לחם בשר בפתח תקווה

צפו בסניף "לחם בשר" הכשר בשופ TIME פתח תקווה: עדיין בהשקה שקטה, אבל יש פיקים

רשת מסעדות הבשר האיכותית פתחה לפני כחודש את המסעדה, לתקופת היערכות. גם הם לא ציפו לערבים עם תפוסות מלאות, אבל השמועה על הפתיחה, שמתפרסמת באופן ראשוני אצלנו, עשתה כנפיים, ואנשים רעבים פוקדים את המסעדה (כבר מומלץ להזמין מקום). מדובר בסניף החמישי של הרשת, לאחר סניפים בתל אביב, הרצליה, ראשון לציון וירושלים. צפו בביקור באחד מימי הפתיחה.

לאחר שתשלים באופן סופי את הקמת הקומה השנייה, מסעדת "לחם בשר" פתח תקווה יכול להכיל כ-150 סועדים בו זמנית על שטח של 200 מ"ר בקומה ראשונה, 80 מ"ר בקומה שנייה ובחוץ עוד כ-100 מ"ר. ולד שימנב, זכיין הסניף אמר לנו ש"הקונספט של שום-טיים התאים לנו" והתכוון בפנייה הברורה והחד-משמעית לקהל הדתי-מסורתי בעיר, שמחפש מסעדת בשרים כשרה כדת וכדין.

צפו בפתיחת מסעדת לחם בשר פתח תקווה. שיא הכושר

לטשו עיניים ללוקיישן האטרקטיבי

מסעדות בשר "טופ קלאס", הן משהו די חדש בקולונריה של פתח תקווה, למרות שבשנים האחרונות נפתחו כמה כאלה כמו, פיטמאסטר וטריולה, שבמקרה, או לא, נמצאים סמוך למסעדה החדשה של "לחם בשר". מדובר במסעדת שף, גלאט כושר, הפונה באופן מוצהר לקהל הדתי-מסורתי, שיש רבים ממנו בפתח תקווה.

ההכנות לפתיחה היו קדחניות, עד שהמסעדה נפתחה לפני כחודש. המסעדה הוקמה בחלק הפנימי של מה שהיה פעם סניף "צ'יקן פאקטורי", שהשלט שלו עדיין מתנוסס, למרות שהיא נסגרה לפני שנה וחצי. נודע לנו כי אל הלוקיישן האטרקטיבי, שהפך לנחשק עוד יותר, בעקבות האכלוס העתידי של משרדי ב.ס.ר סיטי, לטשו עיניים מספר מסעדות מובילות, אך לבסוף זכתה בו, "לחם בשר".

עובדים חזק בלחם בשר פתח תקווה

2012 תל אביב, 2023 פתח תקווה

לחם בשר היא רשת מסעדות הפועלת בשיטת הזכיינות ונמצאת בבעלות רונן נמני, אחד מהמסעדנים הבולטים בישראל, שבאמתחתו גם הבעלות על רשת "קפה קפה". את הסניף הראשון הקימה הרשת לפני יותר מעשור (2012), בנמל תל אביב, מה שמהווה עדיין את סניף הדגל שלה ואפילו מבחינת התל אביבים מדובר במסעדת גורמה עם בשר, שזכה לתשבוחות וביקורות טובות לאורך השנים.

הזכיין של המסעדה בהרצליה, הוא שימנב, שהוא גם הבעלים של הסניף בפתח תקווה. ""נכון שיש עוד מסעדות בשר לידנו, אך אנחנו לא חוששים ממתחרים. אנחנו שונים, ייחודיים ועם קהל לקוחות קבוע שמכיר אותנו", אמר. גילינו שיש ביקוש רב לפתיחת מסעדה של לחם בשר בפתח תקווה", הוא מציין. "מה שמייחד אותנו הוא ההקפדה על הכשרות, גלאט כושר, זאת מבלי להוריד מאיכות והטעם של הבשר".

פטה כבד - לחם בשר פתח תקווה
פלטת בשרים של לחם בשר

"כל הזמן יש משגיח כשרות"

במקום פגשנו לא מעט חובשי כיפות, שהכשרות חשובה להם ואפילו את משגיח הכשרות של המסעדה, דודי בן נעים שדואג באופן שוטף, שהאוכל יוכן כהלכה לפי ההלכה. "יש כאן כל הזמן משגיחי כשרות", הוא מספר. "אחד משמרת בוקר והשני משמרת ערב. הכשרות היא ברמה של הרב מחפוד. היה ביקוש מהציבור הדתי-מסורתי לפתוח לחם בשר בעיר ואנחנו מבטיחים שתהיה פה נשגחת כשרות קפדנית ומלאה".

התפריט של "לחם בשר" כולל מנות סטייקים, פרגיות, שניצל, עראיס, אסאדו, סלטי בשר, אנטריקוט, דגים ועוד. המסעדה צפויה להציע ספיישל עיקריות, כמו פלטה לרביעייה, הכוללת 500 גרם אנטריקוט, 600 גרם סינטה, 400 גרם צלעות טלה 400 גר’ קבב, 2 שיפודי פרגית, 2 שיפודי ירקות, 4 תוספות לבחירה ו-2 קינוחים. תענוג כזה צפוי לעלות לכם 900 ש"ח. התפריט גם כולל מנות ילדים וכן מבחר משקאות חריפים משובחים, ביניהן יינות מתיישנים, בירות לף בראון, קורונה וסטלה + ויסקי מסוגים שונים.

מחכים לכם בלחם בשר פתח תקווה
מחכים לכם בלחם בשר פתח תקווה

לאור הביקוש וההזמנות מחפשים עובדים

המסעדה מציעה ארוחות צהרים עסקיות במחירים אטרקטיביים ותאפשר טייק-אווי, אבל הם בונים כמובן יותר על ישיבה במקום – במיוחד כאלה שיגיעו מהמשרדים לעסקיות לאירועי חברה ואירועים משפחתיים כמו ימי הולדת. במסעדה מבקשים להזמין מקום מראש, במיוחד בערבים, שכפי שאתם רואים בסרטון – חלקם עם תפוסה מלאה עד אפס מקום. 

השף הראשי של המסעדה הוא ליאור אסרף. כוח האדם לפתיחת המסעדה רחוק להיות סגור ולשימנב עדיין חסרים עשרות עובדים והוא מחפש אחמ"שים, מארחות, ברמנים, מלצרים וטבחים על כל הפסים.

מדד ביקורות ב-Google, כתובת, שעות פתיחה, טל' להזמנת מקום וטייקאווי (בקרוב)

שעות הפתיחה המעודכנות: ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 ל-23:00. בהמשך הכוונה לפתוח גם בשישי ובמוצ"ש

לחם בשר פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading