AVIS פתח תקווה, אביחן אבישר, ארז דיין

יש חשמל באוויר: ביקרנו ב-AVIS פתח תקווה ומצאנו שתי חשמליות משפחתיות חדשות (וידאו)

חג הפסח עוד רגע כאן, ויחד עם רוחות של התחדשות שחג האביב מביא איתו, מגיעות גם רוחות של התרגשות רבה. גם בסוכנויות הרכב הרבות שיש בעיר פתח תקווה נרשמת התרגשות גדולה לקראת בואו של חג האביב. לקוחות רבים מחפשים להתחדש ולשדרג את הרכב המשפחתי שלהם, במיוחד לקראת טיולי החג המשפחתיים שכולנו מתכננים. מנהלי הסניף הראו לנו שני דגמים, שנמצאים בטופ המכירות: רנו מגאן חשמלית (₪201,903) ויונדאי קונה חשמלית (₪152,900).

ארז דיין, מנהל הסניף ואביחן אבישר, סגן מנהל הסניף, ליוו אותנו במהלך הסיור שלנו בסניף AVIS פתח תקווה המקומי. פתח תקווה ידועה כעיר של סוכנויות רכב, בטח בשנים האחרונות, כשמספר הרכבים בעיר גדל בהתמדה יחד עם האוכלוסייה וכמות העסקים.

בפתח תקווה לבדה יש כ-30 מותגי סוכנויות רכב, המציעות דגמים של רכב חדש, 0 קילומטר ויד שנייה בשלל עסקאות, מגוונות ורבות. אחת מהוותיקות שבהן היא סוכנות AVIS שקיימת כבר 20 שנה ויושבת על ציר רבין-ז'בוטינסקי, סמוך למגדל גלובל טאוורס ומול מגדלי ב.ס.ר סיטי.

צפו בביקור ב-AVIS פתח תקווה

סוכנות AVIS נמצאת בשטח עצום, עליו חונים עשרות רבות של רכבים, חלק מהדגמים החדשים ביותר שיוצאים לשוק – וזה כמובן מה שבאנו לראות. מנהל הסניף, ארז דיין וסגן מנהל הסניף אביחן אבישר, המליצו לנו על שני רכבים משפחתיים חשמליים של פירמות מוכרות מאוד לצרכן הרכב הישראלי: רנו ויונדאי.

יונדאי קונה 2023 - AVIS פתח תקווה

את הרנו מגאן החשמלית (דגם BALANCE EV60) מוכרים ב-AVIS ב-201,903 (לפני הנחת אונליין של 2000 ש"ח). הרכב מרשים מבחינה עיצובית. מאסיבי, מאובזר ומרווח עם הרבה דגש על בטיחות. את היונדאי קונה מוכרים ב-AVIS פתח תקווה ב-152,900 ש"ח (לפני הנחת אונליין של 2,000 ש"ח) וגם כאן תמצאו דגם שהוא בטופ מבחינת הטכנולוגיה והרבה ישראלים לוטשים את עיניהם אליו.

רנו מגאן חשמלית 2023 - AVIS פתח תקווה
רנו מגאן חשמלית 2023 - AVIS פתח תקווה

השוק הלוהט, מייצר באופן טבעי גם תחרות על מחירי המכוניות ו-AVIS מציעה באמת מחיר טוב, אבל בעיקר מוכרת שירות ואמינות. הצוות בסניף AVIS פתח תקווה כולל אנשי מכירות מקצועיים, שפוגשים מדי יום עשרות פתח תקוואים, שמחפשים רכב להשכרה או מכירה. "הביקוש לרכבים, תמיד דורש מאיתנו עוד כוח אדם ואנחנו מחפשים אנשי מכירות מעולים. כאלה שאוהבים לעבוד ולהצליח".

יונדאי קונה חשמלית 2023 - AVIS פתח תקווה

איזה רכב מעניין אתכם? השאירו פרטים ונציג מ-AVIS פתח תקווה יחזור אליכם

AVIS פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading