מופעי הנוער פתח תקווה

סידרנו לכם את הקיץ: אילו הופעות ואירועים מצפים לצעירי פתח תקווה בעונה החמה?

לפי העירייה, מצפה קיץ מהסרטים לנוער בעיר עם אירועים ששווה לרשום ביומן. בין האמנים שיופיעו: אבי אברומי בכנס המתגייסים, רביד פלוטניק במופע ענק בפארק אוחיון, חן מזרחי ואסף יצחקי יצחיקו בסטנדאפ. בסיום הקיץ, מתוכננות הופעות של נועה קירל ואיזי. בנוסף, העירייה תאריך את שעות הפעלת מגרשי הספורט ותדאג למרחבי בילוי בטוחים לנוער, שיהיו פתוחים 24/7. 

 

עיריית פתח תקווה דואגת לכם לקיץ מלא אירועים וחוויות בעיר, עם שלל פעילויות והטבות לנוער הפתח תקוואי. הופעות עם מיטב האמנים, מסיבות עם הדיג'יים המובילים, הופעות סטנדאפ, סדנאות, הפעלות במרכזי הנוער, פעילויות בתנועות הנוער וארגוני הנוער ושפע של הטבות לבני ובנות הנוער, והכל במחירים מוזלים.  

רביד פלוטניק שר על פתח תקווה

שלל אירועים לנוער

הראשון להופיע יהיה אבי אברומי, סנסציית הרשת ואחד השמות החמים במוזיקה הישראלית, שיעשה זאת בכנס הכנס מתגייסים/ות והשירות הלאומי שייערך ב-28.6 בשעה 20:00. לבאים לכנס יוענק גם שי מתנת העירייה. מופע נוסף וגדול יהיה של בן העיר, רביד פלוטניק, היוצר וזמר מהמצליחים בישראל, שחוזר להופעה ביתית עם להקה ב-5.7  בשעה 20:00 בפארק אוחיון במסיבת פתיחת הקיץ. 

במסיבת סיום הקיץ ב-9.8  בפארק אוחיון יופיעו במופע משותף נועה קירל, שחוזרת אלינו מהאירווזיון לאחר שהגיעה למקום השלישי. האמנית המצליחה ביותר בישראל בשנה האחרונה, והיוצר שגילה אותה לראשונה, הראפר והמפיק איזי, שאחראי על לא מעט מלהיטיה הגדולים של קירל, ושלפני חצי שנה הוציאו סינגל יחד בשם "גושפנקא"

מה נועה קירל אומרת על פתח תקווה? מתוך טיקטוק MAKO

פנטזיה בפתח תקווה

בין האירועים שייערכו בעיר בקיץ הוא כנס הקומיקס-קון, שייערך בתאריכים 26-27.06 ימים שני-שלישי, בין השעות 17:00-22:00 בקריית המוזיאונים ארלוזורוב 30. הכנס יעסוק בעולמות הפנטזיה, המד"ב והקומיקס, ויכלול שלל פעילויות מהנות לנוער כמו:  סדנת קוספליי, סדנת קיי פופ, הרצאות על גיימיניג ועוד מלא הפתעות.

בנוסף, גם השנה מגרשי הספורט יישארו פתוחים עד לשעות הלילה המאוחרות ויפתחו, כמו כל שנה, מרחבים בטוחים במספר חורשות ופארקים ברחבי העיר – מקומות שתהיה בהם פעילות מהנה באופן בטוח ויעמדו לרשות הנוער 24/7. רמי גרינברג במסר לנוער בעיר: "אני מאחל לכולם ולכולן שתנצלו את הזמן הפנוי באופן מיטבי, שתמשיכו להיות מעורבים ופעילים בחברה, המשיכו לשמור על קשר עם החברים הוותיקים ורכשו לכם גם חברות וחברים חדשים. פתחו את הלב והושיטו יד לאחר". 

15% במוזס פתח תקווה

כחלק מהפעילויות לנוער,ייערכו גם כ-2 מופעי סטנדאפ קורעים מצחוק לגילאי הנוער. המופע של חן מזרחי, הקומקאי ואושיית הרשת, ייערך ב-11.07 יום ג 20:30 , באולם שושנה דמארי, ב רחוב ישראל ישעיהו .12 בנוסף ייערך מופע סטנדאפ של אסף יצחקי, אחד הסטנדאפיסטים המקוריים, הנועזים והחדשניים בארץ ב- 15.08 יום ג 20:30 בתיאטרון המסילה ברחוב האחים בכר 3. כל האירועים וההטבות שהוזכרו מיועדים אך ורק לבני נוער, התעדכנו על צורך ומעודי רכישת כרטיסים לגבי כל אירוע רלוונטי. 

במהלך הקיץ יינתנו גם הטבות לבני הנוער בעיר בשלל בתי עסק בעיר. דוגמאות אחדות משלל ההטבות שיינתנו הן: 15% הנחה במוזס פתח תקווה, גלידה ואייס קפה גדול בסיציליאנה בקניון גנים ב-15 ש"ח בלבד, פיצה אישית ותוספת בדומינוס ב-20 ש"ח, כרטיס כניסה לסרט בהוט סינמה ב-15 ש"ח בקניון הגדול, המבורגר וצ'יפס קטן ב-50 ש"ח בלבד ברשת BBB ועוד הטבות רבות לבני נוער. 

נועה קירל ואיזי על רקע פארק פתח תקווה NEWS

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »