סבן אילבן פתח תקווה - הפתיחה

צפו: מאות תושבים הגיעו לפתיחת סבן אילבן פתח תקווה. האם יהיה פתוח בשבת?

רשת חנויות הנוחות הבינלאומית פתחה אתמול את הסניף ה-10 שלה בישראל והשני מחוץ לתל אביב במרכז המסחרי בשכונת אם המושבות החדשה באירוע חגיגי, בו הוזמן הקהל לחוות את החנות עם גלידות, משקאות ונקניקיות. נכון לרגע זה לא ידוע אם הסניף יהיה פתוח בשבתות. "שעות הפתיחה ייבחנו בהתאם לכדאיות הכלכלית, לאוכלוסיה בסביבה ולמגבלות חוקי העזר העירוניים".

אם חשבתם שנגמרו האטרקציות של הקיץ בפתח תקווה, אז באה הפתיחה של סבן אילבן במרכז רום והוכיחה לנו אחרת. החל מ-17:00 עשרות תושבים (רובם ילדים) גדשו על פתח החנות לטעום (תרתי משמע) מהחוויה האמריקאית שהגיעה לשכונה ומציעה מעבר למה שיש בכל חנות נוחות – גם מוצרים ייחודיים, כמו נקניקיות, משקאות ברד, גלידות וקפה – הכל בהכנה עצמית (לא לשכוח לשלם בקופה אחר כך).

צפו: הפתיחה של סניף סבן אילבן (7-Eleven) פתח תקווה

"בחירת המיקום - מתוך חשיבה אסטרטגית"

"הייתה כאן חשיבה אסטרגית בפתיחת הסניף דווקא במרכז רום", אמר לנו דני סולטן, סמנכ"ל התפעול של "סבן אילבן" בישראל. "החנות מתאימה למיקום – בשכונת מגורים עם בניינים גדולים, שמכילה קהל רב של משפחות וילדים". זהו הסניף השני של הרשת מחוץ לתל אביב, כשהראשון נפתח לא מזמן בהוד השרון – גם הוא באיזור שכונת מגורים.

בדומה לסניפים אחרים של הרשת, הסניף בפתח-תקווה מציע מותגי המשקאות הבינלאומיים האהובים של הרשת העולמית סלרפי (ברד בטעמים), סמודי (שייק פירות) וביג גאלפ (משקאות קלים ומוגזים). בסבן אילבן גם אפשר לקנות נקניקייה בלחמניה (הוטדוג) ולהעמיס עליה תוספות באופן עצמי – במחיר די ארטקטיבי- 19.90 כולל כוס משקה קל בינונית. מי שרעב יותר יכול לקנות לעצמו ארוחת Burger BIte (המבורגר בלחמניה ארוכה + משקה) ב-39.90 ש"ח.

דני סולטן, סמנכ"ל תפעול סבן אילבן ישראל. "המיקום נבחר מתוך חשיבה אסטרטגית"

בינתיים סגור בשבת

מעבר לכך, אפשר למצוא בסבן אילבן פתח תקווה גם כריכים, סלטים, מגוון רחב של מאפים וקינוחים; מוצרי מזון וצריכה בסייסים לקניית השלמה לבית; תרופות ללא מרשם וכן, מגוון רחב של אביזרים כגון מכונת תספורת, מטען לנייד ועוד. מה שסיקרן יותר מהכל את התושבים אלו שעות הפתיחה ובעיקר האם סבן אילבן פתח תקווה יהיה פתוח בשבת.

כרגע שעות הפתיחה הן כל יום חול מ-7 בבוקר עד 23 בלילה. בשישי עד כניסת השבת – וביום שבת בינתיים סגור. מה יהיה בהמשך? עדיין לא ידוע. "שעות הפתיחה ייבחנו בהתאם לכדאיות הכלכלית, לאוכלוסייה בסביבה ולמגבלות חוקי העזר העירוניים", מסרו מהרשת.

מנהלת שיווק סבן אילבן ישראל - גל לוי מכלוף
מנהלת שיווק סבן אילבן ישראל - גל לוי מכלוף

פירוט מחירים של מוצרים בולטים:

  • קפה 9 ש"ח
  • קפה ומאפה 15/18
  • גלידה אמריקאית 7.90/11.90/15.90
  • נקניקיית ביג בייט 16.90( 19.90 עם שתיה)
  • בורגר בייט 25.90 (29.90 עם שתיה)
  • סלרפי -10/15 קטן/ גדול
  • שניצלונים 16.90
  • פוטטוס 12.90

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading