אביב שבתאי יוסף - בנייה ויזמות נדל"ן

אביב שבתאי יוסף: "לעולם לא נתפשר על פחות מאשר בנייה איכותית"

במדינת ישראל,בנייה מכל סוג נמצאת סביבנו בכל יום, בין אם של בנייה למגורים,  תשתיות או בנייה של מוסדות ציבור. המדינה נמצאת בתנופת בנייה, אך האם היא נבנית בצורה טובה ומקצועית? ערן שבתאי, מנכ"ל ובעלים של חברת אביב שבתאי יוסף בע”מ העוסקת בייזום וביצוע, מתאר לנו בכתבה זו את הסיבות להצלחת החברה במשך בארץ בכלל ובעיר פתח תקווה.

אם יש מי שמבין בתשתיות וכיצד לבנות נכון זו חברות אביב שבתאי יוסף בע"מ, שעוסקת כבר מאז שנת 1982 בייזום וביצוע פרויקטים בתחום הבנייה, הן של מוסדות ציבור והן בנייה למגורים. ערן שבתאי מתאר לנו  בכתבה זו את הסיבות להצלחת החברה במשך 35 שנות קיומה בארץ בכלל, ובעיר פתח תקווה בפרט: "הכל מתחיל בהעסקת אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, התעדכנות מתמדת בשיטות בניה חדשניות ויישומן הלכה למעשה". 

שבתאי מסביר על מה שחשוב כאשר מגיעים למבצע פרויקט בנייה מכל סוג, גם ללקוח וגם לאנשים אשר חיים ועוברים על ידו: "כולם רוצים שאיכות העבודה על אותם פרויקטים תהיה ברמה הגבוהה ביותר ותהיה אמינה, בטוחה, ולאנשים הגרים בקרבת אותה בנייה, אז מהירה ויעילה על מנת לצמצם את ההפרעה לחיים למינימום". עוד הוא מוסיף: " איכות בנייה לא נמדדת ביום שבו מסתיים הפרויקט. בנייה היא יצירת משהו שצריך להחזיק שנים על גבי שנים, מבנים ותשתיות מיועדים לעתים לעמוד מאות שנים ואף יותר, לכן צריך לבנות בצורה הטובה ביותר ולמנוע בלאי מיותר".

אביב שבתאי
"בנייה היא יצירת משהו שצריך להחזיק שנים על גבי שנים" | שבתאי יוסף (קרדיט: יח"צ)

חברת אביב שבתאי יוסף בע”מ מתעתדת לעשות זאת בדיוק, עם בנייה איכותית ומקצועית ללא פשרות. החברה, מתעסקת בתחומים בניה מגוונים ביניהם  גם בנייה למגורים ולמסחר,הן חדשה וגם במסגרת תמ"א 38. שבתאי מסביר על בנייה שכזו: "זהו אחד האפיקים האטרקטיביים בבנייה, זה בעצם מה שמכונה יזמות נדל"ן. וזה סוג בניה הכוללת בתוכה רכישת קרקע המיועדת לבנייה פרטית או מסחרית. מדובר בפעילות הדורשת השקעה גדולה יותר מצד החברה שבוחרת לבצע אותה, אך גם התגמול, גם הכספי וגם התדמיתי, כי מדובר בפרויקטים שאנשים רואים ומבחינים בהם".

 אביב שבתאי יוסף – עיסוקי החברה

 חברת אביב שבתאי יוסף בע"מ הינה בעלת ניסיון רב בהקמה וניהול פרויקטים רבים בעולם הנדל"ן. ברזומה של החברה כמה וכמה פרויקטים שהיא ביצעה בהצלחה במסגרת פעילותה בתור יזמית נדל"ן עצמאית, ביניהם בנייני מגורים ומרכזים מסחריים.שבתאי מספר על פרויקטים: "אנחנו תמיד דואגים לבנות, ובמקרים של תמ"א 38 לחדש את המבנים בצורה הכי קפדנית ואיכותית, אנחנו לא מעגלים פינות ודואגים שהאנשים שגרים בבניין ייהנו מאיכות הבנייה הטובה ביותר".

תחום נוסף בו החברה עוסקת הרבה הוא בתחום הפיתוח והתשתיות. שבתאי מסביר כי: "מטרה של עבודות פיתוח הינה ליצור את התנאים המתאימים בסביבה הקיימת על מנת להתחיל בתהליך הבנייה. הכנת השטח מהווה חלק חשוב ביותר מתהליך הבנייה, משום שמדובר בבסיס שעליו יבנו את שאר המרכיבים ההכרחיים לפרויקט".

יוסף שבתאי - תשתיות
"מטרה של עבודות פיתוח הינה ליצור את התנאים המתאימים בסביבה הקיימת על מנת להתחיל בתהליך הבנייה" | אביב שבתאי יוסף (קרדיט: יח"צ)

איכות ללא פשרות

 החשיבות הגדולה של ביצוע עבודות פיתוח אינה נעלמה מעיניהם של אנשי המקצוע בחברת אביב שבתאי יוסף בע"מ. מדובר באחת העבודות החשובות ביותר שמבצעת החברה, ולכן היא ניגשת אליהם ברצינות רבה. כל שלבי העבודה מפוקחים על ידי מקצוענים בתחומים הרלוונטיים ואיכות העבודה נבדקת כל פעם מחדש על ידי החברה עצמה, כך שהלקוח יכול להיות בטוח – העבודה בוצעה על הצד הטוב ביותר וללא כל תקלה או בעיה.

בנייה מוסדית

אביב שבתאי יוסף בע"מ הינה קבלנית ותיקה של רשויות מקומיות  בכל הארץ ומבצעת עבורן בנייה, תוספות והתאמות של מוסדות ציבור כמו: גני ילדים ,בתי ספר, בתי כנסת ומשרדי העירייה .ביצוע פרויקטים מסוג זה מתבטא בעמידה בכל התקנים של בטיחות ונגישות וכן בעמידה בלוח זמנים קצר המצריך יכולת פתרון בעיות בשטח , כלים, ציוד וכוח אדם זמין . ביצוע העבודה מתבצע על ידי פיקוח צמוד של הצוות המנוסה שלנו הכולל פתרון בעיות בשטח מבלי להתפשר על טיב העבודה. 

בזווית המקומית של העיר פתח תקווה, חברת שבתאי אחראית על מספר פרויקטים בעיר פתח תקווה. אחד מהם הוא כיכר ותיקים, בו נעשה שינוי צורת הכיכר וביטול הצומת, דבר שהקל רבות על עומסי התנועה בשכונה. בנוסף החברה ביצעה עבודות נגישות, שכוללות התאמת מדרכות ומעברי חצייה, והקמת רמפות בגנים הציבוריים  על מנת להנגיש כמה שיותר מהעיר  לבעלי מוגבלויות. שבתאי יוסף גם הקימו מיגוניות בחצרות גני ילדים  בפתח תקווה בהם לא היו קיימים מרחבים ממוגנים עד כה.

שבתאי יוסף
"להנגיש כמה שיותר מהעיר  לבעלי מוגבלויות" | שבתאי יוסף (קרדיט: יח"צ)

ערן שבתאי, מנכ"ל אביב שבתאי יוסף מתאר מה מבדל את החברה שלו מאשר חברות אחרות: "אנחנו לעולם לא נתפשר על פחות מאשר הכי טוב שניתן לעשות, אנחנו פועלים בתקן איכות ISO  9001:2008, תו איכות של מכון התקנים הישראלי., אנחנו תמיד מעסיקים את אנשי המקצוע מהמעלה הראשונה בישראל. ודואגים תמיד להתעדכן ולהיות בחזית הקדמה של שיטות וטכנולוגיות הבנייה החדשות  וליישם אותן תוך שימוש בניסיון העשיר שצברנו לאורך השנים".

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »