סטריטבול פתח תקווה

יש כדורסל רחוב בפארק אוחיון: הסטריטבול חוזר שבוע הבא לפתח תקווה בפעם השישית

תתאמנו על הקליעה שלכם, עיריית פתח תקווה תקיים את הטורניר של משחק כדורסל הרחוב בפורמט של של 3X3. הטורניר יתקיים בימים שלישי ורביעי 20-21.6 החל מהשעה 17:00 בפארק יצחק אוחיון, ויקחו בו חלק מאות שחקנים ושחקניות חובבנים ומקצועיים, במגוון קטגוריות גיל. במהלך הטורניר תיערך אזכרה לבני סלע ז"ל, מייסד מייסד ויו"ר קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה בכדורסל. למועדי ההרשמה קראו עוד…

בפעם השישית, אירוע הסטריטבול מגיע לפתח תקווה, הטורניר, ביוזמת אגף הספורט בניהולו של משה רנד. יכלול מאות כדורסלניות וכדורסלנים , בדרגות שונות ממקצוענים ועד חובבים, בקטגוריות גיל שונות. הטורניר ייערך על פני 8 מגרשים. בנוסף לכך, ייערכו תחרויות לכלל המשפחה ולקהל הרחב בדמות תחרות שלשות, הטבעות ועוד, כמו גם תחרות של שחקן/נית הMVP בכל קטגוריה של התחרות.


 
טורניר הסטריטבול שנה שעברה
טורניר הסטריטבול שנה שעברה

ענף צומח

עד לפני מספר שנים התקיימו בארץ מספר טורנירים בודדים של כדורסל הרחוב 3X3, אך בשנים האחרונות הספורט הזה, שהינו אחד מהענפים המרכזיים שפיב"א ( ארגון הכדורסל העולמי) מקדמים תופס תאוצה. ראש העיר רמי גרינברג מספר על הטורניר  "סטריטבול פתח תקוה הפך למסורת ספורטיבית בעיר. זוהי חוויה מהנה וחגיגה ספורטיבית במיטבה, בה לוקחים חלק כל התושבים, בכל הגילאים, כל אלה ש'חיידק' הכדורסל דבק בהם." 

בשנים האחרונות מתקיים במסגרת הסטריטבול גם אירוע הוקרה למאמני עבר בתחום הכדורסל. השנה, יתקיים טקס הוקרה לזכרו של בני סלע ז"ל שהלך לעולמו בשנת 2019, מי ששימש יו"ר הפועל פ"ת בכדורסל נשים, והקים את העמותה בשנת 1989. הטקס לזכרו של סלע ז"ל יתקיים ביום רביעי, 21.06.23 בשעה 19:00. בשנה שעברה הועלה על נס פועלו של מומו לוצקי יבדל"א ותרומתו לענף הכדורסל בעיר. ברים.
 
ההרשמה לטורניר פתוחה  עד ה- 18.6.23 באתר העירייה. 
 

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading