קטה גרופ פתח תקווה

קטה גרופ נדל"ן מודיעה: עד שנת 2026 נבנה בפתח תקווה עוד כ-1230 יחידות דיור

אם הסתובבתם בעיר וראיתם הרבה קטה – אתם לא לבד. חברת הנדל"ן המוכרת בפתח תקווה, בבעלותו של גיל קטה, מדווחת כי היא צפויה להקים את הדירות ב-20 פרויקטים חדשים של התחדשות עירונית, הנמצאים לאחר אישור הועדה המקומית. על פי ההערכות היקף ההכנסות צפוי להסתכם בכ-2.25 מיליארד ש"ח. רון מנשרוב מרום, ראש תחום ההתחדשות העירונית בקטה: "אכלסנו כבר 1000 דירות בעיר".

לפי הדיווח, בעוד כשלוש שנים, סך כל יחידות הדיור בעיר שיהיו שייכות לקטה גרום, יגיע ל-1230, כך שאם נקבץ את כל "דיירי קטה גרופ" יחד – נקבל סוג של שכונה קטנה עם 5000 תושבים. חשוב לציין כי השם קטה חזק בנדל"ן בפתח תקווה, גם בזכות "קטה יזמות", שהיא חברה נפרדת, מה שגורם לאפקט הנדל"ן של קטה בפתח תקווה – רק לגדול.

מתחם סוף רוטשילד קטה גרופ
מתחם סוף רוטשילד קטה גרופ

מחדשים בסוף רוטשילד ובשכונת רמת ורבר

מקטה גרופ נמסר כי החברה קיבלה לאחרונה היתר נוסף לשלב ב' במתחם 'סוף רוטשילד' בקטע הרחוב 156 ועד 172 בעיר פתח תקווה, שם תהרוס 13 בניינים ב-6 מתחמים נפרדים, בהם סה"כ 100 יחידות דיור קיימות, ובמקומן ייבנו כ-300 דירות חדשות ב-8 בניינים חדשים. הפרויקט הגרנדיוזי צפוי להוסיף עוד כ-1000 דיירים לשכונה המתחדשת.

בנוסף לכך, החברה החלה בביצוע שני פרוייקטי התחדשות עירונית בשכונת רמת ורבר בעיר בהם ייבנו 132 יח"ד חדשות, שצפויות להתאכלס כבר ב-2025. "החברה פועלת כשני עשורים בפתח תקווה וכבר אכלסה מעל 1,000 יחידות דיור למגורים בעיר, מתוכן כ-250 יחידות בפרויקטים של התחדשות עירונית", מסר רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית ופיתוח עסקי – קטה גרופ.

מה לגבי פרויקטים שנמצאים כיום בתכנון וביצוע?

"בהתאם לאסטרטגיית החברה ומיצובה כמובילה בבפתח תקווה, חשוב לציין שיש לנו 20 פרויקטים רצים, שקודמו במהירות לכדי קבלת אישורה של הוועדה המקומית".

קטה גרופ נווה גן צפון פתח תקווה
קטה גרופ נווה גן צפון פתח תקווה

מיליארד ש"ח ב-3 שנים

יש לציין כי קטה גרופ גם פועלת בערים נוספות עם 10 פרויקטים ו-930 יחידות דיור ברמת גן, גבעתיים, חולון, גבעת שמואל, הרצליה והוד השרון. "אנחנו עוקבים אחר המתרחש בענף הנדל"ן ונמצאים עם יד על הדופק", מציין מנשרוב. "אנחנו בקטה גרופ מבינים כי עם המחסור בקרקעות באזורי הביקוש, תחום ההתחדשות העירונית מהווה זרוע מרכזית בחברה, לצד ייזום, הקמה וניהול נכסים מניבים שאנו מקדמים".

קטה גרופ, שהוקמה על ידי גיל קטה לפני כשני עשורים, מנוהלת כיום על ידי בניו. החברה התמקדה בתחילת דרכה בעסקאות קומבינציה ורכישת קרקעות, וכיום חולשת על מספר רב של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. קטה גרופ מיצבה את עצמה כחברה מובילה בפתח תקווה ואף עוסקת בפרויקטים בדיור להשכרה ארוכי טווח יחד עם נכסים מניבים נוספים. במהלך 3 השנים האחרונות, החברה מכרה בהיקף של כ-1 מיליארד שקל. סך הנכסים של החברה נאמד בכ-750 מיליון שקל.

רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית ופיתוח עסקי - קטה גרופ
רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית ופיתוח עסקי - קטה גרופ

"זמן שיא באכלוס נווה גן צפון. הכוכב קפלן 37 בדרך לאכלוס"

מכל הפרויקטים שלכם בפתח תקווה, ספר לנו על שלושה מעניינים במיוחד. 

"קטה גרופ אכלסה לאחרונה את פרויקט נווה גן צפון, שניצבים מול שכונת אם המושבות על רח' גיסין – ואי אפשר לפספס אותם. בנינו שם שלושה מגדלים עם 156 יחידות. תוך 25 חודשים הפרויקט התאכלס – מדובר בזמן שיא בטח להיקף כזה של פרויקט בשטח של 6 דונם".

מנשרוב מציין גם את פרויקט "הכוכב" בקפלן 37, "שם עשינו אלמנט מיוחד בחזית של הבניין שנותן ייחודיות לפרויקט. סיימנו 95 אחוז מהביצוע, כל הדירות נמכרו והוא מתאכלס בקרוב. פרויקט נוסף שראוי לציון הוא פינסקר 23-25, שם נקים דירות קטנות המיועדות גם להשכרה. גם הוא לקראת סיום ביצוע ולקראת קבלת טופס 4".

קרדיט לתמונות: יח"צ קטה גרופ

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading