צדוק שלום וקובי בינו על רקע פרויקט הדרים הירוקה בהדר גנים עמישב

"הדרים הירוקה" של בינו נדל"ן ונופך דניאל בהדר גנים עמישב: בדרך לשלב הריסה בחודש יוני

כשבועיים לאחר שפרסמנו על קבלת היתר הריסה רשמי בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר שנראה בשכונות מזרח העיר, היום אנחנו מדווחים, כי במקביל להודעת עיריית פתח תקווה, החברות נערכות להריסת ארבעת המבנים הראשונים ברח' צלח שלום 27, 29, 31 ו-33. ד"ר שלמה צדוק, דייר מבניין 27: "היזמים לא חסכו במאמצים לתת לנו תחושה טובה של הגינות ומקצועיות".

אתמול יצאה הודעה של עירית פתח תקווה על פרויקט רחב מימדים של התחדשות עירונית בשכונת הדר גנים/עמישב באחד מהרחובות המרכזיים באיזור, זאת שבועיים לאחר פרסום שלנו על השקת שלב העבודות בפרויקט שייקרא "הדרים הירוקה" – מעין מיני-שכונה, שתשתלב במרקם המגורים של השכונות הותיקות, שעוברות תהליך מבורך של התחדשות עירונית.

צפו בשטח שדורש התחדשות עירונית דחופה בצלח שלום

כל עכבה לטובה

למרות עיכוב קל, שנגרם עקב צו עיקול שהוטל על אחד דירתו של אחד מהדיירים, תושבי המתחם והדיירים החדשים שייכנסו. מעריכים שכ-90 אחוז מהם יהיו תושבי שכונות מזרח העיר משפרי דיור שרוצים להישאר במקום שהם רגילים ואוהבים. "אני מרגיש שאני והדיירים הנוספים מצויים בידיים מקצועיות, נאמנות, בטוחות והוגנות", אמר לנו ד"ר שלמה צדוק, דמות מוכרת בפתח תקווה, שהוא במקרה גם תושב בניין 27, שייהרס בחודש הבא.

"היזמים ומנהלי הפרויקט ליוו אותנו במשך השנים צעד אחר צעד, לא חסכו במאמצים לתת לנו תחושה טובה של הגינות ומקצועיות", הוסיף. "אנו שמחים שבינו נדל"ן מלווים את הפרוייקט ומאמינים בחוזק הכלכלי של החברה". צדוק ציין דווקא את בינו נדל"ן, היות ומדובר בחברת יזמות שורשית, שמכירה את פתח תקווה מצוין, במיוחד במזרח העיר, שם היא נמצאת.

ד"ר שלמה צדוק על רקע מבנה המיועד להריסה בצלח שלום עמישב הדר גנים
ד"ר שלמה צדוק על רקע מבנה המיועד להריסה בצלח שלום עמישב הדר גנים

חשוב: יזמים שמכירים את השכונה

"כבר למעלה מעשור שחברת בינו נדל"ן יוזמת ופועלת לקידום הפרויקט ברחוב צלח שלום", אמר לנו קובי פרץ, בעלי החברה. "התוכנית עברה עיכובים רבים ואין ספור גירסאות תכנוניות, אבל בעזרת השם בשבועות הקרובים נבצע את הריסת הבניינים של שלב א' בפרויקט ותחל בניית הבניינים החדשים, זו בשורה חשובה ומשמחת לדיירים, ההתחדשות העירונית בשכונה מחוייבת מכורח המציאות ותאפשר את שיפור איכות החיים עבור תושבי השכונה".

עיריית פתח תקווה והעומד בראשה רמי גרינברג, בשיתוף מינהלת כרמים להתחדשות עירונית פתח תקווה, נתנו גב לקידום הפרויקט והעבודות כבר בפתח וכנראה כבר באמצע יוני יהרסו 4 מבני רכבת ישנים מאוד ברחוב צלח שלום (27,29,31,33) המכילים 16 דירות סה"כ ובמקומם יבנו 2 בניינים חדשים בני 9 קומות.

רח' צלח שלום בו תוקם הדרים הירוקה

גרינברג: "התחדשות מחוייבת מהמציאות"

במסגרת השלב הראשון של הפרייקט, מתוכננים בהמשך להיהרס 2 בינייני רכבת נוספים ברחוב צלח שלום (23-25) ובמקומם יבנה בנין נוסף בן 7 קומות, סה"כ 27 דירות, עם חניון תת קרקעי משותף לשלושת הבינינים. על פרויקט "הדרים הירוקה" יכיל את המבנים ברחוב צלח שלום ממספר 23 עד 47 (בצד האי זוגי) במסגרתו יבנו סה"כ 7 בניינים חדשים.

"מדובר בהתחדשות שמחוייבת במציאות", מסר גרינברג. "היא תבטיח איכות חיים טובה יותר לתושבי השכונות. במקביל לקידום ההתחדשות אנחנו פועלים ליצירת תשתיות תומכות, כמו, הקמת מבני ציבור ופארקים, תשתיות תחבורה בכל העיר ובפרט באזור מזרח העיר שבו יושקעו מאות מיליוני שקלים בכבישים חדשים שיחוברו לצירים הראשיים בכל המרחב. אנחנו מחוייבים לתושבי השכונות הוותיקות ונמשיך לחדש את העיר בכל ההיבטים הנדרשים".

ירון קדושים בכניסה לשכונת עמישב

גם פעיל שכונות מזרח העיר, ירון קדושים, שהוא כידוע מתנגדו החריף של גרינברג, תומך בפרויקט". "די למגדלי הענק", אמר לפתח תקווה NEWS. "בניינים בני 9 קומות ואפילו מעט יותר, הם שימושיים יותר נוחים יותר ונעימים יותר למגורים, וגם אין בהם את ההוצאות הנלוות היקרות מאוד למגורים במגדל. מדובר על פרויקט של היזם קובי פרץ ששנים פועל לחידוש שכונת עמישב כבן לשכונה הזו, וזהו דבר מבורך מאוד. בהצלחה"

קרדיט הדמיה : City bee אדריכלים

הפרויקט "הדרים הירוקה" של בינו נדל"ן מעניין אתכם? השאירו פרטים בטופס ויחזרו אליכם. ניתן לפנות גם דרך כפתור הוואטסאפ הירוק בתחתית המסך בגלישת סלולר

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »