בורגר סטיישן פתח תקווה - מתחם GISSIN - מסעדת המבורגרים

צפו: בורגר סטיישן פתח תקווה ב-Giss-in אחרי הרצה. "הייתה דרישה בעיר להמבורגר מושחת"

אם חשבתם שאין מקום לעוד מסעדת המבורגרים בעיר – אז כנראה טעיתם גם הפעם. הרשת הארצית, שיש לה כבר שמונה סניפים, ראתה את הפוטנציאל במתחם האוכל והקניות הצמוד לאם המושבות ונווה גן על רח' גיסין – ולפי ההזמנות והפיקים – הוא כבר מימש את עצמו. במסעדה מודעים לתחרות הגוברת בעסקי האוכל בעיר בכלל וקציצת הבשר בפרט, אבל בטוחים – "יש לנו מקום מנצח". המנות והמחירים בפנים. לרגל סיום ההרצה עם מציעים 15% הנחה על התפריט.

סניף בורגר סטיישן פתח תקווה נפתח לפני כשבועיים להרצה שקטה, כדי להתארגן. בכל זאת, עסק קולינרי זה לא דבר פשוט להקים, גם אם הוא "רק" מסעדת המבורגרים. ועכשיו, עם הפתיחה הרשמית של עונת הקיץ והחופש הגדול, הם יכולים להכריז בגאווה שהם כבר אחרי ההרצה ואי אפשר באמת לטעות בזה לנוכח התפוסה המקום על הכיסאות ואריזות המשלוחים המרובות שעל המדף.

צפו בביקור - בורגר סטיישן פ"ת אם המושבות גיסין GISSIN

"הבאנו זכיין שכן. מחובר למקום"

מדובר בסניף די אופייני לסניפים האחרים של הרשת ויש בו שטח של כ-75 מ"ר + שטח ישיבה בחוץ ויכול להכיל כ-30 סועדים בו זמנית. המסעדה (מסעדה, כי מגישים לכם את האוכל לשולחן אחרי שתזמינו בדלפק) נמצאת בצד המערבי של המתחם, על רח' פינסקר, צמוד ל"ווק ריפאבליק" האסיאתי, ברח' פינסקר 1.

כשהגענו ב-13:00 בצהרים, ובמטבח בעיקר עבדו על ההזמנות הרבות, שהגיעו בעיקר מהעובדים הרעבים במשרדים וממשפחות, שרצו לשדרג את ארוחת הצהרים לילדים בחופש. ההזמנות יצאו לשליחים דרך האפליקציות תן ביס, וולט וסיבוס. חודשי הקיץ הגיעו בטיימינג טוב מאוד עבור בורגר סטיישן פתח תקווה,שעה שחבורות צעירים נפגשות בצהרים ובערב ומחפשות מקום לאכול.

"התכנון וההקמה של הסניף ארכה כ-4 חודשים", מספר לפתח תקווה NEWS, אנדריי בוברוב, בעלים שותף של הרשת, יחד עם שלומי גדות. "אחרי סניפים ברמת גן, הרצליה, כפר סבא, רעננה, נס ציונה, ראשון לציון, תל אביב ונתניה חיפשנו מקום בפתח תקווה – ונראה שמצאנו את המקום הנכון. לאחר שסגרנו על הלוקיישן, איתרנו זכיין, רפאל אלבני, תושב השכונה, שגר ממש בניין ממול. חשוב לנו שהזכיינים שלנו יהיו מחוברים למקום".

סוגרים פינה לארוחת צהריים - בורגר סטיישן פתח תקווה
סוגרים פינה לארוחת צהריים - בורגר סטיישן פתח תקווה

אז מה בתפריט?

בסניף גם פגשנו את נחמה גדות, מנהלת התפעול של הרשת. "אחרי ההצלחה של הסניפים הקודמים", היא אומרת. "החלטנו לפתוח בפתח תקווה. בעיר מאוד אוהבים המבורגרים והבאנו שיש דרישה להמבורגר טעים, מושחת – וגם כשר". הסניף כשר בהשכחת הרבנות של פתח תקווה ובבורגר סטיישן מבטיחים שבשר העגל ממנו הקציצה עשויה – נטחן במקום יום יום.

בתפריט (ראו תמונה) אפשר למצוא מגוון ארוחות המבורגרים של 200 ג' (עליהם אפשר להוסיף תוספת של 200 גרם, או 130 גרם) המגיעות עם תוספת ושתייה במחירים שנעים בין 70 ל-86 ש"ח ומנות ההמבורגר לבד – בין 52 ל-66 ש"ח. המנה שראויה לציון היא הצ'יזבורגר הכשר, הכוללת איולי הבית, גבינה טבעונית, חסה, עגבניה, חמוצים ובצל סגול ב-60 למנה ו-78 ש"ח לארוחה. יש גם המבורגר טבעוני ב-66 ש"ח למנה ו-84 לארוחה.

יש גם כריכים וסלטים. שליש בירה ב-17 ש"ח

אלעד דוסטר, אחראי המשמרת בזמן שביקרנו, שיבח את התוספות. "התוספות שאנחנו שמים על ההמבורגר נישות במקום ולא תראו אותן במקומות אחרים". בנוסף אפשר למצוא בבורגר סטיישן פתח תקווה כריכים של עוף, צ'יקן, אסאדו מפורק, אנטריקוט ושווארמה (במחירים בין 49 ש"ח ל-70 ש"ח), סלטים (בין 62 ש"ח ל-65 ש"ח), מנות ילדים (בין 37 ש"ח ל-55 ש"ח). הצ'יפסים וטבעות הבצל עולים בין 16 ל-18 ש"ח, השתייה הקלה 10 ש"ח ושליש בירה ב-17 ש"ח בלבד.

שעות הפיקים בבורגר סטיישן פתח תקווה הן בעיקר בשעות הצהריים 12-14 ובשעות הערב 7-9 – וכאמור, הקיץ עושה את שלו והצעירים, בעיקר של שכונות אם המושבות, נווה גן ונווה דקלים – רואים בסניף אופציה טובה להשקיט את הרעב של הבטן.

 

אלעד דוסטר, אחראי משמרת בורגר סטיישן פתח תקווה עם הרבה בונים
אלעד דוסטר, אחראי משמרת בורגר סטיישן פתח תקווה עם הרבה בונים

משלוחים מאתר הבית ומהאפליקציות - אבל תמיד מומלץ להגיע

בבורגר סטיישן פתח תקווה כמובן גם עובדים חזק על המשלוחים דרך האפליקציות או דרך הזמנה ישירות מאתר הבית.. "כרגע יחס המנות בין המשלוחים ליושבים במקום הוא 60-40 לטובת המשלוחים", מציין אנדריי בוברוב. "יש דרישה חזקה למשלוחים, אבל נשמח לאזן ושיגיעו יותר למקום ויקבלו את ההמבורגר חם וטרי עוד יותר".

כמו כל מקום חדש וחם – גם בבורגר סטיישן פתח תקווה מחפשים עובדים בכל התפקידים – אז אם אתם חושבים שזה המקום שלכם – גשו אליהם לסניף ותציעו את עצמכם. 

בורגר סטיישן פתח תקווה - עובדים חזק במשלוחים
בורגר סטיישן פתח תקווה - עובדים חזק במשלוחים

15% הנחה לסיום ההרצה

לרגל סיום ההרצה, בבורגר סטיישן מפרגנים לכל מי שיראה את הכתבה הזאת על הסלולר בזמן ההזמנה בקופה בלבד. כל מי שיעשה את זה בין השעות 14:00 ל-17:00 – יקבל הנחה של 15% על כל התפריט. הפרגון הזה מוגבל כרגע רק ליולי – אז כדאי לממש אותו, במיוחד אם אתם בונים על בילוי משפחתי, שם ההוצאה קטנה בהרבה – אם תתמשו את ההנחה. 

בורגר סטיישן פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading