לנה קורן פלדמן

חדש בבילינסון: לנה קורן-פלדמן מונתה למנהלת הקמפוס ונחנך מרכז חדש לחקר הסרטן

הרופאה הבכירה, שמונתה לנהל את בית החולים, היא הצעירה בחוג מנהלי בתי החולים בישראל (48), מומחית אף אוזן גרון וכירורגיית ראש וצוואר, סגן אלוף במיל' והייתה ראש אגף רפואה בצה"ל, בנוסף לתפקידים בכירים נוספים בארגון כללית. לצד המנוי, נחנך בבילינסון השבוע "מרכז טופור" למחקר קליני בסרטן, שיעסיק כ-50 מתאמות מחקר ושיעזור בחקר וריפוי הסרטן, פרי תרומתם של חוה ושמעון טופור.

ד"ר לנה קורן פלדמן תחליף את ד"ר ערן רוטמן שכיהן בתפקיד משנת 2020 ויעזוב באוגוסט את תפקידו, לטובת מי שכיהנה כסגניתו בשנים האחרונות.  קורן-פלדמן סיימה את לימודי התואר הראשון ברפואה בהצטיינות בטכניון, ותואר שני במנהל מערכות בריאות (MHA) מאוניברסיטת בר אילן. ד"ר קורן ביצעה תפקידים ניהוליים בכירים בכללית בהם ניהלה את מנהלות ראשון לציון, מודיעין לוד, רחובות ועוד בתפקידה האחרון כיהנה כסגנית מנהל בית החולים בילינסון. 

"ניצב בפניי אתגר משמעותי וחשוב"

"אני שמחה לעמוד בראש קמפוס בילינסון מקבוצת הכללית", מסרה ד"ר לנה קורן פלדמן אמרה על מינויה "ניצב בפני אתגר משמעותי  וחשוב, להמשיך ולחזק את מובילתו באיכות רפואית ובטיפול החדשני שנותן למטופליו. אני מאוד נרגשת להיות חלק ממפעל הבריאות האדיר הזה שמאגד אלפי עובדים מדהימים שמגיעים בכל בוקר עם תחושת שליחות ונתינה אדירה".

ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין, בירך על המינוי ואמר: " לנה היא רופאה ומנהלת מוכשרת, בעלת ניסיון עשיר במגוון תפקידים פיקודיים וניהוליים, אני סמוך ובטוח שלנה תמשיך להוביל את בית החולים לפסגות נוספות ותפעל מתוך תחושת שליחות למען בריאות וטיפול מיטבי לאזרחי מדינת ישראל. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לד"ר ערן רוטמן מנהל בית החולים היוצא על עשייה חשובה ומשמעותית בבילינסון".

מנהלי בילינסון יחד עם התורמים של "מרכז טופור"
מנהלי בילינסון יחד עם התורמים של "מרכז טופור"

"מתכננים 100 מחקרים קלינים שנה על סרטן"

בנוסף, בית החולים בילינסון חנך שני מבנים חדשים בתחומו השבוע. הראשון במרכז דוידוף, מרכז טופור למחקר קליני בסרטן, פרי תרומתם הנדיבה של חוה ושמעון טופור. במרכז החדש, בניהולו של פרופ' סלומון שטמר. המרכז ירכז את את עשרות המחקרים הקליניים בסרטן שבהם בילינסון לוקח חלק בשנה במטרה למצוא דרכים לשיפור הטיפול המחלה, ויאוייש על ידי כ-50 מתאמות מחקר.

 

"במרכז דוידוף לוקחים מדי שנה חלק במעל ל-100 מחקרים קליניים", מסר פרופ' סלומון שטמר, סגן מנהל מרכז דוידוף ומנהל מרכז טופור. "מדובר בהיקף משמעותי שאינו נופל מהפעילות המחקרית במרכזי הסרטן הגדולים בעולם. לאור העלייה בהיקף הפעילות, עלה הצורך בהרחבה משמעותית של הפעילות ומרכז טופור החדשני נותן בהחלט את המענה הראוי". 

תחנת השיטור בבלינסון
תחנת השיטור בבלינסון

בטיחות הצוות הרפואי

המבנה השני שנחנך הוא נקודת משטרה בסמוך לחדר המיון, שמטרתה, בעקבות החלטת ממשלה לפעול למיגור האלימות נגד צוותים רפואיים. העמדה תאוכלס על ידי שוטר מתחנת פתח תקוה. זאת על מנת לסייע למנוע ולנהל אירועים מורכבים ואלימים למול מטופלים ומשפחותיהם.

ד"ר אלון נבט, מ"מ מנהל קמפוס בילינסון מסר כי: "כולי תקווה שתחנת השוטר תעמוד ללא שימוש, ושלא ניתקל יותר במקרים של אלימות כלפי צוותים רפואיים ועובדי בית החולים. אני מודה למשטרת העיר על הסיוע והעבודה המשותפת למען הקמתה של העמדה". 

התמונות באדיבות דוברות בית החולים בילינסון

עוד ב-מהנעשה בעיר

צפו: פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן בכפר גנים פתח תקווה. הרקע – פלילי. אין נפגעים

אם לא מספיק סף החרדה הנמוך של הפתח תקוואים, נוכח המתיחות הביטחונית, עולם הפשע בעיר, לא מפסיק לנוח והלילה, אחרי חצות – קיבלנו הוכחה לכך עם "בום" חזק שנשמע עד רמת גן וקרית אונו. למרבה המזל, או שאולי לפי התכנון, אף אחד לא נפגע, חוץ מהרכב המופצץ, שעלה באש לעיני השכנים ההמומים, שמצאו את עצמם שוב כתפאורה של מלחמת עבריינים, שלא נגמרת בפתח תקווה.

המשך קריאה »

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »
10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading