מפגש סיכום לימודי תכנות (סקראץ') לתלמידי כיתות ו' התקיים באינטל פתח תקווה

תלמידי בי"ס קרול נהנו ממפגש עם עובדי אינטל בקמפוס של החברה בקריית אריה. מדובר בשיתוף פעולה של ענקית הטכנולוגית, עיריית פתח תקווה, מחלקת החינוך היסודי ומנגנון חיבורים – הבית לחדשנות, בהובלת המשרד לשוויון מגדרי פיתוח וחדשנות, שמחבר בין התעשייה וההייטק לחינוך בעיר. אורבך, מנהל אינטל פ"ת: "חש גאווה שעובדי אינטל פועלים למען קידום הדור הבא".

הילדות והילדים, בוגרי תוכנית לימודי הסקראץ', השתתפו בסיור בקמפוס, שהועבר על ידי המתנדבים מהחברה, שמלמדים אותם כל השנה. במפגש הם למדו מהם על חדשנות ועל הבניין האקולוגי החכם של אינטל פתח תקווה וקיבלו שיעור סקראץ' בקמפוס. בסוף הביקור חולקו תעודות הערכה ונרשמה התלהבות רבה בקרב הילדים, שסיפרו שהפעילות אפשרה להם לחלום גבוה.

מתנדבי אינטל, אנשי עיריית פתח תקווה ומשרד החינוך ומנגנון חיבורים


הנוכחים התכבדו בנוכחותו של סגן ראש עיריית פתח תקווה, סרחיו חביאר גולצמן, חני לוי סגנית מנהלת מחלקת החינוך היסודי בפתח תקווה, חניתה תורתי ממנגנון חיבורים, מנהל בית ספר קרול, רונן יגר, ומורות בית הספר. נדב אורבך, מנהל קמפוס אינטל פתח תקווה וסגן נשיא באינטל העולמית, הגיע לברך, סיפר על העשייה בקמפוס ושוחח עם סגן ראש העיר על חשיבות התוכנית וההתנדבויות של אינטל בעיר.

בדבריו הוא ביטא את התרגשותו משיתוף הפעולה המתמשך עם עיריית פתח תקווה לטובת קידום החינוך המדעי טכנולוגי בעיר. "אני חש גאווה גדולה על כך שעובדי אינטל פתח תקווה ממשיכים במסורת של התנדבות ופועלים למען קידום הדור הבא של תעשיית ההיי-טק הישראלית", אמר.

אורבך הוסיף כי שיתוף הפעולה עם העירייה מעיד על חשיבות השיתוף בין התעשייה לרשויות המקומיות במטרה לקדם את תלמידי ישראל. "ייעוד המיזם הוא להגדיל את מספר התלמידים העוסקים במדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM), ולעודד את התלמידים לשלב בין ידע מקצועי ליכולות חשיבה יצירתית ובין-אישית", אמר אורבך.

תמונות באדיבות יח"צ אינטל

עוד ב-טכנולוגיה

חברת READY אירחה בב.ס.ר סיטי מפגש מרגש עם שתי משפחות חטופים

קבוצת ההייטק, העוסקת בפיתוח R&D 360, אירחה השבוע במשרדיה החדשים בפתח תקווה את נשות עמותת "פני"ם חדשות" לערב אופטימי של הרמת כוסית לקראת פסח ומפגש עם משפחות של שניים מהחטופים לעזה, שהביאו את סיפורם: ענבל צח, ששבעה מבני משפחתה נחטפו לעזה, שישה מתוכם חזרו, אך בן דודה טל שהם, עדיין שם, וכן ורד ואביבית, אימו ואחותו של חנן יבלונקה, שנחטף ממסיבת נובה.

המשך קריאה »

עוד עובדים בעיר? חברת ההייטק סלברייט (Cellebrite) מגייסת 30 עובדים למשרדים בפתח תקווה

ענקית ההייטק, שמשרדיה בפארק עופר WEST מאוכלסים בכ-500 עובדים (מתוך 1000 סה"כ), מחפשת כח אדם חדש, לאור התרחבות החברה, שעוסקת בפתרונות לחקירות דיגיטליות. המשרות הפנויות הן בתחומים R&D, HR, IT, ו-Operations. בחברה מדווחים כי עשרות משרות נוספות נפתחו באירופה, ארה"ב, אוסטרליה והמזרח הרחוק. תדמור-אילת: "אנחנו קולטים טאלנטים שמחפשים עבודה עם משמעות".

המשך קריאה »
ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »
סאן ספארק פתח תקווה

"סאן ספארק" תפתח בקרוב מרכז טכנולוגי לילדים בפתח תקווה ברח' מבצע קדש

המרכז ייפתח כחלק משיתוף פעולה של רשת מרכזי הידע, יחד עם עיריית פתח תקווה ומקפ"ת, מתוך שאיפה לקדם בקרב הדור הצעיר חינוך טכנולוגי חדשני, המשלב מקצועות סייבר והייטק בעולם הדיגיטלי. המרכז החדש צפוי לקיים עשרות פעילויות, חוגים וקורסים באווירה המותאמת לילדי הגן, היסודי והתיכון – בו הילדים ירכשו ידע ומיומנות לטכנולוגיה ופיתוח חשיבה אינטלקטואלית.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading