לנה קורן פלדמן

חדש בבילינסון: לנה קורן-פלדמן מונתה למנהלת הקמפוס ונחנך מרכז חדש לחקר הסרטן

הרופאה הבכירה, שמונתה לנהל את בית החולים, היא הצעירה בחוג מנהלי בתי החולים בישראל (48), מומחית אף אוזן גרון וכירורגיית ראש וצוואר, סגן אלוף במיל' והייתה ראש אגף רפואה בצה"ל, בנוסף לתפקידים בכירים נוספים בארגון כללית. לצד המנוי, נחנך בבילינסון השבוע "מרכז טופור" למחקר קליני בסרטן, שיעסיק כ-50 מתאמות מחקר ושיעזור בחקר וריפוי הסרטן, פרי תרומתם של חוה ושמעון טופור.

ד"ר לנה קורן פלדמן תחליף את ד"ר ערן רוטמן שכיהן בתפקיד משנת 2020 ויעזוב באוגוסט את תפקידו, לטובת מי שכיהנה כסגניתו בשנים האחרונות.  קורן-פלדמן סיימה את לימודי התואר הראשון ברפואה בהצטיינות בטכניון, ותואר שני במנהל מערכות בריאות (MHA) מאוניברסיטת בר אילן. ד"ר קורן ביצעה תפקידים ניהוליים בכירים בכללית בהם ניהלה את מנהלות ראשון לציון, מודיעין לוד, רחובות ועוד בתפקידה האחרון כיהנה כסגנית מנהל בית החולים בילינסון. 

"ניצב בפניי אתגר משמעותי וחשוב"

"אני שמחה לעמוד בראש קמפוס בילינסון מקבוצת הכללית", מסרה ד"ר לנה קורן פלדמן אמרה על מינויה "ניצב בפני אתגר משמעותי  וחשוב, להמשיך ולחזק את מובילתו באיכות רפואית ובטיפול החדשני שנותן למטופליו. אני מאוד נרגשת להיות חלק ממפעל הבריאות האדיר הזה שמאגד אלפי עובדים מדהימים שמגיעים בכל בוקר עם תחושת שליחות ונתינה אדירה".

ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין, בירך על המינוי ואמר: " לנה היא רופאה ומנהלת מוכשרת, בעלת ניסיון עשיר במגוון תפקידים פיקודיים וניהוליים, אני סמוך ובטוח שלנה תמשיך להוביל את בית החולים לפסגות נוספות ותפעל מתוך תחושת שליחות למען בריאות וטיפול מיטבי לאזרחי מדינת ישראל. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לד"ר ערן רוטמן מנהל בית החולים היוצא על עשייה חשובה ומשמעותית בבילינסון".

מנהלי בילינסון יחד עם התורמים של "מרכז טופור"
מנהלי בילינסון יחד עם התורמים של "מרכז טופור"

"מתכננים 100 מחקרים קלינים שנה על סרטן"

בנוסף, בית החולים בילינסון חנך שני מבנים חדשים בתחומו השבוע. הראשון במרכז דוידוף, מרכז טופור למחקר קליני בסרטן, פרי תרומתם הנדיבה של חוה ושמעון טופור. במרכז החדש, בניהולו של פרופ' סלומון שטמר. המרכז ירכז את את עשרות המחקרים הקליניים בסרטן שבהם בילינסון לוקח חלק בשנה במטרה למצוא דרכים לשיפור הטיפול המחלה, ויאוייש על ידי כ-50 מתאמות מחקר.

 

"במרכז דוידוף לוקחים מדי שנה חלק במעל ל-100 מחקרים קליניים", מסר פרופ' סלומון שטמר, סגן מנהל מרכז דוידוף ומנהל מרכז טופור. "מדובר בהיקף משמעותי שאינו נופל מהפעילות המחקרית במרכזי הסרטן הגדולים בעולם. לאור העלייה בהיקף הפעילות, עלה הצורך בהרחבה משמעותית של הפעילות ומרכז טופור החדשני נותן בהחלט את המענה הראוי". 

תחנת השיטור בבלינסון
תחנת השיטור בבלינסון

בטיחות הצוות הרפואי

המבנה השני שנחנך הוא נקודת משטרה בסמוך לחדר המיון, שמטרתה, בעקבות החלטת ממשלה לפעול למיגור האלימות נגד צוותים רפואיים. העמדה תאוכלס על ידי שוטר מתחנת פתח תקוה. זאת על מנת לסייע למנוע ולנהל אירועים מורכבים ואלימים למול מטופלים ומשפחותיהם.

ד"ר אלון נבט, מ"מ מנהל קמפוס בילינסון מסר כי: "כולי תקווה שתחנת השוטר תעמוד ללא שימוש, ושלא ניתקל יותר במקרים של אלימות כלפי צוותים רפואיים ועובדי בית החולים. אני מודה למשטרת העיר על הסיוע והעבודה המשותפת למען הקמתה של העמדה". 

התמונות באדיבות דוברות בית החולים בילינסון

עוד ב-מהנעשה בעיר

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading