קפאו פתח תקווה - אירוע חברה eBRand

צפו: אירוע חברה eBrand במסעדה התאילנדית קפאו פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי

עד עכשיו, היה קשה למצוא תאילנדית כשרה בפתח תקווה, אבל לפני כשלושה חודשים נפתחה המסעדה במתחם הבילוי החדש וכבר מושכת את תשומת ליבם של העובדים בב.ס.ר סיטי, שרואים בה אופציה אקסקלוסיבית לארוחת צהריים – בין אם מדובר לצורך פגישה עסקית, או גיבוש של המשרד. עם סיום שלב ההרצה, המסעדה מזמינה אתכם לבירה תאילנדית צ'אנג חינם (במבצע 1+1) לקוראי כתבה זו.

אנשי סוכנות הדיגיטל eBrand, שמשרדיה בב.ס.ר סיטי, קפצו לפני כשבוע לארוחת צהריים מגבשת בקפאו – המסעדה התאילנדית החדשה (והכשרה!), שנפתחה בעמי ב.ס.ר סיטי. התחושה שאנחנו בתאילנד, מתבטאת בעיצוב הפנים (אפילו יש אופנוע "טוק טוק" בכניסה), בתפריט ובעיקר במנות שיוצאות מידיו של השף, שלפני שפתח את הסניף הראשון של הרשת בבית שמש, חי בתאילנד שנתיים ולמד את רזי הבישול התאילנדי מהיסוד.

צפו בביקור צהרים בקפאו פתח תקווה

"יש ביקוש לארוחות צהרים מהמשרדים"

הארוחה כלל מנות ראשונות, מנות עיקריות ושתייה. בין המנות שאנשי eBrand ציינו לטובה: "פיק גאי", מנה ראשונה 10 יחידות של כנפיים עוף פריכות ברוטב קריספי שום והמנה העיקרית גאי גוד גטיאם מוקפץ עוף עם תוספת אנטריקוט, מוקפץ בשום על מצע אורז יסמין, עם כוסברה וצ'ילי מעל – "חריף וטעים", לדבריהם.

המארחת דבי ציינה כי לאחרונה, עם אכלוס המשרדים בב.ס.ר סיטי – יש ביקוש לאירועי חברה בצהרים: "כל מי שאוהב אוכל תאילנדי במשרדים – יודע שכדאי לבוא אלינו. אנחנו קרובים ולא צריך להוציא את האוטו כדי להגיע אלינו".

דבי, מארחת מסעדת קפאו - מסעדה תאילנדית בפתח תקווה
דבי, מארחת מסעדת קפאו - מסעדה תאילנדית בפתח תקווה

רק לקוראי פתח תקווה NEWS: בירה צ'אנג 1+1 בשעות 17-19

רשת קפאו (KAPAO) הקימה את המסעדה לאחר שישה חודשי בנייה ועיצוב ובהשקעה של מעל 2 מיליון ש"ח. זה יהיה סניפה השני של הרשת, שאחרי ההצלחה של הסניף בבית שמש, החליטה להתרחב גם לפתח תקווה בלוקיישן מרכזי. המסעדה גם עושה משלוחים דרך אתר הבית. שעות הפתיחה של המסעדה: ימי ראשון עד רביעי מ-12:00 עד 23:00 וביום חמישי עד חצות. מה עם מוצ"ש? "בקרוב". 

לרגל סיום שלב ההרצה, מסעדת קפאו פתח תקווה מפנקת אתכם בכוס בירה תאילנדית צ'אנג חינם בין השעות 17:00 ל-19:00 במבצע של 1+1. המבצע הוא לזמן מוגבל ורק למי שיראה כתבה זאת לברמן או למלצרית.

קפאו פתח תקווה על המפה (ציון גוגל נכון לפרסום הכתבה: 4.6)

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »