הקניון הגדול פתח תקווה - יריד מכוניות חשמליות

הקניון הגדול וקניון סירקין שוב הכריזו על שביתה. למרות זאת חלק מהעסקים פתוחים

ארבעה חודשים אחרי השביתה הקודמת, בעקבות המחאה על הרפורמה המשפטית, שוב הודיעו שני הקניונים בפתח תקווה, מקבוצת עופר, כי יסגרו את שעריהם. אך גם הפעם: הודעה לחוד ומציאות לחוד. מתוקף חופש העיסוק, וההסכמים בין הקניונים לבעלי העסקים, הם לא יכולים לכפות עליהם סגירה. קבוצת בריל, בעלת חנויות בקניונים, שמתנגדת לשביתה: "לא מערבים פוליטיקה עם עסקים".

היום הגורלי, בו יובא להצבעה החוק לביטול עילת הסבירות, הוביל לעליית מדרגה במחאה ולהחלטה של גופים גדולים במשק לשבות – ביניהם גם הקניונים הגדולים פתח תקווה – הקניון הגדול וקניון סירקין. למרות זאת, חלק מהעסקים לא נענו לקריאה לסגור ושידרו "עסקים כרגיל" והשאירו את החנויות פתוחות ללקוחות רבים, המבקרים את הקניונים בחודשי הקיץ.

חנויות קבוצת ברגיל בקניון סירקין - פתוחים. תמונות מהיום באדיבות שירה ביטון, זכיינית הסניפים
חנויות קבוצת ברגיל בקניון סירקין - פתוחים. תמונות מהיום באדיבות שירה ביטון, זכיינית הסניפים

"אנחנו כמדיניות לא מערבים פוליטיקה עם עסקים ללא קשר לדעותינו ואנחנו משרתים נאמנה את בעלי המניות וציבור הלקוחות שלנו – ולכן איפה שנוכל – נפתח את החנויות כרגיל", מסרו מקבוצת בריל, לה שייכים מותגי חנויות האופנה נאוטיקה, טימברלנד, אמפוריום, גלי, ניין ווסט, לי קופר – שהשאירו את כל החנויות בשני הקניונים פתוחות.

מבדיקה שלנו עולה כי חנויות נוספות רבות לא נענו לקריאת שני הקניונים והשאירו את הדלתות פתוחות למבקרים.

 

עוד חדש בפתח תקווה

מכבי פתח תקווה בבראגה

כובשים את בראגה? מכבי פתח תקווה חוזרת היום לשחק באירופה אחרי 19 שנים

במכבי נשלמות ההכנות לקראת המשחק הערב (22:30, שידור בספורט 2) מול בראגה בפורטוגל, במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית. השחקנים יעלו לדשא כאנדרדוג, אבל חדורי אמונה שהם יכולים לעשות הפתעה ולהביא תוצאה טובה, שתיתן להם מקדמה לגומלין, שיתקיים ביום חמישי הבא (1.8) בסופיה. בינתיים, כ-150 אוהדים הגיעו לבראגה וכ-80 הבטיחו מקום לצפייה משותפת במשחק במסעדת BBB ביכין.

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה - לפני אחרי

תוכנית פרויקט פינוי-בינוי יצחק שדה 1-19 פתח תקווה – הופקדה היום במחוזי

עוד שלב בדרך למימוש אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בעיר. שכונת רמת ורבר צפויה לחדש את פניה עם פרויקט על שטח של 14.7 דונמים, בו ייהרסו 180 יח"ד ישנות ובמקומם יוקמו 5 מגדלי מגורים חדשים ובטוחים, שיכללו לא פחות מ-630 יח"ד חדשות עם 5 קומות מסד מגורים וחזיתות מסחריות. לדברי היזמים, טקסטון מקבוצת עמים: בנייה – תוך שנתיים.

המשך קריאה »
נורית אבני שפירא

נורית אבני שפירא מונתה למנהלת המרכז החינוכי בביה"ח שניידר בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי שפירא, בעלת ניסיון של כמעט שלושה עשורים במערכת החינוך עם מתבגרים על הרצף האוטיסטי, תחליף את משכית גילן שוחט, המנהלת המיתולוגית של המרכז, שנמצא בבית החולים, שפורשת לגימלאות. " מי שמגיע ונקלט אצלנו בביה"ס, ממשיך רצף לימודי ממסגרות קודמות, אך גם מתחיל מסע אישי וקבוצתי", מסרה המנהלת החדשה של המרכז החינוכי, שפועל מ-1991.

המשך קריאה »