דורון דוד, אלגנס Elegance פתח תקווה גלובל טאוורס

ביקור במשרדי אלגנס (Elegance) גלובל טאוורס בפתח תקווה: ניהול מבנים בסגנון אחר

לחברה קונספט ייחודי של ניהול מגדלי משרדים ומתחמים מסחריים, תוך דגש על קשרי קהילה וערכים מוספים כמו שירות ברמה מלונאית וירידה לפרטים, לא פלא שיזמיי הנדל"ן המסחרי המתפתח של העיר, מגלים עניין בחברה החדשנית, שמציעה להם הרבה מעבר לניקיון, קבלה, תחזוקה ותפעול. דורון דוד, המנכ"ל: "הרעיון הוא ליצור אווירה, תרבות, ערכים ולתת את השירות הניהולי, התפעולי והקהילתי הטוב ביותר".

מעטים האנשים בפתח תקווה שלא מכירים את מגדל "גלובל טאוורס" – שבולט מאוד בנוף מגדלי המשרדים של פתח תקווה. אבל לא הרבה יודעים איך הוא מנוהל מבפנים. ביקרנו השבוע במקום (רח' רבין 1) וגילינו סטנדרט חדש של ניהול מבנים – שלא דומה למה שהכרנו ממגדלי משרדים אחרים בפתח תקווה.

צפו בביקור במשרדי אלגנס ניהול מבנים בפתח תקווה

קהילה. לא רק תחזוקה.

חברת Elegance, בראשות המנכ"ל, דורון דוד, שבמשך שנים עסק במלונאות, מביאה לנוף המשרדים שירות אלגנטי ויוקרתי – שלא מאפיין את חברות ניהול המבנים המסורתיות, המתמקדות בעיקר בפעולות שוטפות של ניקיון, אבטחה, תחזוקה וכו'.  אלגנס שואפת שהדיירים (או יותר נכון העובדים) במגדלי המשרדים, ירגישו שיש מי שדואג להם – גם מעבר ותורם לרווחתם בהרבה אספקטים אחרים.

"האתגר המרכזי שלנו הוא להיות חברת ניהול מבנים המובילה במדינת ישראל בכלל ובפתח תקווה בפרט", אמר השבוע דוד לפתח תקווה NEWS, בביקור שביצענו במשרדי החברה, שנמצאים, מן הסתם במגדל גלובל טאוורס (בניין A, קומה2 ). "אנחנו שואפים לתת חווית שירות איכותית לדיירים פה מאחר. באנו מתחום המלונאות והרעיון הוא ליצור אווירה, תרבות, ערכים ולתת לעובדי המתחם את השירות הניהולי, התפעולי והקהילתי הטוב ביותר".

אורלי אטיאס מאלגנס (משמאל) עם צוות COMPASS

"מרגישים ביקוש רב בקרב יזמים מתחמי משרדים בפתח תקווה"

צלע נוספת במשרדים של אלגנס היא אורלי אטיאס, מנהלת קשרי הקהילה. מספיק להסתובב עם אורלי כמה דקות במתחם ולהבין איך היא קשורה אלי ולעובדים שבו – שהם גם קשורים אליה. "מה שאני עושה כאן זה לחבר בין העסקים הרבים במתחם", היא מתארת. "אני נותנת במה לעסקים להציג את עצמם – ואז לחבר ולעשות נטוורקינג, אירועים, הטבות ועוד דברים שיגרמו לדיירים כאן להגיד: חברת הניהול דואגת לנו מעבר לדברים הבסיסיים'".

אורלי, שגם היא הגיעה מתחום המלונאות, אחרי שנים רבות ברשת המלונות פתאל, מוסיפה כי היא חשה לאחרונה ביקוש רב לשירותי ניהול מבנים כמו שמציעה אלגנס. "לאחרונה, בעקבות תנופת בניית המשרדים בפתח תקווה פונים אלינו לא מעט יזמים, המעוניינים בחברת ניהול אחרת עם ערך מוסף – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים".

דורון דוד מנכ"ל אלגנס (משמאל) עם רונן טוב, מנכ"ל ובעלים - רימונים ביטוח

גלובל טאוורס - מתחם משרדים הולך ומתפתח

מתחם גלובל טאוורס, פרויקט הדגל של Elegance, הוקם לפני כארבע שנים ומעבר למגדל המשרדים המפואר והענק (32 קומות), הוא גם כולל קרקע מסחרית מגוונת ופורייה של בנקים (בנק לאומי, בנק הפועלים, יהב, מזרחי טפחות), קופת חולים מכבי (סניף דגל), חנויות (כמו שילב, איקאה, פוקס הום) וגם עסקים מתחום ההסעדה, כמו סניף גדול ארומה, דוכן המאפים THE SHOWROOM ובקרוב ייפתח גם סניף של מותג בשר הרחוב הבינלאומי, היישר ממיאמי – פיתה LOCA.

"בחמש השנים הקרובות יתווספו למתחם עוד שני מגדלים", מעדכן דוד. "כיום בניין A מאוכלס כולו ומכיל בעיקר משרדים של חברות ביטוח, עורכי דין, נדל"ן והייטק". למעשה, חברת ALIGN, המפתחת טכנולוגיה ייחודית ליישור שיניים, היא הדיירת הראשית בגלובל טאוורס, כשהיא חולשת על לא פחות מ-9 הקומות העליונות של המגדל. חברות בולטות נוספות במגדל: קטה יזמות נדל"ן, יוסי קטש נדל"ן, רימונים ביטוח, WECOM, פילת, אקוויטי, JMEDICAL ואילה ברלין.

"דואגת לחיבור בין העסקים במתחם גלובל טאוורס" - אורלי אטיאס (משמאל)
"דואגת לחיבור בין העסקים במתחם גלובל טאוורס" - אורלי אטיאס (משמאל)

מעוניינים לשמוע על שירות ניהול מבנים Elegance

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »