בני ברבי, משה פרץ ואנה זק - יופיעו מחר בעמי ב.ס.ר סיטי

אלפים צפויים להגיע להופעות אנה זק, משה פרץ ובניה ברבי בהשקת עמי ב.ס.ר סיטי מחר (1.6)

לאחר שיותר מ-90% משטחי המסחר במתחם העסקי הלוהט של פתח תקווה, כבר אוכלסו במשך 12 החודשים האחרונים מאז הוא נפתח, יתקיים בעוד קצת יותר מ-24 שעות (יום חמישי, 16:00), אירוע ההשקה תפס עניין בקרב תושבים רבים, נוכח שלטי חוצות רבים שנפרסו ברחבי העיר וההערצה לאומנים שיגיעו. הכניסה לאירוע מותנית בהרשמה – שתתבצע גם בכניסה למקום.

על פי ההערכות של מנהלי מתחם עמי ב.ס.ר סיטי, שנפתח לפני כ-15 חודשים על ציר ז'בוטינסקי-רבין, הבאזז מהאירוע יצר ביקוש רב ולפי ההערכות יגיעו אליו אלפים רבים. למרות שמדובר במתחם חיצוני ענק, שיכול להכיל כמות גדולה של אנשים, המארגנים, בתיאום מלא עם המשטרה, החליטו שלמרות הכניסה חופשית, למען הסדר הטוב ובטיחות האנשים, היא תהיה מותנית בהזמנת כרטיס, או רישום במקום.

מחכים לכם על הבמה בעמי ב.ס.ר סיטי - אנה זק, משה פרץ ובניה ברבי
מחכים לכם על הבמה בעמי ב.ס.ר סיטי - אנה זק, משה פרץ ובניה ברבי

מומלץ: להגיע מוקדם

אז מה מצפה לכל אלה שיגיעו? אז קודם כל (וזה אולי הכי חשוב לכם) – החנייה בחניון התת קרקעי (קומה 2) של מגדלי ב.ס.ר סיטי היא חינם. מכיוון שהחניון מכיל רק כמה מאות מקומות, מומלץ לכם להגיע ברגל או בתחבורה ציבורית, או לחנות בחניונים שבסביבה, כמו חניון יכין סנטר הוא חניון הכורכר בסוף רח' הסיבים – 5 דקות הליכה מהמתחם. הכניסה לאירוע היא מכל ארבעת הכניסות למתחם – מרח' תוצרת הארץ, ז'בוטינסקי, רבין והשחם. 

בנוסף, מומלץ גם להגיע מוקדם. לפני 16:00. מארגני האירוע לא פרסמו את סדר הופעות האומנים. חוץ מההופעות יוכלו אלפי המבקרים להינות מהטבות בחנויות, חדרי אינסטגרם, עמדות יצירה, עמדות קעקועים ועוד הרבה הפתעות, שתגלו רק שם. האומנים אנה זק, משה פרץ ובניה ברבי הם כולם שמות לוהטים בתעשיית המוסיקה והרבה מהקהל יגיע במיוחד בשבילם.

מעכשיו אימרו: "עמי ב.ס.ר סיטי"
הכניסה לאירוע - מכל הכניסות למתחם

27 אלף שטחי מסחר, 90 אחוז אכלוס

מתחם עמי ב.ס.ר סיטי, נבנה במשך כ-4 שנים ונפתח לפני כשנה וחצי, כשאז הוא עוד נקרא "דן טאון", עד שהוא נרכש על ידי קבוצת "עמי בוטיק", שבבעלותה גם קניון באם המושבות. המתחם כולל 27 אלף מ"ר של שטחי מסחר (שמעליהם כ-150,000 מ"ר משרדים המפוזרים על 4 בניינים בני 30 קומות כ"א) והוא נחשב לאחד ממרכזי העסקים המובילים וגם המיוחדים בישראל.

במתחם כבר נפתחו כ-90 אחוז מהעסקים ותוכלו למצוא שם מותגים ורשתות מובילים מענף האופנה, קולינריה (מסעדות ובתי קפה כשרות), כושר וספורט, הלבשה ופארם. היתרון הבולט של המתחם – קודם כל זה שהוא פתוח ואוורירי וכמובן סמיכותו לרכבת הקלה, שצפויה (בלי נדר) להעלות ולהוריד נוסעים בתחנה הצמודה לעמי ב.ס.ר סיטי. האירוע מחר הוא בשיתוף עיריית פתח תקווה וראש העיר, רמי גרינברג, צפוי לכבד בנוכחותו.

צילומים של האומנים: שי פרנקו ושי תמיר

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading