צפו: מאות תושבים התנפלו על שווארמה חינם שחולקה בפתיחה של יאשקה פתח תקווה

במהלך שיווקי יוצא דופן רשת השווארמה הארצית שהגיעה לעיר, החליטה לחלק מנות חינם עם פתיחת הסניף ללקוחות. השמועה על כך הגיעה במהרה לתושבי שכונות אם המושבות החדשה, נווה גן ונווה דקלים, הסמוכות למתחם Giss-in, שהגיעו בהמוניהם – ילדים, נוער, מבוגרים ומשפחות – שכולם באו רעבים לטעום את השווארמה החדשה. אוהד קריכלי, זכיין הסניף: "ציפינו להתנפלות הזאת". 

כפי שכבר דיווחנו לכם בתחילת השבוע, עוד שווארמה חדשה נכנסה לעיר. רשת יאשקה שווארמה פתחה אתמול ברח' גיסין 15 (מתחם גיסין) את הסניף ה-11 שלה בישראל, אחרי סניפים בתל אביב, רמת השרון, ראשון לציון, רעננה נתניה וכפר סבא. מחיר פיתה שווארמה (הודו, עגל, או מיקס) הוא 49 ש"ח, אבל אתמול, באופן חד פעמי, לרגל הפתיחה, השווארמה חולקה בחינם.

צפו באירוע הפתיחה של יאשקה שווארמה פתח תקווה

החל משעה 17:00 אתמול אחרי הצהרים, חיכו כבר עשרות תושבים לפתיחת השווארמה, אחרי שהסתובבה השמועה כי יחלקו מנות חינם. כשנפתח הסניף גם השווארמה התחילה להסתובב, בזמן שעוד ועוד תושבים החלו להתגודד בתורות ארוכים בפתח המקום. בינתיים הם נהנו מדוכן שחילק אלכוהול חופשי, מה שרק הגביר את הרעב.

עד השעה 21:00 חילקו לדברי העובדים במקום יותר מ-200 מנות שווארמה, עד שהיא נגמרה. כזה קרה, עדיין צבאו על המקום עשרות תושבים רעבים, שהתאכזבו לדעת כי הם יסיימו את הערב בלי שווארמה בחינם – וגם לא בתשלום. היא פשוט נגמרה. אבל לא נורא – מחר יהיה חדש. "ציפינו להתנפלות כזאת", אמר לנו אוהד קריכלי, אחד מזכייני הסניף. "זה מחמם את הלב שכל פתח תקווה הגיעו לפה וקיבלנו הרבה תגובות חיוביות".

בין ביס לביס ביקשנו לתת מהאנשים פידבק על השווארמה והתגובות היו בעיקר חיוביות. "אני אוכל שווארמה כבר 40 שנים – וזו השווארמה הכי טובה שאכלתי", אמר לנו משה. "שווארמה היסטרית. פסוט היסטרית", פירגן בני, גם הוא תושב הער. מבחינת יאשקה, המבחן האמיתי יחל כבר ניום, כשהשווארמה כבר תהיה בתשלום – ואז נדע באמת: האם הבאזז של הפתיחה הוא אות למה שיהיה בהמשך.

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading