דורון דוד, אלגנס Elegance פתח תקווה גלובל טאוורס

ביקור במשרדי אלגנס (Elegance) גלובל טאוורס בפתח תקווה: ניהול מבנים בסגנון אחר

לחברה קונספט ייחודי של ניהול מגדלי משרדים ומתחמים מסחריים, תוך דגש על קשרי קהילה וערכים מוספים כמו שירות ברמה מלונאית וירידה לפרטים, לא פלא שיזמיי הנדל"ן המסחרי המתפתח של העיר, מגלים עניין בחברה החדשנית, שמציעה להם הרבה מעבר לניקיון, קבלה, תחזוקה ותפעול. דורון דוד, המנכ"ל: "הרעיון הוא ליצור אווירה, תרבות, ערכים ולתת את השירות הניהולי, התפעולי והקהילתי הטוב ביותר".

מעטים האנשים בפתח תקווה שלא מכירים את מגדל "גלובל טאוורס" – שבולט מאוד בנוף מגדלי המשרדים של פתח תקווה. אבל לא הרבה יודעים איך הוא מנוהל מבפנים. ביקרנו השבוע במקום (רח' רבין 1) וגילינו סטנדרט חדש של ניהול מבנים – שלא דומה למה שהכרנו ממגדלי משרדים אחרים בפתח תקווה.

צפו בביקור במשרדי אלגנס ניהול מבנים בפתח תקווה

קהילה. לא רק תחזוקה.

חברת Elegance, בראשות המנכ"ל, דורון דוד, שבמשך שנים עסק במלונאות, מביאה לנוף המשרדים שירות אלגנטי ויוקרתי – שלא מאפיין את חברות ניהול המבנים המסורתיות, המתמקדות בעיקר בפעולות שוטפות של ניקיון, אבטחה, תחזוקה וכו'.  אלגנס שואפת שהדיירים (או יותר נכון העובדים) במגדלי המשרדים, ירגישו שיש מי שדואג להם – גם מעבר ותורם לרווחתם בהרבה אספקטים אחרים.

"האתגר המרכזי שלנו הוא להיות חברת ניהול מבנים המובילה במדינת ישראל בכלל ובפתח תקווה בפרט", אמר השבוע דוד לפתח תקווה NEWS, בביקור שביצענו במשרדי החברה, שנמצאים, מן הסתם במגדל גלובל טאוורס (בניין A, קומה2 ). "אנחנו שואפים לתת חווית שירות איכותית לדיירים פה מאחר. באנו מתחום המלונאות והרעיון הוא ליצור אווירה, תרבות, ערכים ולתת לעובדי המתחם את השירות הניהולי, התפעולי והקהילתי הטוב ביותר".

אורלי אטיאס מאלגנס (משמאל) עם צוות COMPASS

"מרגישים ביקוש רב בקרב יזמים מתחמי משרדים בפתח תקווה"

צלע נוספת במשרדים של אלגנס היא אורלי אטיאס, מנהלת קשרי הקהילה. מספיק להסתובב עם אורלי כמה דקות במתחם ולהבין איך היא קשורה אלי ולעובדים שבו – שהם גם קשורים אליה. "מה שאני עושה כאן זה לחבר בין העסקים הרבים במתחם", היא מתארת. "אני נותנת במה לעסקים להציג את עצמם – ואז לחבר ולעשות נטוורקינג, אירועים, הטבות ועוד דברים שיגרמו לדיירים כאן להגיד: חברת הניהול דואגת לנו מעבר לדברים הבסיסיים'".

אורלי, שגם היא הגיעה מתחום המלונאות, אחרי שנים רבות ברשת המלונות פתאל, מוסיפה כי היא חשה לאחרונה ביקוש רב לשירותי ניהול מבנים כמו שמציעה אלגנס. "לאחרונה, בעקבות תנופת בניית המשרדים בפתח תקווה פונים אלינו לא מעט יזמים, המעוניינים בחברת ניהול אחרת עם ערך מוסף – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים".

דורון דוד מנכ"ל אלגנס (משמאל) עם רונן טוב, מנכ"ל ובעלים - רימונים ביטוח

גלובל טאוורס - מתחם משרדים הולך ומתפתח

מתחם גלובל טאוורס, פרויקט הדגל של Elegance, הוקם לפני כארבע שנים ומעבר למגדל המשרדים המפואר והענק (32 קומות), הוא גם כולל קרקע מסחרית מגוונת ופורייה של בנקים (בנק לאומי, בנק הפועלים, יהב, מזרחי טפחות), קופת חולים מכבי (סניף דגל), חנויות (כמו שילב, איקאה, פוקס הום) וגם עסקים מתחום ההסעדה, כמו סניף גדול ארומה, דוכן המאפים THE SHOWROOM ובקרוב ייפתח גם סניף של מותג בשר הרחוב הבינלאומי, היישר ממיאמי – פיתה LOCA.

"בחמש השנים הקרובות יתווספו למתחם עוד שני מגדלים", מעדכן דוד. "כיום בניין A מאוכלס כולו ומכיל בעיקר משרדים של חברות ביטוח, עורכי דין, נדל"ן והייטק". למעשה, חברת ALIGN, המפתחת טכנולוגיה ייחודית ליישור שיניים, היא הדיירת הראשית בגלובל טאוורס, כשהיא חולשת על לא פחות מ-9 הקומות העליונות של המגדל. חברות בולטות נוספות במגדל: קטה יזמות נדל"ן, יוסי קטש נדל"ן, רימונים ביטוח, WECOM, פילת, אקוויטי, JMEDICAL ואילה ברלין.

"דואגת לחיבור בין העסקים במתחם גלובל טאוורס" - אורלי אטיאס (משמאל)
"דואגת לחיבור בין העסקים במתחם גלובל טאוורס" - אורלי אטיאס (משמאל)

מעוניינים לשמוע על שירות ניהול מבנים Elegance

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading