רולאפס בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

שיגעון הרול-אפס (ROLL-UPS) כובש גם את פתח תקווה. איפה אפשר לקנות? צפו בכתבה

הטרנד לא פוסח על עירנו ועשרות אלפי ילדים והורים מחפשים את הממתק שהשתלט על הטיקטוק ומשם לחנויות גלידות, ממתקים ופיצוציות, שרודפות כדי להשיגו אצל מפיץ סיני. אותן חנויות יודעות שהרול-אפס הוא כוח משיכה, שיביא תנועה חזקה למקום ולקוחות ירכשו מוצרים נוספים. לפני שבוע ביקרנו בגלידוש, אבל מאז המלאי אזל. אתמול ביקרנו בעמי ב.ס.ר סיטי וגילינו את הממתק בפאן סיטי פתח תקווה.

השבוע פרסמה רשות המיסים כי "170 ק"ג רול-אפס נתפסו במזוודות בנתב"ג", מה שמעיד עד כמה הטרנד העולמי תפס תאוצה בישראל והגיע לפתח תקווה. לפני חודשיים החלו להופיע בטיקטוק סרטונים בהם מככבים הרול-אפס הקפואים ממולאים בגלידה. כיום, יש כ-200 מיליון צפיות לסרטונים בעלי ההאשטג "Rollups" באנגלית, אבל הנתון המדהים הוא שיש כעת 75.8 מיליון צפיות ל"רול-אפס" בעברית.

צפו: מוכרים רולאפס בפאן סיטי פתח תקווה

25 ש"ח ליחידה בשוק השחור

העניין הוא שהרול-אפס, שמייוצר בסין, הוא אינו מוצר צריכה בינלאומי רגיל שמיובא לארץ. לפי אתר הארץ, הביקוש לממתק הוותיק הוביל לחיסול המלאי בישראל, ובמקביל לצמיחתו של שוק שחור, שהגיע עד לרמה של 25 שקלים עבור רול-אפס בודד. בשבוע שעבר הגיע השמועה (שהתבררה כנכונה), שהגיעו רול-אפס לסניף "גלידוש" ברח' השחם. כשהגענו לשם, המוכרת לא הפסיקה לקבל טלפונים עם שאלה אחת: "יש רולאפס". אז כן, היו שם עשרות רבות של רול-אפס, שנגמרו מהר.

רול-אפס בגלידוש פתח תקווה
רול-אפס בגלידוש פתח תקווה

10 ש"ח ליחידה בפאן סיטי פתח תקווה וסניף סוויט אנד מור

השבוע גילינו שהרול-אפס גם הגיעה למתחם עמי ב.ס.ר סיטי, שם מוכרים אותו ב-10 ש"ח בחנות מוצרי המתנות וימי ההולדת פאן סיטי וכן בסניף של רשת הממתקים "סוויט אנד מור". "לקח לנו הרבה זמן להשיג את זה, אבל אני שמח שהרול אפס סופסוף הגיע גם אלינו", אמר בחיוך, שלומי אלבז, מנהל סניף פאן סיטי פתח תקווה, שהבטיח כי כבר שבוע הבא יחדשו את המלאי.

שלומי אלבז מפאן סיטי עם הרול-אפס בסניף. "שבוע הבא נביא עוד"
שלומי אלבז מפאן סיטי עם הרול-אפס בסניף. "שבוע הבא נביא עוד"

אז מה הסיפור של הרול-אפס? קודם כל משיגים את הרול-אפס (אתגר בפני עצמו) ומקפיאים אותו. אחרי זה מסירים את הכיסוי ופורסים את הרול-אפס ומנחים עליו כדור גלידה, מקפלים ואוכלים. האמת? ניסינו – ואפשר להבין על השיגעון. טעים רצח. אבל, כמו בכל דבר טוב יש גם את הצד הרע ומשרד הבריאות מיהר לפרסם הודעה המזהירה מהממתק המכיל גלוקוז, סירופ תירס וסירופ תירס מיובש – המון סוכר ומסוגים שונים.

עוד ב-אוכל ובילויים

פלאפל סיטי פתח תקווה

צפו בפלאפל חדש בפתח תקווה: פלאפל סיטי נפתח בעמי ב.ס.ר סיטי (וידאו)

אחרי פתיחות של מסעדות המבורגרים ושניצלים רבות, נחמד לגלות שנפתח סופסוף סניף חדש של המאכל העממי שלנו. הסניף שייך לבעלי מאפיית "טאבון סיטי", הצמודה לפלאפל, שפתחה את הסניף במתחם הבילויים והקניות כבר באוגוסט 2022. הפתיחה של הפלאפל עוררה התעניינות וסקרנות רבה, בקרב העובדים במשרדים והעוברים והשבים, שפקדו את המקום. מחירי המנות – בפנים.

המשך קריאה »
אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading