עיצוב בית בפתח תקווה - 5 חברות שכדאי להכיר

עיצוב בית בפתח תקווה – מעצבים מחדש את הבית? הכירו חברות מומלצות

תנופת הבנייה למגורים וההתחדשות העירונית בפתח תקווה, גורמות לכך שרבים מתושבי העיר מחליטים שתקופת החגים (כמו עכשיו, בפסח) היא זמן מצוין לעצב את הבית מחדש. האם גם אתם מבולבלים מכל השפע הקיים בשוק? אינכם יודעים כיצד להחליט איזו חברה הכי מתאימה לכם? תנו לנו לעזור לכם – מאמר זה יכיר לכם 5 חברות לעיצוב הבית מומלצות לפתח תקווה.

מטבחי ארבל פתח תקווה
מטבחי ארבל פתח תקווה

1. הגיע הזמן לשדרג: ממטבח ישן ולא מעוצב למטבח חדש ואלגנטי (באדיבות: מטבחי ארבל)

אתם בטח מכירים את הרגע הזה, שהמטבח שלכם בבית כבר התיישן ואתם מתים לשנות את העיצוב שלו. במידה והמטבח שלכם התיישן וברצונכם לעצב אותו מחדש וכחלק משדרוג העיצוב אתם מתלבטים איזו חברה כדאי לכם לבחור, מצאנו לכם את החברה המושלמת. חברת ארבל, לה סניף בז'בוטינסקי 96 פתח תקווה, מבינה כי לכל אחד יש את הצרכים שלו והם משתנים מלקוח ללקוח והיא מציעה לכם שדרוג מטבח בדרך ייחודית ובהתאמה אישית. 

ארבל מציעה לכם מגוון מטבחים בעיצובים מרשימים ומגוונים מאוד, כך שתוכלו להתרשם ולקחת השראה מהמטבחים הקיימים ולשנות את העיצוב על פי הטעם שלכם לחלל המיוחד שלכם. במידה וממש אהבתם עיצוב קיים, תוכלו לבחור אותו וארבל תדאג שגם לכם יהיה מטבח חלומי כזה. בשביל שתוכלו לבחור מטבח בצורה הכי מדויקת ומתאימה חברת ארבל מחזיקה צוות מעצבי פנים מהשורה הראשונה שישמחו לעזור לכם בפן המקצועי ביותר.

תצוגת עיצוב: מטבחי ארבל

עיצוב חלל המטבח בבית הוא בין הפרויקטים המרגשים והחשובים ביותר. בין אם אתם עוברים לבית חדש או משדרגים מטבח קיים. לכן החברה מקפידה לייצר את כל המטבחים במפעלים ובהתאמה אישית. באופן זה החברה דואגת לכך שכל הלקוחות יקבלו מטבח חדש, איכותי, אשר מורכב מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש. כל זאת נבנה על ידי המיומנות והמקצועיות אשר החברה רכשה במהלך כל שנות הניסיון הרבות שלה בתחום.

אז אם אתם מחפשים חברה שיכולה לעצב לכם מחדש את המטבח ולספק לכם מטבח חדש ואלגנטי, ארבל מטבחים הוא המקום האידיאלי עבורכם. החברה דוגלת בשירותיות, איכות ומצויינות וזה כל מה שאתם צריכים. אנחנו ממש ממליצים לכם להיכנס עוד היום לאתר החברה, לראות את המטבחים ולהשאיר את הפרטים שלכם. תתכוננו, כי הולך להיות לכם את המטבח הכי יפה באזור!

צילום ואדריכלות: גילי שחר

עץ וצבעים - מיטות ילדים

2. משדרגים את המיטה של הילדים? דוגמאות למיטות ילדים (באדיבות: עץ וצבעים)

בשעה טובה המשפחה שלכם גדלה ועכשיו יש לכם צורך בחדר ילדים עם מיטות לילדים. יש מגוון רחב של עיצובים של מיטות לחדרי ילדים שהשוק מציע. הדרך הכי טובה לקבל השראה והחלטות לגבי עיצוב מיטה לחדר הילדים שלכם היא דרך התבוננות מעמיקה בדוגמאות של חדרי ילדים מעוצבים, הכוללים בתוכם רהיטים לרבות מיטה, שולחן, שטיח, מקום לצעצועים ועוד. חברת 'עץ ועצבים' מספקת מיטות ילדים בעיצובים שונים ומדליקים.

'עץ וצבעים', הממוקמת לא רחוק מפתח תקווה, בפארק אפק שבראש העין, הינה חברה המייצרת מיטות ילדים מעץ מלא כבר 23 שנה. המיטות מיוצרות בתהליך קפדני ומסודר עם חומרי הגלם האיכותיים בשביל לספק מיטות ילדים איכותיות. בחירת מיטת ילדים דורשת התייחסות לפרמטרים שונים כמו הנוחות של הילד, הנראות העיצובית והחיבור של הילד למיטה שלו. כאשר אתם בוחרים מיטה שהילד שלכם אוהב אתם אוטומטית הופכים את החוויה שלו לטובה ומהנה יותר.

מגוון המיטות שהחברה מציעה מאפשרת לכם לבחור את המיטה שהכי מתאימה לצורך שלכם. בין אם יש לכם ילד אחד ואתם מחפשים מיטת יחיד, או שאולי אתם רוצים לאפשר לקטנטנים שלכם להביא חברים ואתם מחפשים מיטת חבר או מיטת קומותיים לשני אחים. באתר של החברה תוכלו למצוא מגוון רחב של דוגמאות מוכנות של מיטות כמו מיטות מעץ מלא, מיטות קומותיים, מיטת חבר, מיטת גלריה, מיטה נפתחת, מיטת נסיכה ועוד.

במידה ואתם מחפשים חברה המספקת מיטות ילדים איכותיות עם עיצוב מגניב, צעיר ומדליק עבור הילדים שלכם, עץ וצבעים הינה החברה האידיאלית עבורכם. החברה נותנת מענה אדיב ורגיש ללקוחותיה תוך הבנת הצרכים הכי חשובים שלכם. אל תתפשרו על מיטת הילדים עבור הקטנטנים האהובים שלכם! כנסו לאתר החברה ובחרו את המיטה יחד עם הבייבי שלכם.

צילום: סטודיו vipdesign

העץ של יאשה - מגדל למידה: פתרון חדשני

3. פתרון חדשני: מגדל הלמידה שיקנה עצמאות לילדים שלכם (באדיבות: העץ של יאשה)

כהורים צעירים, אתם יודעים כי ילדים קטנים מטבעם סקרנים עד מאוד. סקרנותם נובעת מכך שהם מגלים כל הזמן דברים חדשים וחווים חוויות חדשות. בשביל לשמור על הבטיחות שלהם ועדיין לאפשר לילדים המתוקים שלכם להיות סקרנים ולפתח עצמאות, 'העץ של יאשה' מחולון המציעה רהיטי נגרות בוטיק, מצאה לכם את הפתרון המושלם. הפתרון שהחברה מציגה עבור לקוחותיה הוא מגדלי למידה לקטנטנים.

מגדל למידה הוא סוג של סולם קטן, עשוי מעץ, ומתאים לשימוש בטיחותי של ילדים. הוא בנוי בצורת מגדל על מנת למנוע נפילה. הכניסה עבור הילד שלכם הינה נוחה וקלה, ולכן הם יכולים לעמוד בקלות ולבצע פעולות שונות. המטרה העיקרית של מגדלי הלמידה היא לאפשר להורים לחבור אל ילדיהם בעבודות מטבח שונות ולגשר על פערי גבהים בין ההורה לילד.

פתרון חדשני: מגדל הלמידה שיקנה עצמאות לילדים שלכם (באדיבות: העץ של יאשה)
פתרון חדשני: מגדל הלמידה שיקנה עצמאות לילדים שלכם (באדיבות: העץ של יאשה)

איפה תוכלו להשתמש במגדלי למידה? לדוגמה, ניתן להשתמש במגדל במטבח. זהו מקום פופולרי שבו אפשר לנצל את המגדל למספר רב של פעולות כמו בישול משותף עם הילד הקטן. היתרון בשימוש במגדל הלמידה במטבח הוא היכולת שלכם לעבוד עם הילד על פעולות שימושיות ולימודיות. על ידי מגדלי הלמידה תוכלו ללמד את הילדים שיתוף פעולה ובו בזמן לייצר קרבה עמוקה ביניכם לבינם.

בנוסף, מגדלי למידה תורמים לביטחון העצמי והאישי של הילדים, כיוון שהם גורמים להם להרגיש חלק מכם. 
מגדלי הלמידה הינם בטיחותיים לגמרי לשימוש. מגדל למידה בנוי בצורה יציבה המאפשרת הגנה. קיימים תקנים שונים אשר מוודאים את הבטיחות של ריהוט העץ. 

אם אתם מחפשים דרך בטוחה וטובה לפתח את העצמאות והסקרנות של הילד שלכם מגדל למידה הוא המוצר האידיאלי עבורכם. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, להתרשם מהעבודה שלנו ואף להזמין מגדל למידה לילד שלכם!

4. חיפויי קירות מעוצבים: השיטה החדשה לשדרוג עיצוב הבית (באדיבות: רפאל)

שיטת עיצוב חדשה לבית המתפתחת בשנים האחרונות היא חיפוי קירות. חיפוי קירות עונה על הצורך של שדרוג קירות בבית בעזרת עיצוב מחומרים סינטטים, ממוחזרים וירוקים. צורך נוסף עליו עונה חיפוי קירות הינו הצורך לשלב פונקציונאליות יחד עם עיצובים שונים בחללים שונים בבית כמו במטבח, חדר אמבטיה וכו'.

חברת רפאל ערה לצורך במתן פתרון איכותי ואינו מזיק לאיכות הסביבה, ולכן היא מספקת פתרון של חיפוי קירות עם שימוש בחומרים ממוחזרים וסינטטים. זהו טרנד שהולך וצובר תאוצה בעולם עיצוב הפנים. רפאל שמה דגש על שדרוג עיצוב חללים שונים בבית בעזרת חומרי גלם איכותיים בשביל לייצר עבודה עם תוצאות איכותיות.

מה זה חיפויי קיר?

אז מה בכלל הקטע של חיפויי קיר ולמה זה הפך להיות כל כך טרנדי? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות שיש בשימוש בחיפוי קירות:

  • פתרון איכותי משיטות העבר – בעבר היו נוהגים לצבוע את הקיר או לשים עליו טפט. בעזרת חיפוי קירות אופציות העיצוב גדלות.
  • עיצוב חדשני ומתקדם – חיפוי קיר מהווה פתרון עיצובי חדשני הרבה יותר מהעבר ונותן לנו את האופציה לעצב כל בית בצורה ייחודית ושונה לגמרי. חיפוי קיר יוצר נראות אלגנטית ויוקרתית. 
  • הבחירה של מעצבי פנים בשנים האחרונות – מעצבי פנים רבים בוחרים להשתמש בחיפוי קיר לקהל הלקוחות ולא סתם. בית אשר משולב בתוכו קיר עם חיפוי הופך אוטומטית ליפה ומרשים הרבה יותר. חיפוי קיר מתאים בעיקר לעיצובים מודרניים מינימליסטים בכך שהם מוסיפים יופי לבית אך אינם תופסים חלל מיותר בתוך הבית.

רפאל מציעה מגוון רב של חיפוי קירות האמורים להיות בדיוק עבורכם. אם אתם אוהבים עיצובים משוגעים ואתם אנשים חדשניים, פשוט כנסו לאתר של רפאל ובחרו את חיפוי הקיר המושלם שלכם. תתכוננו כי האורחים שלכם הולכים לקבל שוק!

אמירים - המרכז הישראלי לשיווק רהיטים
אמירים - המרכז הישראלי לשיווק רהיטים

5. הרהיטים שישדרגו לכם את עיצוב הבית שלכם בפתח תקווה (באדיבות: אמירים)

לא פעם אנו רוצים לשדרג את העיצוב בבית שלנו ורהיטים היא הדרך האידיאלית לעשות זאת בכיף ועל הדרך גם להתחדש.

חשוב לבחור את הרהיטים לפי אופי והצבעים של הבית. בשביל להבין בדיוק איך להתאים רהיטים לבית, תוכלו להיעזר בדעתם המקצועית של מעצבי פנים בחברת אמירים. 

חברת אמירים הינה חברה המספקת ומייצרת ריהוט בהזמנה והתאמה אישית לכל לקוח. חברת אמירים מיועדת למכירת ריהוט מעוצב ויוקרתי. החברה מייבאת את הרהיטים שלה ממדינות כמו: איטליה, סין ועוד. לצד הייבוא של רהיטים, אמירים מייצרת במפעלי החברה ריהוט איכותי, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

אילו שירותים אמירים ריהוט פנים מספקת?

  • מגוון רהיטים עבור הבית שלכם – באתר ובאולם התצוגה שלנו תוכלו ליהנות ממבחר גדול של רהיטים לבית כגון: מיטות ילדים, ספות, סלונים, שולחנות, פינות אוכל, כסאות, כורסאות, מזנונים, שולחנות לסלון, מיטות ועוד.
  • החברה דוגלת בסיפוק רהיטים מודרנים, יוקרתיים ואיכותיים.
אמירים - ריהוט פנים יוקרתי

מהם היתרונות של חברת אמירים?

  • 30 שנות ניסיון בתחום הריהוט – חברת אמירים קיימת כבר 30 שנה וצברה ניסיון מקצועי יקר ערך במכירת מגוון רחב של רהיטים לבית. חלק מיובאים ממדינות המייצרות ריהוט איכותי בחו"ל כמו איטליה, וחלק מהריהוט מיוצרים ע"י מפעלי החברה הדואגים להשתמש בחומרי הגלם הכי איכותיים שיש במטרה לספק תוצאות יוקרתיות. 
  • שירות אדיב, סבלני ומקצועי ע"י מעצבי הפנים שנמצאים באולם תצוגה.
  • מגוון רחב של ייצור רהיטים יוקרתיים בייצור של החברה – באתר החברה תחשפו לגלריה דיגיטלית של מעל ל-250 רהיטים שונים עם כל הפרטים שצריך לדעת עליהם, תמונות וסרטונים.
אמירים - רהיטים מעוצבים
אמירים - רהיטים מעוצבים

במידה ואתם מחפשים ריהוט חדש בשביל לשדרג את עיצוב הבית שלכם, מצאנו עבורכם את המקום המושלם – אצל אמירים תוכלו למצוא את השילוב המנצח של ריהוט איכותי ומותאם אישית ושל ייעוץ של מעצבי פנים מקצועיים ומנוסים שרק מחכים לעזור לכם. ועכשיו, כדי להתרשם ממבחר הרהיטים של החברה ולהבין על מה כל ההתרגשות כנסו לאתר אמירים ותתחילו להתרגש יחד איתנו!

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »