פתיחה ארוכות מהרגיל (משש בבוקר עד חצות) ומגוון גדול של מוצרייבוא מקביל בדגש על איכות וטריות. סופרטל היא רשת חדשה יחסית, שהוקמה לפני כשנתיים על ידי הבן והאב צים יחד עם איש העסקים משה הופטמן. היא מונה כיום 7 סניפים – בפתח תקוה, רחובות, גני תקווה ורעננה ונמצאת בצמיחה מתמדת.

רני צים, יו"ר קבוצת צים
רני צים, יו"ר קבוצת רני צים

צים עשה את הונו הראשון כבעלי רשת "כמעט חינם", שנמכרה על ידו ליינות ביתן עבור סכום של 350 מיליון שקל לפני כ-10 שנים. מאז, הוא מתמקד בעיקר בנדל"ן ובאחזקות, תחת קבוצת רני צים אחזקות,
השולטת בבית ההשקעות פסגות, ב"רני צים מרכזי קניות", רשת "סופר טל", מרכז הקניות "צים אורבן", דיוטי פרי אלקטרוניקה וב"מגידו חברת מגורים".

"אנחנו גאים לפתוח את הסניף השלישי שלנו בפתח תקווה ולהביא לתושבי העיר גישה נוחה למוצרים איכותיים, במחירים טובים ובשעות שנוחות לכולם", מסר טל צים, מבעלי הרשת. "במהלך החודשים הקרובים הרשת צפויה להתרחב עם סניפים חדשים במיקומים אסטרטגיים".

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading