רול בורגר פתח תקווה

צפו: רול בורגר פתח תקווה פתחו היום מסעדת המבורגרים במרכז קרסו בהדר גנים

מאות מתושבי השכונה במזרח העיר נחשפו היום למקום החדש, לו הם חיכו. אם שאלתם למה צריך עוד המבורגר שכונתי בעיר – קיבלתם את התשובה. בטח לפי ההתלהבות הראשונית. בעלי המסעדה ועובדיהם תקתקו הזמנות בקצב מסחרר לקהל שהרבה זמן היה רעב (תרתי משמע) להמבורגר או טורטייה עסיסית. כיאה לשכונה הדתית-מסורתית – המקום כשר למהדרין. כל התפריט והמחירים – בפנים!

לפני יותר משנה נפתח מרכז קרסו (או "קניון קרסו", בפי התושבים) בהדר גנים – אבל עד עתה לא הייתה בו מקום שאפשר לאכול בשר. בקרב התושבים הייתה דרישה, לה נענו בעלי רול בורגר, שבבעלותם מספר עסקי אוכל בעיר, ביניהם מאפיית שיבולי התקווה, הנמצאת סמוך להמבורגריה החדשה. מדובר ביוזמה משותפת של הבעלים והשותפים, שהבינו את הפוטנציאל המסחרי של עסק מסוג זה.

צפו: מה מספרים הלקוחות הראשונים על רול בורגר פתח תקווה

רול בורגר נמצא בחלק הצדדי של הקניון, ליד החנייה. עד לפני כחצי שנה הייתה במקום חנות עגלות שלא כל כך הצליחה ולפני שלושה חודשים החלו בתכנון וההקמה של רול בורגר פתח תקווה. אז מה הקונספט? רול בורגר היא קודם כל מסעדה – שאפשר לשבת בה (כ-35 סועדים בו זמנית), אבל היא גם סוג של דוכן, שאפשר לקחת טייק-אווי וגם אפשר להזמין משלוחים דרך כל האפליקציות.

מכינים המבורגר ברול בורגר פתח תקווה
מכינים המבורגר ברול בורגר פתח תקווה

מה בתפריט וכמה זה עולה לנו?

אז קודם כל המבורגר שמתחיל ב-150 בקר קלאסי (ב-39 ש"ח) ולרעבים יותר מומלץ 220 גרם טלה או אנטריקוט (49 ש"ח). צמחוני – 39 ש"ח. טורטיות אנטריקוט, עוף, קבב, שניצל, צמחוני ופורטובלו יעלו לכם גם 39 ש"ח והצמחונית תעלה לכם 29 ש"ח בלבד. המנות מגיעות עם ירקות וחמוצים לבחירה ואפשר למלא עם רטבים לבחירה כאוות נפשכם – קטשופ, מיונז, אלף האיים, צ'ילי חריף/מתוק – ועוד. ג'בטה אנטריקוט תעלה לכם 47 ש"ח וג'בטה עם חזה עוף או שניצל – תעלה לכם 42 ש"ח.

 

שניצלונים ברול בורגר פתח תקווה

בזירת הסלטים יש אנטריקוט (47 ש"ח), חזה עוף 42 ש"ח וסלט שניצל גם כן ב-42 ש"ח. אם תרצו תוספות, שיכולות גם להתאים לארוחה בפני עצמה – אפשר להזמין צ'יפס, וטבעות בצל ב-17 ש"ח ופוטטו והום פרייז ב-19 ש"ח. 8 כנפיים יעלו לכם 29 ש"ח ושניצלונים גם 29 ש"ח.

מבחינה עסקית משתלם להזמין את העסקיות שכוללות גם תוספת + שתייה קלה לבחירה. עסקית טורטייה/ ג'בטה תעלה לכם 59 ש"ח, עסקית המבורגרים בין 59 ל-69 ש"ח. ארוחת ילדים די נדיבה תעלה לכם 39 ש"ח עבור המבורגר 100 גרם או שניצלונים + צ'יפס. שתייה קלה תעלה לכם 10 ש"ח לבקבוק ו-9 ש"ח לפחית.

תפריט רול בורגר פתח תקווה
לא מפסיקים להכין טורטיות ברול בורגר פתח תקווה
לא מפסיקים להכין טורטיות ברול בורגר פתח תקווה

שעות הפתיחה: 12:00 עד 24:00, הכשרות של מחפוד

"אנחנו שמחים לפתוח היום את המסעדה שחיכו לה פה תושבי המקום זמן רב", אמר שלום צח, הבעלים-שותף, לפתח תקווה NEWS, כשביקרנו במקום. "יש פה מקום עם הרבה פוטנציאל, כמו שאתם יכולים לראות מהאנשים הרבים שנמצאים פה היום. הרבה משפחות וילדים שחיכו למקום שאפשר לאכול בו בשר טעים, משביע, בריא וכמובן גם כשר".

 

שלום צח, שותף ובעלים רול בורגר
שלום צח, שותף ובעלים רול בורגר

כל התפריט הוא כשר למהדרין עם חותמת של רבנות פתח תקווה (כשרות מחפוד), שייאה לאוכלוסייה של הדר גנים, המורכבת ברובה מתושבים מסורתיים-חרדים, שהכשרות מאוד חשוב להם. שעות הפתיחה, נכון לעכשיו, הן בין 12:00 ל-24:00 בכל יום חול. ניתן, כאמור, גם לעשות משלוחים דרך האפליקציות.

רול בורגר יוצאים במבצע השקה עד סוף החודש של שתייה קלה חינם (פחית או בקבוק) בין השעות 16:00 ל-18:00, לכל מי שיציג על הטלפון שלו את הכתבה הזאת באתר.

מבצע רול בורגר פתח תקווה
מבצע רול בורגר פתח תקווה
רול בורגר פתח תקווה - הצוות בפעולה

רול בורגר פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading