פטריקס פתח תקווה - ארוחות צהרים עסקיות

צפו: ארוחות צוות עסקיות בפטריקס (Patrick's Rooftop) – ברייק צהרים בפתח תקווה

מכירים את זה שהבטן שלכם מתחילה לקרקר עוד לפני שאתם מתחילים יום עבודה? אז זה קורה בדרך כלל כשהבוס מעדכן שהיום אוכלים ארוחת צהרים במסעדה. ואם חשבתם שפאב הוא משהו שמתאים רק לבילוי לילי, אז אחרי הביקור השבוע במקום – הבנו שצריך לשנות דיסקט. נוכח תנופת המשרדים סביבו, פאב פטריקס במתחם שופ TIME מחדש לנו במבצע עסקיות מעורר תיאבון במיוחד.

פאב פטריקס פתח תקווה נפתח לפני פחות מארבע שנים – וכבר הפך למוסד בילוי מדובר בעיר. מאז, הפאב מושך אליו אנשים מכל הגילאים שמבלים בו עד השעות הקטנות של הלילה. אבל לאחרונה המקום שוקק גם בשעות הצהרים, זאת נוכח שדרוג תפריט האוכל וגם בזכות המבצע: ארוחות עסקיות שוות בעלות של 69/79 ש"ח הכוללות מנת פתיחה  עיקרית, תוספת ושתייה בימים א'-ה' בין 12:00 ל-16:30.

צפו: ארוחת צהרים עסקית בפטריקס פתח תקווה

אווירה של חו"ל בפתח תקווה

למי שלא היה בפטריקס, נספר שהוא נמצא במתחם שופ TIME רח' תוצרת הארץ 4, לוקיישן אטרקטיבי במיוחד, שמהווה מרכז בילויים בשעות הערב והלילה ומתחם עסקי שוקק בשעות היום, שהולך והתחזק עם הקמת ארבעת מגדלי ב.ס.ר סיטי הסמוכים לו מעבר לכביש, שנמצאים בשלבי אכלוס – וכן מגדל Global Towers, שכבר מאוכלס כולו. הכניסה לפאב היא מהפסאז', בחלק האחורי של הרחוב. אחרי שעולים בגרם המדרגות, מגיעים לקומה השנייה ושוכחים לרגע שאנחנו נמצאים בפתח תקווה.

הפאב מעוצב על מנת לתת את התחושה שאנחנו בחו"ל – וזה באמת מצליח לו. לאווירה האנגלית תורמים משחקי הכדורגל המשודרים על המסכים הרבים הפזורים בפאב. אבל בצהרים, אף אחד לא בא כדי לראות כדורגל. באים כדי להשקיט את הבטן. ובאמת, כשהגענו למקום היו בו כבר לא מעט סועדים, ביניהם צוות של חברת ההייטק Global e הפתח תקוואית וכן אנשי צוות מסניף בנק הפועלים ברוטשילד במרכז העיר.

ארוחת צ הרים עסקית בפטריקס פתח תקווה - ארוחת מסעדה באווירה של פאב
ארוחת צ הרים עסקית בפטריקס פתח תקווה - ארוחת מסעדה באווירה של פאב

יציאה מהמשרד לבילוי לא שגרתי

ברייק הצהרים במקום כמו פטריקס הוא לא רק פתרון מעולה לארוחת צהרים, אלא גם שובר שיגרה חזק יותר מארוחת צוות במסעדה – כי הוא באמת נותן תחושה של יציאה מהמשרד באמצע היום לבילוי לא שגרתי. לא סתם המשרדים בב.ס.ר סיטי והסביבה גילו לאחרונה את המקום וסימנו אותו כאופציה טובה לארוחת צהרים לאנשי הצוות. המקום מתאים במיוחד לארוחות חברה – גם בגלל שהוא כשר (בהשגחת רבנות פ"ת) – ונצא מנקודת הנחה שתמיד יהיה איש צוות שהכשרות חשובה שלו.

העסקיות שמציעים בפטריקס כוללות מנות עיקריות של סלט עוף/פרגית, פטריקסבורגר/המבורגר טבעוני, טוסט רוסטביף בגריל, קציצות טלה, פפרדלה ראגו אסאדו (מומלץ) ופיש אנד צ'יפס. בנוסף תקבלו בעסקית מנת פתיחה של סלט אישי/צ'יפס/פירה/אורז וכן שתייה כוס סודה/תפוזים/לימונענע/אשכוליות, או בקבוק מים מינרליים – כל זה ב-79 ש"ח בלבד.

עסקיות ב-69-79 ש"ח בלבד - פטריקס פתח תקווה
עסקיות ב-69-79 ש"ח בלבד - פטריקס פתח תקווה

שליש בירה מהחבית ב-15 ש"ח

בנוסף יש עסקיות ב-69 ש"ח כוללות מנות עיקריות של סלט פאטוש/סלט סלסולים/סלט קיסר קלאסי לטבעונים, או מנות שניצל/שניצלונים/חזה עוף – לאלה שלא. אם תרצו לשדרג את העסקיות תוכלו להוסיף בתשלום מנות ראשונות של קרוסטיני עגבניות (2 יח'), סיגרים בשר (3 יח'), או אנטיפסטי/אגרול ירקות (2 יח') במחירים 5-6 ש"ח.

רעבים יותר? תוכלו לשדרג עם צ'יפס בטטה ב-12 ש"ח, או צ'יפס וואפל פילדלפיה/הום פרייז/טבעות בצל ב-15 ש"ח. את השתייה אפשר לשדרג עם שליש בירה מהחבית ב-15 ש"ח בלבד, או עם כוס קולה/ספרייט/זירו בתוספת של 3 ש"ח בלבד או בקבוק פיוז טי/נביעות בטעמים בתוספת 6 ש"ח, או בקבוק בירה שחורה מאלט בתוספת 8 ש"ח בלבד.

אבירם - אחראי משמרת פאב פטריקס
אבירם - אחראי משמרת פאב פטריקס

"בנינו תפריט עסקיות מגוון המבוסס על המנות האיכותיות שלנו במחיר סופר תחרותי", מסביר הבעלים של פטריקס פתח תקווה, צחי נעים, למה כדאי לבוא אליו בצהרים. "לשבת אצלנו באווירת חו"ל, עם מוסיקת רקע ומיזוג אוויר – זה אחלה הפסקה באמצע יום עבודה".

גילוי נאות: צוות פתח תקווה NEWS היה אורח של פטריקס פתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading