רולאפס בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

שיגעון הרול-אפס (ROLL-UPS) כובש גם את פתח תקווה. איפה אפשר לקנות? צפו בכתבה

הטרנד לא פוסח על עירנו ועשרות אלפי ילדים והורים מחפשים את הממתק שהשתלט על הטיקטוק ומשם לחנויות גלידות, ממתקים ופיצוציות, שרודפות כדי להשיגו אצל מפיץ סיני. אותן חנויות יודעות שהרול-אפס הוא כוח משיכה, שיביא תנועה חזקה למקום ולקוחות ירכשו מוצרים נוספים. לפני שבוע ביקרנו בגלידוש, אבל מאז המלאי אזל. אתמול ביקרנו בעמי ב.ס.ר סיטי וגילינו את הממתק בפאן סיטי פתח תקווה.

השבוע פרסמה רשות המיסים כי "170 ק"ג רול-אפס נתפסו במזוודות בנתב"ג", מה שמעיד עד כמה הטרנד העולמי תפס תאוצה בישראל והגיע לפתח תקווה. לפני חודשיים החלו להופיע בטיקטוק סרטונים בהם מככבים הרול-אפס הקפואים ממולאים בגלידה. כיום, יש כ-200 מיליון צפיות לסרטונים בעלי ההאשטג "Rollups" באנגלית, אבל הנתון המדהים הוא שיש כעת 75.8 מיליון צפיות ל"רול-אפס" בעברית.

צפו: מוכרים רולאפס בפאן סיטי פתח תקווה

25 ש"ח ליחידה בשוק השחור

העניין הוא שהרול-אפס, שמייוצר בסין, הוא אינו מוצר צריכה בינלאומי רגיל שמיובא לארץ. לפי אתר הארץ, הביקוש לממתק הוותיק הוביל לחיסול המלאי בישראל, ובמקביל לצמיחתו של שוק שחור, שהגיע עד לרמה של 25 שקלים עבור רול-אפס בודד. בשבוע שעבר הגיע השמועה (שהתבררה כנכונה), שהגיעו רול-אפס לסניף "גלידוש" ברח' השחם. כשהגענו לשם, המוכרת לא הפסיקה לקבל טלפונים עם שאלה אחת: "יש רולאפס". אז כן, היו שם עשרות רבות של רול-אפס, שנגמרו מהר.

רול-אפס בגלידוש פתח תקווה
רול-אפס בגלידוש פתח תקווה

10 ש"ח ליחידה בפאן סיטי פתח תקווה וסניף סוויט אנד מור

השבוע גילינו שהרול-אפס גם הגיעה למתחם עמי ב.ס.ר סיטי, שם מוכרים אותו ב-10 ש"ח בחנות מוצרי המתנות וימי ההולדת פאן סיטי וכן בסניף של רשת הממתקים "סוויט אנד מור". "לקח לנו הרבה זמן להשיג את זה, אבל אני שמח שהרול אפס סופסוף הגיע גם אלינו", אמר בחיוך, שלומי אלבז, מנהל סניף פאן סיטי פתח תקווה, שהבטיח כי כבר שבוע הבא יחדשו את המלאי.

שלומי אלבז מפאן סיטי עם הרול-אפס בסניף. "שבוע הבא נביא עוד"
שלומי אלבז מפאן סיטי עם הרול-אפס בסניף. "שבוע הבא נביא עוד"

אז מה הסיפור של הרול-אפס? קודם כל משיגים את הרול-אפס (אתגר בפני עצמו) ומקפיאים אותו. אחרי זה מסירים את הכיסוי ופורסים את הרול-אפס ומנחים עליו כדור גלידה, מקפלים ואוכלים. האמת? ניסינו – ואפשר להבין על השיגעון. טעים רצח. אבל, כמו בכל דבר טוב יש גם את הצד הרע ומשרד הבריאות מיהר לפרסם הודעה המזהירה מהממתק המכיל גלוקוז, סירופ תירס וסירופ תירס מיובש – המון סוכר ומסוגים שונים.

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »