פתחון לב פתח תקווה - אירוע חברה

צפו בביקור בסניף פתחון לב פתח תקווה: "גם תרומה לקהילה – וגם גיבוש לצוות חברה"

הסניף של הארגון, הפועל למען משפחות נזקקות בעיר, הוקם רק לפני שבעה חודשים וכבר מקבל תנופה של עזרה עם חברות מסחריות ששולחות את אנשי הצוות שלהם לתרום ולעשות טוב על הלב – ועל הדרך, גם לעבור חוויה נעימה ומגבשת. כרגע הסניף מחלק כ-70 חבילות מזון בשבוע למי שאינם ידה ומשגת ולצערינו יש לא מעט כאלה בעיר. ענת אברמוביץ', מנהלת הסניף: "קוראת לעוד חברות להגיע לכאן לתרום וליהנות".

בסוף דצמבר האחרון סיפרנו לכם על ההשקה של סניף פתחון לב פתח תקווה, בבית המתנדב בז'בוטינסקי 4. סניף כזה לצערינו הוא צורך בסיסי בעיר כמו שלנו, שיש בה לא מעט תושבים נזקקים – בין אם זה קשישים וניצולי שואה ובין אם משפחות שמתקשות להתקיים מסיבות כאלו ואחרות. כעת יש להם כתובת ממנה, בתיאום עם הרווחה של עיריית פתח תקווה, הם יכולים לקבל מזון, פרטי לבוש, צעצועים ועוד. 

צפו גיבוש חברה בפתחון לב פתח תקווה

עוזרים לקהילה מתוך הקהילה

פתחון לב פתח תקווה היא שלוחה של הסניף הראשי של הארגון בראשון לציון. מדובר בסוג של ביתן (ממוזג, אם שאלתם), בו מרכזים את כל מה שמוצע לתרומה לתושבים הנזקקים של העיר. כרגע הוא מספק כ-70 חבילות מזון בשבוע ל-70 משפחות. את המקום מפעילים מתנדבים, ביניהם ענת אברמוביץ', תושבת העיר, שמנהלת את סניף פתחון לב פתח תקווה. 

בין הדברים שהיא עושה, זה גם לארח אנשי צוות של חברות, המעוניינות לתרום לקהילה דרך הפעילות של פתחון לב. כשביקרנו במקום, צוות חברת eBrand – סוכנות דיגיטל, שבין היתר, גם מפעילה את פתח תקווה NEWS – בדיוק הגיע והתחיל במשימה לא פשוטה: לארוז תוך פחות משעתיים, 48 חבילות מזון שכוללות עשרות מצרכים בסייסים, כמו: קמח, פתיתים, יין, שמן, תה, קפה, פסטה, שימורים ועוד.

אחרי הדרכה זריזה מצד נשות פתחון לב שהיו במקום: מנהלת מרל"ג פתחון לב פתח תקווה, מורן סלמון, אברמוביץ' ועליזה מיטלמן (נציין גם את דרורה רוקטוביץ' שלא הייתה באותו זמן) – המשימה יצאה לדרך. 

צוות eBrand בפתחון לב
צוות eBrand בפתחון לב פתח תקווה

"כל עזרה תתקבל בברכה"

"חברות מסחריות אוהבות להגיע לכאן בשתי סיבות – תרומה לקהילה וגיבוש הצוות", סיפרה אברמוביץ. "ההתנדבות פה מאוד חשובה לנו כי צריך כוח אדם וידיים עובדות". אברמוביץ מסתייעת במתנדבות נוספות, אך זה לא מספיק – בטח כשמדובר בעבודה פיזית שדורשת גם את אריזת החבילות ונשיאתן לעבר ההובלה. "אנחנו קוראים לחברות מפתח תקווה והסביבה להגיע אלינו, לתרום ולעזור. כל עזרה תתקבל בברכה".

ענת אברמוביץ': "קוראת לעוד חברות להגיע לכאן לתרום וליהנות"
ענת אברמוביץ': "קוראת לעוד חברות להגיע לכאן לתרום וליהנות"

שוברים את מעגל העוני

ארגון "פתחון לב" נוסד ב-1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע לכ- 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום. הארגון מקיים קשר ישיר עם מקבלי הסיוע המאפשר התאמת פתרונות לצרכים מיידים וייחודיים שעולים מהשטח. פתחון לב, הוא אחד מהארגונים המובילים בתחומו והראשון שהעלה את מצוקת העניים לראש סדר היום הציבורי במדינת ישראל. 

 

מימין: מורן סלמון - מנהל מרל"ג פתחון לב ראשון לציון, ענת אברמוביץ' - מנהלת סניף פתחון לב פתח תקווה, עליזה מיטלמן - מתנדבת סניף פתחון לב פתח תקווה
צוות פתחון לב פתח תקווה: מימין: מורן סלמון - מנהל מרל"ג פתחון לב ראשון לציון, ענת אברמוביץ' - מנהלת סניף פתחון לב פתח תקווה, עליזה מיטלמן - מתנדבת סניף פתחון לב פתח תקווה

רוצים גם אתם לתת מכל הלב, לתרום בעשיה למען החברה ועל הדרך גם להרוויח חוויה משמעותית? אנו מזמינים אתכם להתנדב אצלנו!
הכנסו לקישור להרשמה 👈🏽 https://did.li/WbGCN

💙 לתרומת סלי מזון לחצו כאן 👈🏽 https://did.li/yytaa

עוד ב-מהנעשה בעיר

חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading