פוד אפיל פופ אפ פתח תקווה

צפו: פוד אפיל (Food Appeal) פתחה סניף פופ-אפ חדש בקניון הגדול פתח תקווה

רשת כלי המטבח היוקרתית פתחה את החנות הזמנית החדשה, שנמצאת בקומה P1 (במקום סניף גולף קידס), בהשקעה של כ-400 אלף ש"ח. לרגל פתיחת החנות, יש הנחה של 60 אחוז על כל המוצרים, ביניהם סטים של סכו"ם, סירים, מחבתות, סכינים מקצועיים והלהיט – צ'יפסר עם תרסיס שמן ב-75 ש"ח. אייל שרון, מנכ"ל ובעלי הרשת: "החנות בקניון נפתחה לאחר בקשות חוזרות ונשנות של לקוחות".

רגע לפני חג הפסח, שהוא גם חג של מתנות וגם הצטיידות מחדש של המטבח, פתחה פוד אפיל (Food Apeal) בתזמון מושלם חנות פופ-אפ חדשה בקניון הגדול בפתח תקווה. החנות, בגודל של כ-120 מ"ר, נפתח כחנות פופ-אפ (זמנית) לשלושה חודשים, אך לדברי אנשי הרשת מדובר רק ב"טעימה" לקראת חנות קבועה בקניון, זאת לאחר שפוד אפיל פתחה לא פחות מ-10 חנויות בארץ במהלך החודשיים האחרונים.

צפו בחנות החדשה של פוד אפיל בקניון הגדול פתח תקווה

60% על כל החנות

פתיחת חנות הפופ-אפ, מחזקת את האחיזה של הרשת בפתח תקווה, לאחר חנות בקניון הכיכר (רח' העצמאות), שנפתחה לפני יותר משנה. פוד אפיל גם מוכרת את מוצריה בסניף הסטוק פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי. פוד אפיל מתאפיינת במוצרי מטבח איכותיים ויוקרתיים יותר מאשר אלה שמוצאים בחנויות כלבו (סופרים, משביר, הופ סנטר ואייס, למשל) ובטח יותר מאשר מוצאים בחנויות הסטוק.

האיכות גם מתבטאת במחירים הגבוהים יותר, אך יחד עם זאת, הסניף מציע מבצעים לרגל פתיחתו שמורידים את המחירים ב-60%, שהופכים אותם תחרותיים גם ביחס לחנויות הכלבו והסטוק. בחנות אפשר למצוא את כל מוצרי הרשת, ביניהם סטים יוקרתיים של סירים, מחבתות, קרשי חיתוך, כוסות, סכינים, סכו"ם, תבניות אפייה – ועוד. המוצר הנמכר ביותר מאז נפתחה החנות הוא צ'יפסר ב-75 ש"ח.

"חיכינו לרגע המתאים לפתיחת החנות בקניון"

"אנו קשובים לרחשי הלקוחות ולבקשות החוזרות ונשנות לפתוח חנות בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה", מסר אייל שרון, מנכ״ל ובעלי הרשת. "אני שמח, שיחד עם הנהלת הקניון, מצאנו את המקום המתאים וכעת הלקוחות יוכלו להיחשף למגוון הכה רחב שיש לרשת להציע. מדובר על מהלך שבסופו תפתח חנות פיזית קבועה בקניון, כל זאת בהמשך להתרחבות המסיבית של פוד אפיל".

שרון הוסיף כי ״חיכינו לרגע המתאים שיתפנה מקום בקניון הגדול בפתח תקווה, על מנת שנוכל לפתוח את חנות הפופ-אפ הראשונה של הרשת. מדובר על מיקום אסטרטגי ״ששמנו״ עליו עין כבר תקופה ארוכה ואני שמח שיחד עם הנהלת הקניון הרגע הזה יוצא לפועל. כיום מונה הרשת 21 חנויות בפריסה ארצית ומתמחה בייבוא ושיווק אביזרי בישול למטבח המקצועי והפרטי. בפוד אפיל מציינים כי ב-2024 תכפיל הרשת את גודלה. החברה מפעילה אתר אינטרנט עצמאי, הנחשב לגדול בתחומו.

נעמי סימן טוב מנכ״לית עופר הקניון הגדול מסרה: ״אנו גאים ושמחים לפתח בתזמון מושלם את חנות הפופ אפ של פוד אפיל. מדובר במותג המעניק חווית קנייה התואמת את ערכי הקניון״.

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading