פטריקס פתח תקווה - ארוחות צהרים עסקיות

צפו: ארוחות צוות עסקיות בפטריקס (Patrick's Rooftop) – ברייק צהרים בפתח תקווה

מכירים את זה שהבטן שלכם מתחילה לקרקר עוד לפני שאתם מתחילים יום עבודה? אז זה קורה בדרך כלל כשהבוס מעדכן שהיום אוכלים ארוחת צהרים במסעדה. ואם חשבתם שפאב הוא משהו שמתאים רק לבילוי לילי, אז אחרי הביקור השבוע במקום – הבנו שצריך לשנות דיסקט. נוכח תנופת המשרדים סביבו, פאב פטריקס במתחם שופ TIME מחדש לנו במבצע עסקיות מעורר תיאבון במיוחד.

פאב פטריקס פתח תקווה נפתח לפני פחות מארבע שנים – וכבר הפך למוסד בילוי מדובר בעיר. מאז, הפאב מושך אליו אנשים מכל הגילאים שמבלים בו עד השעות הקטנות של הלילה. אבל לאחרונה המקום שוקק גם בשעות הצהרים, זאת נוכח שדרוג תפריט האוכל וגם בזכות המבצע: ארוחות עסקיות שוות בעלות של 69/79 ש"ח הכוללות מנת פתיחה  עיקרית, תוספת ושתייה בימים א'-ה' בין 12:00 ל-16:30.

צפו: ארוחת צהרים עסקית בפטריקס פתח תקווה

אווירה של חו"ל בפתח תקווה

למי שלא היה בפטריקס, נספר שהוא נמצא במתחם שופ TIME רח' תוצרת הארץ 4, לוקיישן אטרקטיבי במיוחד, שמהווה מרכז בילויים בשעות הערב והלילה ומתחם עסקי שוקק בשעות היום, שהולך והתחזק עם הקמת ארבעת מגדלי ב.ס.ר סיטי הסמוכים לו מעבר לכביש, שנמצאים בשלבי אכלוס – וכן מגדל Global Towers, שכבר מאוכלס כולו. הכניסה לפאב היא מהפסאז', בחלק האחורי של הרחוב. אחרי שעולים בגרם המדרגות, מגיעים לקומה השנייה ושוכחים לרגע שאנחנו נמצאים בפתח תקווה.

הפאב מעוצב על מנת לתת את התחושה שאנחנו בחו"ל – וזה באמת מצליח לו. לאווירה האנגלית תורמים משחקי הכדורגל המשודרים על המסכים הרבים הפזורים בפאב. אבל בצהרים, אף אחד לא בא כדי לראות כדורגל. באים כדי להשקיט את הבטן. ובאמת, כשהגענו למקום היו בו כבר לא מעט סועדים, ביניהם צוות של חברת ההייטק Global e הפתח תקוואית וכן אנשי צוות מסניף בנק הפועלים ברוטשילד במרכז העיר.

ארוחת צ הרים עסקית בפטריקס פתח תקווה - ארוחת מסעדה באווירה של פאב
ארוחת צ הרים עסקית בפטריקס פתח תקווה - ארוחת מסעדה באווירה של פאב

יציאה מהמשרד לבילוי לא שגרתי

ברייק הצהרים במקום כמו פטריקס הוא לא רק פתרון מעולה לארוחת צהרים, אלא גם שובר שיגרה חזק יותר מארוחת צוות במסעדה – כי הוא באמת נותן תחושה של יציאה מהמשרד באמצע היום לבילוי לא שגרתי. לא סתם המשרדים בב.ס.ר סיטי והסביבה גילו לאחרונה את המקום וסימנו אותו כאופציה טובה לארוחת צהרים לאנשי הצוות. המקום מתאים במיוחד לארוחות חברה – גם בגלל שהוא כשר (בהשגחת רבנות פ"ת) – ונצא מנקודת הנחה שתמיד יהיה איש צוות שהכשרות חשובה שלו.

העסקיות שמציעים בפטריקס כוללות מנות עיקריות של סלט עוף/פרגית, פטריקסבורגר/המבורגר טבעוני, טוסט רוסטביף בגריל, קציצות טלה, פפרדלה ראגו אסאדו (מומלץ) ופיש אנד צ'יפס. בנוסף תקבלו בעסקית מנת פתיחה של סלט אישי/צ'יפס/פירה/אורז וכן שתייה כוס סודה/תפוזים/לימונענע/אשכוליות, או בקבוק מים מינרליים – כל זה ב-79 ש"ח בלבד.

עסקיות ב-69-79 ש"ח בלבד - פטריקס פתח תקווה
עסקיות ב-69-79 ש"ח בלבד - פטריקס פתח תקווה

שליש בירה מהחבית ב-15 ש"ח

בנוסף יש עסקיות ב-69 ש"ח כוללות מנות עיקריות של סלט פאטוש/סלט סלסולים/סלט קיסר קלאסי לטבעונים, או מנות שניצל/שניצלונים/חזה עוף – לאלה שלא. אם תרצו לשדרג את העסקיות תוכלו להוסיף בתשלום מנות ראשונות של קרוסטיני עגבניות (2 יח'), סיגרים בשר (3 יח'), או אנטיפסטי/אגרול ירקות (2 יח') במחירים 5-6 ש"ח.

רעבים יותר? תוכלו לשדרג עם צ'יפס בטטה ב-12 ש"ח, או צ'יפס וואפל פילדלפיה/הום פרייז/טבעות בצל ב-15 ש"ח. את השתייה אפשר לשדרג עם שליש בירה מהחבית ב-15 ש"ח בלבד, או עם כוס קולה/ספרייט/זירו בתוספת של 3 ש"ח בלבד או בקבוק פיוז טי/נביעות בטעמים בתוספת 6 ש"ח, או בקבוק בירה שחורה מאלט בתוספת 8 ש"ח בלבד.

אבירם - אחראי משמרת פאב פטריקס
אבירם - אחראי משמרת פאב פטריקס

"בנינו תפריט עסקיות מגוון המבוסס על המנות האיכותיות שלנו במחיר סופר תחרותי", מסביר הבעלים של פטריקס פתח תקווה, צחי נעים, למה כדאי לבוא אליו בצהרים. "לשבת אצלנו באווירת חו"ל, עם מוסיקת רקע ומיזוג אוויר – זה אחלה הפסקה באמצע יום עבודה".

גילוי נאות: צוות פתח תקווה NEWS היה אורח של פטריקס פתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »