"יוקה פארק" וקבוצת יובלים הניחו אבן פינה לקומפלקס תעשייתי בסגולה פתח תקווה

שתי השותפות בפרויקט נתנו את הסיפתח לעבודות הבנייה באירוע השקה, בהשתתפות ראש העיר, רמי גרינברג. התכנון הוא להקים במקום מבנה ענק בגובה של 6 קומות, באזור התעשייה. מדובר במבנה עם קונספט של עירוב שימושים, המיועד בעיקר לעסקים מתחומי הלוגיסטיקה, התעשייה והמסחר. ברוך: "היקף המכירות עד כה מצביע על הביקושים הגבוהים לפרויקט זה". 

רק לפני קצת יותר מחודשיים דיווחנו לכם על פרויקט הנדל"ן המסחרי המאסיבי, "יו פארק", לאחר שהוא קיבל היתר בנייה. אתמול התחילו העבודות במקום, עם הנחת אבן פינה לפרויקט של חברות הנדל"ן "יוקה פארק" וקבוצת "יובלים". באירוע החגיגי השתתפו לצד גרינברג, יזמי הפרויקט איציק ברוך, בעלי ומנכ"ל קבוצת יובלים, משה אביטן ויואב שחר בעלי קבוצת יוקה פארק וחוה מיכאלי מנכ"לית יוקה פארק.

צפו בקטעים מאירוע הנחת אבן הפינה ל"יו פארק" סגולה פ"ת

90 אלף מ"ר של מסחר, לוגיסטיקה ותעשייה

במתחם יוקם מבנה תעשייתי רב שימושי בן 6 מעל קומת קרקע, במגרש ששטחו הכולל כ-17,750 מ"ר. המבנה יכלול תעשייה מסחר ולוגיסטיקה, ויתפרס על פני כ-90,000 מ"ר ברוטו. זהו פרויקט התעשייה בהיקף הגדול ביותר שתוכנן בישראל המיועד לעירוב שימושים, אשר נבנה בקומות עם רמפות וגישה ישירה לרכבים לכל אחת מהיחידות בקומות. עד כה התקשרו בפרויקט בהסכמי מכר מחייבים עם רוכשים בהיקף של למעלה מ-500 מיליון שקל.

כזכור, לפני מספר חודשים קיבל הפרויקט היתר בניה ולאחרונה הסתיימה הריסת המבנה הישן הקיים במגרש והכנת השטח לקראת תחילת העבודות במקום. ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג נשא דברים באירוע וציין כי "העיר נמצאת בתנופת גדילה והופכת למטרופולין גדול ומשמעותי ועוברת מהפך תחברותי של הסעת המונים, עם תחנות מטרו ורכבת ישראל מתוכננות ומאושרות, כולל תחנה בסגולה ורשת כבישים ראשיים.

מימין- יואב שחר, משה אביטן, חוה מיכאלי ואיציק ברוך. צילום: ליאת מנדל
מימין- יואב שחר, משה אביטן, חוה מיכאלי ואיציק ברוך. צילום: ליאת מנדל

"אחד הפרויקטים הגדולים בישראל"

איציק ברוך, מנכ"ל קבוצת יובלים, מסר באירוע כי "מדובר בפרויקט הגדול מסוגו בישראל להקמת מבנה רב שימושי שישלב בין תעשייה, מסחר ולוגיסטיקה, אשר יאפשר לחברות לרכז את כלל פעילותן במקום אחד. היקף המכירות עד כה מצביע על הביקושים הגבוהים לפרויקט זה, שנמצא בלוקיישן מרכזי עם נגישות לכבישים ראשיים, לרכבת ישראל ובסמוך לתחנת הרכבת הקלה".

"אני רוצה להודות לכל השותפים שסייעו בדרך בקידום הפרויקט וכמובן לראש העיר ולמהנדס העיר שסייעו והכווינו כדי לאפשר לצאת לדרך בתוך פרק זמן קצר", אמר משה אביטן, בעלים ויו"ר יוקה פארק. "זהו אחד הפרויקטים הגדולים ביותר בישראל שיהווה בית לעסקים רבים ואבן שואבת לכל האזור".

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה באירוע. צילום: ליאת מנדל

חוה מיכאלי, מנכ"לית יוקה פארק, הוסיפה: "בעוד כ-3 שנים אנו צופים שנעמוד בפני בניין למופת. דרך היוזמה הזו אנו מעצבים את אזור התעשייה מחדש ומגדירים מחדש את לב העסקים של ישראל".

יוקה פארק מובילה ויוזמת 11 פרויקטים ברחבי הארץ, בשווי של כ 4 מיליארד שקל ובהיקף של למעלה מ-500,000 מ"ר. קבוצת יובלים הוקמה על ידי איציק ברוך בשנת 2000 ומתמחה בייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מסחר, משרדים ולוגיסטיקה באזורי ביקוש במרכז הארץ. החברה מקימה בימים אילו כ-2,000 יח"ד וכ-34 אלף מ"ר למשרדים ומסחר.

יו פארק סגולה פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »