יום העצמאות פתח תקווה 2023

נינט, אתניקס, זהבה בן, רן דנקר ואביתר בנאי – הבולטים במופעי יום העצמאות פתח תקווה 2023

עיריית פתח תקווה פרסמה את לוח האירועים הצפוי לנוי בחודש הבא, בו תחגוג המדינה 75 שנה, לצד אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה. מופעי יום העצמאות ייערכו על מספר שיא של שש במות בכל רחבי העיר. הבמה המרכזית תהיה כרגיל בפארק הגדול (20:00, 25.4), שם צפויים להגיע כ-20 אלף תושבים לפחות, לאירוע שינחה דידי הררי. 

בד בבד עם עצירת החקיקה והרגעת הרוחות, לקראת יום העצמאות, העירייה פרסמה מה צפוי לתושבי פתח תקווה ביום השואה, יום הזיכרון וכמובן ביום העצמאות. מן הסתם, תושבי העיר מצפים לחגיגות בלתי נשכחות, שאולי ישכיחו קצת את הצרות של המדינה.  כל הבמות בערב יום העצמאות ייפתחו בשעה 20:00. 

על הבמה המרכזית יופיעו: זהבה בן, איתי לוי, רן דנקר וסקאזי, כשאת הבמה יפתח מופע לילדים של המיניונים. המופע בפארק הגדול ייערך עד השעה 01:00 ובמהלך הערב יתקיים מופע זיקוקים.

דודו טסה ויובל המבולבל - יום העצמאות 2023 פתח תקווה
דודו טסה ויובל המבולבל - יום העצמאות 2023 פתח תקווה

במה נוספת תוקם במגרש הכדורגל ברחוב בן דרור, סמוך לאם המושבות החדשה, שם נקבל נוסטלגיה עם הופעות של אתניקס ונינט. הערב ייפתח שם במופע הילדים של תותי גיבורת העל. הבמה בבן דרור תפעל עד השעה 23:30. במה נוספת תוקם בסמוך לאנדרטת המסוקים ברחוב השופר, שם יופיעו שולי רנד, אביתר בנאי, נתנאל קופרמן והלהקה. את הערב ייפתח מופע הילדים של יניב המגניב. הבמה תפעל עד השעה 23:30. 

 

לדברי העירייה, במה נוספת תוקם במגרש הכדורגל במחנה יהודה, ברחוב הנרייטה סולד. על הבמה שם יופיעו עמיר בניון, אלקנה מרציאנו וגיא יהודה. את הערב ייפתח מופע הילדים הבאגיס. הבמה תפעל עד השעה 23:30. גם בגן ליפשיץ, ברחוב העצמאות תוקם במה בה יופיעו רמי קלינשטיין ודוד טסה. את הערב ייפתח מופע לילדים הטרולים. הבמה תפעל עד השעה 23:30.

נינט - יום העצמאות 2023 פתח תקווה

בפארק יד לבנים, ברחוב ארלוזרוב 30, תוקם במה נוספת בה יופיעו דנה אינטרנשיונל ולאחר מכן יופיעו זמרים (חלקם ישירו בשפה הרוסית) ולדי בלייברג, נתי גייל, מישה קירקלין, The Duet ו-Shawn Brown. הבמה תפעל עד השעה 23:30. ארגון והפקה אגף הקליטה. בכיכר המייסדים יוקם מתחם לגו ענק המתאימים לילדים וילדות בגילי 13-2. במקום יהיו גם תחנות יצירה, הולכי קביים ופסלים חיים. הפעילות במקום עד השעה 23:00. ארגון והפקה מקפ"ת.


בימת עצמאות קטנה תפתח גם בבי"ס מעלות חיים, רחוב אונטרמן 14. בבימה הצגת ילדים "השד"ר מירושלים" של תאטרון צבעי הלב בשעה 20:45, ולאחריה שירה בציבור עם חייקי מובשוביץ. ארגון והפקה האגף לתרבות יהודית. מופעי זיקוקים יתקיימו באותה העת, בשעה 20:50 בשלוש במות: פארק יצחק אוחיון, במגרש הכדורגל ברחוב בן דרור, ובסמוך לאנדרטת המוסקים בשכונת הדר גנים.

זהבה בן - יום העצמאות 2023 - פתח תקווה

ביום העצמאות 26.4 יתקיים לראשונה אירוע לילדים בפארק ע"ש יצחק אוחיון עם יובל המבולבל וקוגומלו. הכניסה חופשית החל מהשעה 16:30. האירוע יסתיים בשעה 19:30. בהיכל התרבות יתקיים מופע "את אני והרוח" במחווה לשירי יורם טהר לב ביום רביעי, 26.4.23 בשעה 11:00 בהיכל התרבות. כרטיסים בקופות ההיכל ובאתר. 

העירייה גם פרסמה את לוח אירועי יום הזיכרון לחללי צה"ל ולשואה ולגבורה. פרטים על כך בסמוך לאירועים. 

עוד חדש בפתח תקווה

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading