אליאור יעקובי - אינטל

הכר את העובד: אינטל פתח תקווה – אליאור יעקובי Elior Yaakobi – אנליסטית אבטחת מידע

בבניין המשרדים (החרוצים 7) החכם ביותר בקריית ההייטק של פתח תקווה, אם לא החכם ביותר בארץ (ויש האומרים גם בעולם), יושבת אליאור יעקובי (Elior Yaakobi), המשמשת כאנליסטית אבטחת מידע – באינטל פתח תקווה, סניף ישראלי של אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמוכרות בעולם, העוסקת בייצור ובפיתוח מיקרו-מעבדים (שבבים) ופורצת דרך בתחום זה.

הבניין החכם של אינטל הוקם ב-2019 ועובדים בו כ-1500 עובדים, ביניהם גם יעקובי, שעובדת כאנליסטית אבטחת מידע בחברה. "אנחנו מקבלים התראות על מתקפות סייבר בארגון. חוקרים אותן, עובדים עליהן ומוודאים שהכל בסדר, או שמוצאים שלא ולומדים מזה הלאה – כדי למנוע את המתקפה הבאה. אני חושבת שמה שמיוחד כאן באינטל, זה בעיקר הגמישות ושעות העבודה, הקירבה לרכבת. דרך ההגעה לכאן היא מאוד נוחה".

יעקובי מוסיפה כי "אינטל מאוד דוחפת אותנו להצליח. היא נותנת לנו קורסים. עכשיו בדיוק סיימתי קורס וכבר חושבת על ההסמכה הבאה. יש לנו ישיבות מחלקה כל שבועיים. אז, גם אלה שגרים בצפון מגיעים לפתח תקווה. יש לפעמים עוגות ושעשוענים כיפים מאוד. שנה שעברה יצאנו ליום שלם לטיול כיפי לצפון". אינטל נסחרת בשווי של 135.60 מיליארד דולר ( נכון ל-5 ביולי 2023)

צפו בביקור באינטל ישראל פתח תקווה ובראיון עם אליאור יעקובי

עוד ב-הכר את העובד

גילת רשתות לווין - Ilya Plakhov - Regional TS Manager. איליה פלחוב

הכר את העובד: איליה פלחוב – גילת רשתות לווין – Ilya Plakhov – Regional TS Manager

הסיפור של איליה פלחוב (Ilya Plakhov) מרוסיה קצת שונה בנוף עובדי ההייטק בישראל. לאחר 15 שנות עבודה בגילת שירותי לווין בחו"ל, החליטו פלחוב ומשפחתו לעשות עלייה ובמקרה (או שלא), המשרדים הראשיים של חברת גילת, מעצמה עולמית בתחום הלווינים, שנוסדה ב-1987, נמצאים אצלנו בפתח תקווה, בפארק דניב, ברח' יגיע כפיים 21.

המשך קריאה »
מיכל בן חור - אינטל

הכר את העובד: קבוצת מלם תים פתח תקווה – מיכל בן-חור (Michal Ben-Hur), מנהלת פרויקטים

אם יש מישהי שמחוברת לפתח תקווה באותה רמה שהיא מחוברת למקום העבודה שלה – זו מיכל בן חור (Michal Ben-Hur), מנהלת פרויקטים בקבוצת מלם, בין חברות ה-IT המצליחות בישראל – אם לא ה…
בן-חור היא לא רק תושבת פתח תקווה ותיקה, אלא גם עובדת 15 שנים במלם, חברה ותיקה בפתח תקווה, שרק לאחרונה עברה למשרדים חדישים בפארק גיסין (רח' גיסין 53).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading