רח' השחם פתח תקווה

בקרוב: שדרוג רח' השחם – התכוננו ל-7 חודשים של עומסי תנועה מוגברים

כחלק מהשינוי המבורך שקורה באזורי התעשייה בפתח תקווה והקמת מקומות מסחר מפוארים ומשרדי הייטק גרנדיוזים, מרכז הבילוי ברחוב השחם יעבור גם הוא מתיחת פנים.

העירייה קיבלה את האישורים הנדרשים ותחל לשדרג משמעותית את מקטע רחובות דרנגנר – לשם לאחר תקופת החגים. שך הזמן הצפוי – מאוקטובר עד אפריל(שבעה חודשים).

בכביש זה מדי יום גודשים מכוניות רבות וכלי תחבורה ציבוריים משום שהוא שוכן באזור מרכזי ותעשייתי. עקב כך קיים חשש שיהיו עומסי תנועה כבדים וציר פקוק.

יותר חברות - יותר פיתוח

 "פרויקט הפיתוח המשמעותי ברחוב השחם ישדרג את אחד ממרכזי הבילוי המשמעותיים בפתח תקווה"  מסביר ראש העיר, רמי גרינברג, המוציא לפועל העיקרי של הפרויקט. "בשנים האחרונות יותר ויותר חברות גדולות מגיעות לפתח תקווה, מה שמאפשר להעצים את שדרוג העיר בפרמטרים מגוונים" הוא מבהיר.

עבודות הפיתוח המתוכננות יכללו: שבילי אופניים, מדרכות חדשות, נטיעת עשרות עצים חדשים, תאורת רחוב חדשה, התקנת ספסלים, מתקני רחוב מעוצבים ועוד.

רח' השחם פתח תקווה
רח' השחם פתח תקווה
רח' השחם פתח תקווה - סמוך למגדלי ב.ס.ר
רח' השחם פתח תקווה - סמוך למגדלי ב.ס.ר
בועז שרעבי ברח' השחם - האם ציור הרחוב יישאר?
בועז שרעבי ברח' השחם - האם ציור הרחוב יישאר?

עוד ב-אוכל ובילויים

בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »
סיטי באולינג פתח תקווה NEWS

סיטי באולינג פתח תקווה מודיעים: מתחם המשחקים בעמי ב.ס.ר סיטי פתוח לציבור (וידאו)

לאחר הרצת פתיחה חשאית בימים האחרונים, רשת הבאולינג החדשה שנכנסה לעיר, סופסוף פותחת באופן רשמי את הדלת למבלים – ועל הדרך מציבה גם סטנדרט גבוה שלא נראה כאן בתחום בילוי המשחקים. שטח מקורה של כ-2500 מ"ר + מרפסות, שכולל בתוכו 12 מסלולי באולינג, 5 שולחנות ביליארד, עשרות מכונות וידאו ופרסים, מכוניות מתנגשות ואפילו קרוסלה 360. מה הם המחירים ושעות הפתיחה?

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading