צדוק שלום וקובי בינו על רקע פרויקט הדרים הירוקה בהדר גנים עמישב

"הדרים הירוקה" של בינו נדל"ן ונופך דניאל בהדר גנים עמישב: בדרך לשלב הריסה בחודש יוני

כשבועיים לאחר שפרסמנו על קבלת היתר הריסה רשמי בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר שנראה בשכונות מזרח העיר, היום אנחנו מדווחים, כי במקביל להודעת עיריית פתח תקווה, החברות נערכות להריסת ארבעת המבנים הראשונים ברח' צלח שלום 27, 29, 31 ו-33. ד"ר שלמה צדוק, דייר מבניין 27: "היזמים לא חסכו במאמצים לתת לנו תחושה טובה של הגינות ומקצועיות".

אתמול יצאה הודעה של עירית פתח תקווה על פרויקט רחב מימדים של התחדשות עירונית בשכונת הדר גנים/עמישב באחד מהרחובות המרכזיים באיזור, זאת שבועיים לאחר פרסום שלנו על השקת שלב העבודות בפרויקט שייקרא "הדרים הירוקה" – מעין מיני-שכונה, שתשתלב במרקם המגורים של השכונות הותיקות, שעוברות תהליך מבורך של התחדשות עירונית.

צפו בשטח שדורש התחדשות עירונית דחופה בצלח שלום

כל עכבה לטובה

למרות עיכוב קל, שנגרם עקב צו עיקול שהוטל על אחד דירתו של אחד מהדיירים, תושבי המתחם והדיירים החדשים שייכנסו. מעריכים שכ-90 אחוז מהם יהיו תושבי שכונות מזרח העיר משפרי דיור שרוצים להישאר במקום שהם רגילים ואוהבים. "אני מרגיש שאני והדיירים הנוספים מצויים בידיים מקצועיות, נאמנות, בטוחות והוגנות", אמר לנו ד"ר שלמה צדוק, דמות מוכרת בפתח תקווה, שהוא במקרה גם תושב בניין 27, שייהרס בחודש הבא.

"היזמים ומנהלי הפרויקט ליוו אותנו במשך השנים צעד אחר צעד, לא חסכו במאמצים לתת לנו תחושה טובה של הגינות ומקצועיות", הוסיף. "אנו שמחים שבינו נדל"ן מלווים את הפרוייקט ומאמינים בחוזק הכלכלי של החברה". צדוק ציין דווקא את בינו נדל"ן, היות ומדובר בחברת יזמות שורשית, שמכירה את פתח תקווה מצוין, במיוחד במזרח העיר, שם היא נמצאת.

ד"ר שלמה צדוק על רקע מבנה המיועד להריסה בצלח שלום עמישב הדר גנים
ד"ר שלמה צדוק על רקע מבנה המיועד להריסה בצלח שלום עמישב הדר גנים

חשוב: יזמים שמכירים את השכונה

"כבר למעלה מעשור שחברת בינו נדל"ן יוזמת ופועלת לקידום הפרויקט ברחוב צלח שלום", אמר לנו קובי פרץ, בעלי החברה. "התוכנית עברה עיכובים רבים ואין ספור גירסאות תכנוניות, אבל בעזרת השם בשבועות הקרובים נבצע את הריסת הבניינים של שלב א' בפרויקט ותחל בניית הבניינים החדשים, זו בשורה חשובה ומשמחת לדיירים, ההתחדשות העירונית בשכונה מחוייבת מכורח המציאות ותאפשר את שיפור איכות החיים עבור תושבי השכונה".

עיריית פתח תקווה והעומד בראשה רמי גרינברג, בשיתוף מינהלת כרמים להתחדשות עירונית פתח תקווה, נתנו גב לקידום הפרויקט והעבודות כבר בפתח וכנראה כבר באמצע יוני יהרסו 4 מבני רכבת ישנים מאוד ברחוב צלח שלום (27,29,31,33) המכילים 16 דירות סה"כ ובמקומם יבנו 2 בניינים חדשים בני 9 קומות.

רח' צלח שלום בו תוקם הדרים הירוקה

גרינברג: "התחדשות מחוייבת מהמציאות"

במסגרת השלב הראשון של הפרייקט, מתוכננים בהמשך להיהרס 2 בינייני רכבת נוספים ברחוב צלח שלום (23-25) ובמקומם יבנה בנין נוסף בן 7 קומות, סה"כ 27 דירות, עם חניון תת קרקעי משותף לשלושת הבינינים. על פרויקט "הדרים הירוקה" יכיל את המבנים ברחוב צלח שלום ממספר 23 עד 47 (בצד האי זוגי) במסגרתו יבנו סה"כ 7 בניינים חדשים.

"מדובר בהתחדשות שמחוייבת במציאות", מסר גרינברג. "היא תבטיח איכות חיים טובה יותר לתושבי השכונות. במקביל לקידום ההתחדשות אנחנו פועלים ליצירת תשתיות תומכות, כמו, הקמת מבני ציבור ופארקים, תשתיות תחבורה בכל העיר ובפרט באזור מזרח העיר שבו יושקעו מאות מיליוני שקלים בכבישים חדשים שיחוברו לצירים הראשיים בכל המרחב. אנחנו מחוייבים לתושבי השכונות הוותיקות ונמשיך לחדש את העיר בכל ההיבטים הנדרשים".

ירון קדושים בכניסה לשכונת עמישב

גם פעיל שכונות מזרח העיר, ירון קדושים, שהוא כידוע מתנגדו החריף של גרינברג, תומך בפרויקט". "די למגדלי הענק", אמר לפתח תקווה NEWS. "בניינים בני 9 קומות ואפילו מעט יותר, הם שימושיים יותר נוחים יותר ונעימים יותר למגורים, וגם אין בהם את ההוצאות הנלוות היקרות מאוד למגורים במגדל. מדובר על פרויקט של היזם קובי פרץ ששנים פועל לחידוש שכונת עמישב כבן לשכונה הזו, וזהו דבר מבורך מאוד. בהצלחה"

קרדיט הדמיה : City bee אדריכלים

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading