קלאב פור יו אייטם פתח תקווה

קלאב פור יו הופכים את סיכויי הזכייה בלוטו לאפשריים

"עם שיטתיות והתמדה, ועם הנוסחה שלנו" בטוחים נציגי קלאב פור יו כי בעזרת צוות המומחים שלהם, הכולל אנשי מחשוב ובקרה, סטטיסטיקאים ובזכות ההתמדה כל אחד יכול להשיג את הזכייה, מבלי להסתמך רק על המזל.

 מי לא רוצה לזכות בכל הקופה? קלאב פור יו,  הובילה לשינוי החשיבה בקשר למילוי לוטו והסיכוי לזכות בו, בעזרת השיטה הייחודית של משלוח טפסים באופן קבוצתי ובצורה מתוכננת ומנוהלת אסטרטגית. הכוח הקבוצתי, הוא זה שמאפשר לקלאב פור יו השתתפות עם כמות גבוה יותר של טורים לכל אחד בכל טופס. שיטה זו הובילה לשינוי התפיסה והאסטרטגיה של הזכייה בלוטו והופכת את הסיכויים של הלקוחות לזכות לגבוהים יותר משמעותית.

"השיטה של קלאב פור יו בדוקה ומוכחת" אומרים נציגי החברה. "אנו שמחים ונרגשים לבשר ללקוחות שלנו על זכיות משמעותיות.  כל מה שצריך זה התמדה וסבלנות שמשתלמת על מנת לראות את התוצאות המדהימות של השיטה שלנו. בעזרת שליחת הטפסים הקבוצתית המרובה, מגדילים את ההסתברות הסטטיסטית לזכייה."

האם אתם יכולים להבטיח תוצאות?

"אמנם אין לנו יכולת לתת תאריך מדויק מתי כל לקוח יזכה, אך אנחנו יכולים להביא לכך שההסתברות שהוא יזכה תגדל ככל שיתמיד בשירות וישתתף ביותר הגרלות דרך קלאב פור יו, ככה גדל הסיכוי שגם יגריל פרס משמעותי. ברגע שנרשמים ונחשפים לסיפורי הזכייה הרבים בין לקוחתינו, מבינים שזה באמת עובד. שיש פה עניין של אנשים שמנצחים את השיטה ויוצרים לעצמם עתיד טוב יותר נטו דרך החברות בקלאב פור יו".

"המספרים לא משקרים"

השיטה שלנו המשלבת בתוכה בין היתר שיטה קבוצתית, יוצרת מצב שההסתברות שתזכו בפרס גדול. אנשים מצפים שברגע שיירשמו למנוי, אז יום למחרת הם יתבשרו על זכייה בפרס הגדול ויהפכו לאנשים עשירים. "לצערנו הרב, השיטה שלנו עוד לא יכולה להביא להבטיח זאת אומרים מקלאב פור יו. "על מנת לראות תוצאות, השיטה  מצריכה התמדה וסבלנות. כנראה שלא תקבלו שיחה מאריאלה ממפעל הפיס מיד לאחר שתרשמו, אבל השיטה שלנו יוצרת מצב שההסתברות שתזכו בלוטו גדולה יותר משמעותית במידה מאשר למלא טפסים לבד".

מספרי לוטו

איך עובדת השיטה?

"השיטה עובדת דרך יצירת מועדון, אשר שולח יחדיו את הטפסים ומהווה כוח חזק. שליחת הטפסים המרובים על ידינו יוצרת כיסוי רחב של מספרים שמועילה לכולם", אומרים בקלאב פור יו. "שיתוף המספרים מעלה את הסיכוי לזכייה משמעותית והופך את הזכייה מעניין של מזל לעניין של זמן." 

בקלאב פור יו מוסיפים, שהשיטה גם מפחיתה את העלות של של מילוי הטופס. " זה בעצם מאפשר הגברת ההשתתפות של הלקוחות באופן רצוף. דבר שתורם עוד יותר להגברת הסיכוי לזכות בפרסים. כך, בעזרת היתרון הכפול של שליחת יותר טפסים והגברת הסיכוי על ידי האסטרטגיה שלנו, סיכויי הזכייה לזכות עולים ככל שמתמידים יותר", אומרים בחברה.

שיטת זכייה

"זכייה משנת חיים"

דוגמה כללית מזכיה בלוטו כיצד התמדה וסבלנות מביאה תוצאות, היא בסיפור מאפריל השנה על שני זוכים חברים אשר זכו יחדיו בפרס הגדול בלוטו על סך כ-23 מיליון ש"ח. השניים מילאו במשך שנים באופן קבוע טפסים עם אותם מספרים, וכאשר זכו בפרס קטן, החליפו את המספרים. כעבור זמן הם התבשרו על הזכייה הגדולה. אם לא היו מתמידים ועקביים, אולי לא היו זוכים כלל. "השיטה שלנו דואגת שתמיד תהיו עקביים במילוי הטפסים שלכם ולעולם לא תפספסו את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות", אומרים בקלאב פור יו.

 

עוד אירועים שקרו לאחרונה הם כאשר פעמיים בחודשיים האחרונים, זוכה לקח רק את הפרס השני, בהגרלת הפיס,  בשווי מאות אלפי שקלים, כיוון שפספס מספר יחיד. בעוד זוכה אחר באותה ההגרלה לקח את הפרס הגדול שהסתכם בעשרות מיליוני שקלים. "אם הם היו חלק מקלאב פור יו, אז דרך השיטה שלנו,הם היו מכסים אחד על השני שניהם היו זוכים בפרס הגדול. אולי הם היו אפילו גם זוכים מוקדם יותר כיוון שהשיתוף ביניהם היה מצליח לקלוע את המספרים הנכונים מוקדם הרבה יותר".


לדברי קלאב פור יו, ישני לקוחות שאיבדו את הסבלנות ורצו שלא לחדש את המינוי, ואז  דווקא בסוף תקופת המנוי זכו בפרסים נכבדים. "הדבר הכי חשוב", אומרים בחברה. "הוא לא לאבד את  התקווה ואת יכולת ההתמדה. השיטה שלנו מביאה תוצאות, אבל מצריכה סבלנות על מנת להראות את הפירות שלה".  

הזכיות בלוטו נעות בין פרסים קטנים של מאות שקלים ועד פרסי משמעותי של מליונים רבים.  "הזכיות "הקטנות" הן יותר נפוצות והן אלו שרוב הלקוחות שלנו מתבשרים עליהן, אך זהו רק המתאבן שמחזיק אותם מסופקים עד שתגיע הזכייה הגדולה באמת. בשבילנו אין יום מאושר כמו שאנחנו מקבלים הודעה שאחד מהלקוחות שלנו זכה בפרס ענק. זה מה שאנחנו עובדים בשבילו, שהלקוחות שלנו יקח והרבה כסף הביתה וזה מביא לנו סיפוק אדיר לשמוע שזה באמת קורה כל פעם מחדש".

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading