קרפור פתח תקווה - רח' קפלן 13 פ"ת

בונז'ור קרפור פתח תקווה: צפו בסניף החדש של רשת המרכולים הבינלאומית בקפלן 13

כחלק ממהלך עסקי יוצא דופן, בו נפתחו במקביל בכל רחבי הארץ כ-50 סניפים בבת אחת, נפתח גם הסניף הפתח תקוואי מול בית החולים שניידר, סמוך לפיצה דון פרדו – איפה שפעל סניף מגה בעיר לפני כן. לרשת יש לא פחות מ-14 אלף סניפים בעולם ומתגאה במחזור מכירות שנתי של כ-400 מיליארד שקלים. שווה? מבדיקה שלנו עולה כי לצד מחירי "אושר עד" גם מצאנו מחירים שקרובים יותר ל"וולט מארקט".

עשרות לקוחות גדשו את סניף קרפור פתח תקווה החדש בקפלן 13, בו ביקרנו היום בשעות הצהרים – ביום הפתיחה החגיגי. במקום חיכה שטיח אדום ובלונים, שבישרו על השקת הסניף בפתח תקווה, של רשת המבטיחה לעשות "רעידת אדמה בשוק המזון הישראלי", כפי שהכריז אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל. האם זו באמת תהיה רעידת אדמה? צריך זמן רב כדי להעריך זאת.

צפו: ביקור בסניף קרפור CARREFOUR פתח תקווה שנפתח היום

"נהיה זולים משמעותית ביחס למתחרים"

קילשטיין התייחס באמירתו זו לא רק לפתיחה המאסיבית של הסניף, מה שלא היה כדוגמתו אי פעם בישראל, אלא גם למחירים התחרותיים שהרשת מתכוונת להציע, מה שכמובן הכי מעניין את הצרכן הישראלי – במיוחד נוכח יוקר המחיה. "ביצענו הוזלות מחירים רוחביות על המוצרים הקיימים וקרפור תהיה זולה באופן יחסי למתחרים בעיר, וזולה מחוץ לעיר במתחמי הדיסקאונט", פירט קילשטיין, שהבטיח כי עד סוף השנה הרשת תגדל בעוד כ-30-50 סניפים.

לדברי הרשת, הסניפים תוכננו והוקמו לפי הקונספט של קרפור, תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. לצורך כך פקדו את הסניפים בישראל כ- 20 בעלי מקצוע מרשת קרפור העולמית על מנת להכשיר את הצוותים המקומיים. הסניפים נפתחים בשלושה פורמטים: Carrefour City (החנויות השכונתיות, כמו זה הפתח תקוואי), Carrefour Market ו- Carrefour Hyper (חנויות הדיסקאונט).

עשרות לקוחות בפתיחת סניף קרפור פתח תקווה
עשרות לקוחות בפתיחת סניף קרפור פתח תקווה

קרואסון חמאה גדול ב-3.9 ש"ח

מי שהכניסה את קרפור לישראל היא חברת אלקטרה מוצרי צריכה שבמסגרת שיתוף הפעולה שלה עם הענקית הבינלאומית נפתחו וייפתחו כ-100 סניפים בהשקעה כוללת של 250 מיליון ש"ח. בסניף מצאנו מגוון מוצרים תחת המותר קפור, שנמכרים, לדברי הרשת, במחירי מבצע, ביניהם מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון ומוצרי נון פוד.

בקרפור מתגגאים במאפייה עם "מאפים טריים המגיעים מצרפת ואירופה ועשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר על פי מתכונים צרפתיים ונאפים בסניף לאורך היום". סניף מצאנו בגט צרפתי קלאסי ב-4.90 ₪, קרואסון חמאה גדול ב-3.90 ₪, קרואסון שוקולד גדול ב-3.90 ₪ וגם עוגת פלאן – עוגה צרפתית מסורתית שנאפת בכל פסטירי בצרפת על בסיס ביצים טריות, חלב ווניל רק ב-29.90 ₪.

בנוסף אפשר למצוא תחת המותג מזון אורגני ללא גלוטן וללא סוכר, כמו פסטה אורגנית ב-5.90 ₪, קוסקוס אורגני ב-6.90 ₪ מחית עגבניות אורגנית ב-8.90 ₪, עגבניות שלמות קלופות אורגניות ב-5.50 ₪, רביעיית מחית פירות אורגנית ב-8.90 ₪, משקה סויה אורגני ללא סוכר ב-6.90 ₪, שוקולד חלב/מריר ב-6.90 ₪, ליטר שמן זית אורגני ב- 34.90 ₪ ועוד.

עובדים במרץ בפתיחה - קרפור פתח תקווה

דיאודורנט ספריי לאישה ב-7.9 ש"ח

במחלקת מוצרי התינוקות של קרפור, מצאנו סוגים שונים של מגבונים לחים וקרם החתלה לתינוק. רביעיית מגבונים לחים ללא בישום DELICATE ב-12.90 ₪, רביעיית מגבונים ללא בישום SENSITIVE ב- 12.90 ₪, שלישיית מגבונים לחים מועשרים בשמן שקדים MILK ב- 12.90 ₪, שישיית מגבונים לחים מועשרים באלוורה FRESH ב- 17.90 ₪, קרם החתלה והגנה לתינוק ללא בושם ב-9.90 ₪.

במחלקת הפארם והטואלטיקה מצאנו סדרת שמפו סופט ב5.90 ₪, סדרת שמפו סיינס ב-7.90 ₪, סדרת מרככים סיינס ב- 7.90 ₪, סדרת מסכה לשיער סיינס ב- 11.90 ₪, מגוון רחב של ספריי גוף ספריי/רול און לגברים ולנשים – בודי ספריי לגבר אנטי – פרספירנט ב-6.90 ₪, דיאורדורנט רול און לגבר אנטי – פרספירנט ב-5.90 ₪, דיאורדורנט ספריי לאישה אנטי – פרספירנט ב-7.90 ₪, דיאורדורנט רול און לאישה ב- 5.90 ₪.

לצד מחירי המבצע של מוצרי קרפור הממותגים תחת "בסט פרייס" , גם מצאנו מוצרי סופר "רגילים", כמו קולה זירו ליטר וחצי ב-7.7 ש"ח ומארז רביעיית (50*4 גרם) תפוצ'יפס ב-17 ש"ח. שתי דוגמאות למוצרים שאפשר למצוא בזול יותר ברמי לוי, חצי חינם, או "אושר עד". יחד עם זאת, כפי שציינו אנשי הרשת, מחירי הדיסקאונט אינם חלים על כל המוצרים ויש להבדיל בין סניפים הנמצאים במרכזי ערים, כמו זה הפתח תקוואי, לסניפי קרפור שנמצאים מחוץ למרכזים.

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading