EATALIA פתח תקווה

הסניף הראשון של EATALIA (איטליה) ייפתח מחר (30.5) בעמי ב.ס.ר סיטי בהשקעה של 20 מיליון ש"ח

דבר כזה עוד לא ראיתם, בטח לא בפתח תקווה: מתחם ענק של שתי קומות בשטח 1800 מ"ר, שכולו על טהרת האוכל האיטלקי: לצד מסעדה איטלקית, תמצאו שם גם בייקרי, חנות יין, בר גבינות, דוכן קפה וגלידה, שוק ירקות, ברים של טאבון ודגים. זהו מיזם ראשוני מסוגו של המסעדן איציק אנקונינה, יחד עם השף קובי בכך והמנכ"ל קובי בכר (כן, אותו שם), שמסר: "ההשראה: אל נסיונל בברצלונה ופוד הול באמסטרדם".

השלט של EATALIA כבר מתנוסס חודשים רבים על צומת הרחובות יצחק רבין-ז'בוטינסקי, זאת מבלי שאף אחד מבין מאות אלפי העוברים ושבים יודעים מה מסמל שם מותג זה. אז עכשיו זה כבר לא סוד: המקום ייפתח מחר במתחם עמי ב.ס.ר סיטי ומזמין את הלקוחות לראות עד כמה שווה הייתה ההשקעה הגבוהה בסניף הראשון (ואולי לא האחרון של הרשת) – 20 מיליון ש"ח.

EATALIA פתח תקווה בב.ס.ר סיטי
EATALIA פתח תקווה בב.ס.ר סיטי

מדובר על מתחם קולינריה בסגנון איטלקי שמאחורי המיזם עומדים המסעדן איציק אנקונינה, הבעלים של רשת המסעדות האיטלקיות JOYA, שפתחה לאחרונה סניף במתחם GISS-IN, שברחוב גיסין ומנכ"ל המתחם קובי בכר. "ההשראה למתחם באה ממתחמי אוכל באירופה כמו אל נסיונל בברצלונה, פוד הול באמסטרדם ומתחמי איטלי ונעשו התאמות לקהל הישראלי, בין היתר בנושא הכשרות", מסר בכר.

למה דווקא EATALIA?

"ראשית עלויות ההפעלה וחומרי הגלם במטבחים אחרים הרבה יותר גבוהות, מה שמשפיע על מחיר המנה. בשווקים שהוקמו בעבר, זו הייתה עסקת נדל"ן. יזמים לקחו שטח והשכירו אותו לגופים שונים שהתחרו זה בזה. במתחם שלנו כל העסקים בבעלותנו. אין פה זכיינות ואנחנו מעסיקים את מנהלי הדוכנים. לקוח שנכנס למתחם הוא לקוח שלנו".

EATALIA פתח תקווה - מבט מלמעלה
EATALIA פתח תקווה - מבט מלמעלה

גודל המתחם 1,800 מ"ר בשתי קומות, וכולל לא פחות מ-250 מקומות ישיבה. הקומה הראשונה כוללת בייקרי, חנות יין ובר גבינות והשנייה כוללת מסעדה איטלקית, דוכן קפה וגלידה, שוק ירקות, ברים של טאבון ודגים. כמו כל עסקי האוכל בעמי ב.ס.ר סיטי – גם EATALIA הוא כשר.

"טעימה" מבפנים - מה צפוי להיות במתחם EATALIA?

EATALIA פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »