הודיס פתח תקווה מרכז רום

צפו: הודיס (HOODIES) פתחה סניף במרכז רום פתח תקווה. מה מוכרים ומה המחירים?

רשת מוצרי אופנת הקז'ואל מקבוצת קסטרו, פתחה את הסניף ה-67 שלה והרביעי בפתח תקווה, במרכז השכונתי ומציעה מבצעים לרגל חגיגות יום הולדת ה-16, אותם היא חוגגת בימים אלה. כל פריט שני יזכה אתכם בהנחה של 50% – ועל זה תתווסף גם הנחה של 16% לכבוד ה"סוויט סיקטין". בסניף תוכלו למצוא את מגוון הבגדים והקולקציות הרחב של הרשת – לנשים, גברים, נוער וילדים.

לאחר שדיווחנו לכם על פתיחתה של חנות הסלולר ICELL, במתחם המתחדש של מרכז רום פתח תקווה, השבוע גם נוספה לצדו חנות חדשה של רשת הודיס (HOODIES) הותיקה והמוכרת. בסניף החדש בפתח תקווה (לאחר סניפים בקניון הגדול, קניון כפר גנים וקניון סירקין), הסחורה החדשה כבר פרוסה על המדפים, כשגולת הכותרת היא קולקציה חדשה של בגדי ספורט מנדפי זיעה.

צפו: טעימה ממה שמצאנו ביום הפתיחה של הודיס מרכז רום

מה שצד את עינינו הם מארזי תחתוני נשים 3 ב-100 ש"ח, מגוון גופיות ב-39.9 ש"ח וזה שאפשר להשתמש בגיפט קארד על כל המותגים. לבאים לחנות מוצעת הנחה של 50 אחוז על הפריט השני – ואם תבואו, לחנות כשהיא עוד בחגיגות יום ההולדת – גם תקבלו 16% הנחה בנוסף. חשוב לציין, שכשביקרנו בחנות, נכתב שם שהמבצע של יום ההולדת הוא עד ה-18.6 לרגל הפתיחה.

חברת הודיס שייכת לקבוצת האופנה הגדולה קסטרו. היא הוקמה ב-2007 ויש לה לא פחות מ-67 סניפים ברחבי הארץ – רובם נמצאים בקניונים סגורים. הסניף במרכז רום (יעל רום 8) הוא סניף במקום פתוח, שמיועד כמובן בעיקר לתושבי שכונת אם המושבות החדשה. קהל היעד של הודיס פונה לאלה המחפשים את ליין ה-PRO – ליין ספורט מהודק לבוגרים, עם דגש על נוחות. ליין ה-TEENS – לילדים שמתחילים למצוא את הקול האופנתי שלהם, מגיל 9-10 ומעלה.

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »