סיטי באולינג פתח תקווה - בקרוב

באולינג חדש בפתח תקווה: "סיטי באולינג" תפתח סניף ענק בעמי ב.ס.ר סיטי בקיץ הקרוב

החופש הגדול מתקרב וכך גם מקום חדש עם אטרקציה מצוינת לבילוי ומשחק. על שטח של כ-2500 מ"ר יסללו 12 מסלולי באולינג חדישים ולכל זה צריך להוסיף גם משחקי וידאו, סימולטרים, שולחנות ביליארד – ואפילו בר מסעדה של הרשת, החולשת על מתחמים רבים ברחבי הארץ. עומר כהן, מנכ"ל הרשת: "יש למה לחכות. זה יהיה הבאולינג המתקדם ביותר בישראל".

בעוד מספר חודשים, בקומה השנייה של בניין Y בב.ס.ר סיטי (למי ששואל, חנייה חינם בחניון המקורה למבלים במקום), תפתח רשת סיטי באולינג את סניף הבאולינג השני שלה, אחרי הראשון בראשון לציון. ההצלחה בראשון, גרמה לבעלי החברה, קבוצה החולשת גם על מותגי בילוי המשחקים "פלנט באולינג" (עם סניפים בכפר סבא וראשון לציון) ו"סטריט גיימס" (עם תשעה סניפים ברחבי הארץ) – לפתוח גם בפתח תקווה.

סיטי באולינג בראשון לציון. בפתח תקווה יהיה יותר שווה
סיטי באולינג בראשון לציון. בפתח תקווה יהיה יותר שווה

"תאורה ייחודית, מסכי לד, הגברה וסאונד ברמה גבוהה"

מתחם עמי ב.ס.ר. סיטי ישמח לדם חדש וצעיר ובדיוק כאן סיטי באולינג נכנסים לתמונה. כרגע האופציה היחידה לבאולינג בפתח תקווה הם רק עוד שני סניפים, הנמצאים במתחמים שאינם מוגדרים מתחמי בילוי, בטח לא כמו עמי ב.ס.ר סיטי, שמציע עניין רב גם בתחום הקולונריה, השופינג ועוד. בסיטי באולינג ובעסקים הנוספים בעמי ב.ס.ר סיטי מקווים שהפתיחה תתן את האות לבוסט עסקי עבור שני הצדדים, שיהנו זה מהקהל של זה.

היתרון של "סיטי באולינג" הוא קודם כל שמדובר במקום חדש – ומקום חדש הוא תמיד מושך, בטח אם מדברים על מקום שהציוד בו הוא חשוב. אף אחד לא אוהב לגעת בכדורי באולינג, שעברו הרבה ידיים. רוצים הכל חדש ונקי. אבל מעבר לזה, לדברי עומר כהן, מנכ"ל הרשת, יש יתרונות נוספים: "זה יהיה הבאולינג המתקדם ביותר בישראל עם עיצוב חדיש, תאורה ייחודית, מסכי לד, מערכות הגברה וסאונד ברמה גבוהה".

סיטי באולינג נמצא בבניין Y במתחם עמי ב.ס.ר סיטי
סיטי באולינג נמצא בבניין Y במתחם עמי ב.ס.ר סיטי

"פונים לכולם"

אז מי צפוי להגיע לסיטי באולינג פתח תקווה?

"סיטי באולינג מספק בילוי לכולם. משפחות, נוער, חברים, ימי הולדת וגם אירועי חברה מגבשים, עם דגש על המשרדים שנמצאים לידינו", אומר כהן. "אני מצפה להזמין בקרוב את תושבי פתח תקווה ליהנות ממה שאנחנו נוכל להציע להם".

הכתובת של סיטי באולינג פתח תקווה היא תוצרת הארץ 1 והבאים למקום ברכב (עד שתושק הרכבת הקלה…) יכולים לחנות בחינם בחניון התת קרקעי המקורה, שהכניסות שלה הן מרח' תוצרת הארץ ומרח' השחם. עד לכתיבת שורות אלה, לא נמסר לנו על תאריך פתיחה, אבל יש למה לחכות.

סיטי באולינג - חניה מרחוב השחם. אפשר גם לחנות מתוצרת הארץ. בקרוב הפתיחה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading