לה קרנה מסעדת המבורגרים פתח תקווה

צפו: לה קרנה פתח תקווה פתחו מסעדת המבורגרים במתחם הבילוי עמי ב.ס.ר. סיטי

המסעדה שהפכה לסוג של מוסד קולינרי במרכז העיר, עברה דירה מרח' חיים עוזר, למתחם העסקים החדש על רח' תוצרת הארץ פינת השחם. הקונספט גם הוא השתנה: מסוג של מסעדת פאסט-פוד בסגנון של GRAB&GO, למקום עם בר קוקטיילים, אווירה ומוסיקה, שיכולים להוות אופציה מצוינת למי שמחפש בילוי עד השעות הקטנות של הלילה. צפו בתפריט ההרצה עם המנות החדשות.

מסעדת ההמבורגרים לה קרנה, שהרבה פתח תקוואים מכירים אותה מהסניף שליד העירייה, החליטה לאחר כעשור להעתיק את מקומה לאיזור הבילויים של ב.ס.ר סיטי-שופ TIME-השחם-הסיבים מתוך כוונה, לגדול לא רק בשטח, בכיסאות ובתפריט – אלא גם את מעגל הלקוחות של תושבי פתח תקווה, שאינם נוהגים להגיע למרכז העיר, או כאלה שמגיעים מחוץ לעיר לעבוד במשרדים. 

צפו במקום החדש והמשודרג של לה קרנה פתח תקווה

150 מ"ר מקום - 150 סועדים בו זמנית

המקום החדש, שמכיל כ-150 מ"ר (בפנים ובחוץ) ויכול לתת שירות לכ-150 סועדים בו זמנית, נפתח לפני מספר ימים בשקט-בשרט ברח' תוצרת הארץ 1 פינת השחם, בלוקיישן בעל פוטנציאל רב, לרגלי המשרדים ההולכים ומתאכלסים של ב.ס.ר סיטי. קהל היעד הוא ברור: בצהרים – עסקיות ומשלוחים (דרך וולט) בעיקר לעובדי המשרדים הרעבים ובערב – למבלים הליליים של פתח תקווה שמחפשים מקום גם עם אוכל טוב, אבל גם עם אווירה, אלכוהול ומוסיקה. 

למעשה, הצוות של לה קרנה (LA CARNE – שזה "הבשר" בספרדית), פתח רק אתמול (יום רביעי) את המסעדה ללקוחות, לאחר מספר ימים של השקה למוזמנים בלבד. כשהגענו כבר היה די מלא, במיוחד במקומות הישיבה שבחוץ, שהיו עמוסים בעיקר בקהל צעיר ורעב. כשנכנסנו פנימה ראינו את החידוש העיקרי: בר קוקטיילים, שמשתלב יפה עם האווירה והקונספט החדש שלה קרנה רוצים לשדר.

המבורגר לה קרנה עם גבינת צ'דר טבעונית. לא להיבהל - זה כשר!
המבורגר לה קרנה עם גבינת צ'דר טבעונית. לא להיבהל - זה כשר!

קיבלו הצעה לעבור ממרכז העיר ולא היססו לעבור לב.ס.ר סיטי

את המסעדה במרכז העיר הם פתחו ב-2013, כשהיו בפתח תקווה הרבה פחות מסעדות המבורגר. במקום אומנם היה קטן, אבל הצליח מאוד – גם בגלל החדשניות וגם בגלל המקום המרכזי בו חולפים אלפי אנשים מדי יום. לאור ההצלחה, פנו אליהם משווקי מתחם עמי ב.ס.ר סיטי, רושו שיווק והציעו להם להעביר את המסעדה ממרכז העיר. הצוות לא התלבט הרבה ולפני כשנה התחיל לתכנן את המעבר.

ניכר שבהקמה של לה קרנה ב.ס.ר סיטי הושקעו מאמצים, זמן וכספים רבים – על מנת לתת לחובבי ההמבורגרים בפתח תקווה, עוד סיבה לצאת מהבית. התפריט (שמוגדר כרגע בהרצה) דומה למה שהיה במרכז העיר – עם תוספת של שתי מנות חדשות:

300 ג' המבורגר עם גבינת צ'דר טבעונית ב-84 ש"ח עם תוספת ושתייה והמבורגר סן מרטין הכולל אסאדו מפורק, פורטובלו צלוי, ארוגולה ואיולי כמהין ב-82 ש"ח עם תוספת ושתייה. האמת, פירקנו אותו די מהר – ולא רק בגלל שהיינו רעבים. כאן נציין שהמקום החדש הוא כשר למהדרין – ועוד בהשגחת ואישור הרבנות המחמירה של פתח תקווה.

צפו בתפריט הערב של לה קרנה LA CARNE פתח תקווה

מתחייבים על לפחות 200 גר' + 100% טחון

במסעדה מדגישים כי כל המבורגר מכיל לפחות 200 גרם של בשר בקר 100 אחוז טחון, שנטחן מדי יום במקום. הסטנדרט של הבשר, עליו מקפידה לה קרנה במשך כעשור, הוציאה למסעדה שם טוב – אפילו נוכח התחרות הגדולה שיש במסעדות המבורגרים בפתח תקווה. בלה קרנה גם שדרגו את המנות הראשונות שלהן, כשמה שצד את תשומת ליבנו זה "הסיגר של קדוש" – אסאדו מפורק בתיבול ברביקיו, מוגש עם טחינה ועריכה (44 ש"ח). 

שעות הפתיחה של הסניף בשלב זה, הן מ-11 בבוקר עד השעות הקטנות של הלילה, פתוחים גם במוצ"ש מצאת השבת ו"עד אחרון המבלים", כפי שמסר לנו אחד משותפים, יניב חביב. המשלוחים שהיו במקום הקודם – ממשיכים גם במקום החדש (דרך אתר הבית, וולט וגם תן ביס) ובקרוב מבטיחים שיהיו הפתעות לרגל הפתיחה. אגב, וזה אולי הכי חשוב – בלה קרנה מחפשים עובדים למקום החדש – במיוחד מלצרים.

צוות לה קרנה
צוות לה קרנה - מחכים לכם בתוצרת הארץ 1

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading