T-LAB הקניון הגדול פתח תקווה

חדש: ויסוצקי פתחו בר תה T-LAB בהשקעה של 500 אלף ש"ח בקניון הגדול פתח תקווה

מותג הקונספט מבית ויסוצקי, משיק סניף חדש השבוע בקניון מבית קבוצת עופר. המקום החדש יציע חוויית תה ייחודית, הכוללת מגוון משקאות מיוחדים. הקהל הרחב יוכל לצפות בתהליכי החליטה והכנת הקוקטיילים לצד אפשרות להזמנה בקיוסק הדיגיטלי. המקום משתרע כ-30 מ"ר, ומעוצב באווירה אורבנית קלילה ונעימה. הבר ממוקם בקומה P2 סמוך לכניסה לקניון מרח' ז'בוטינסקי. 

T-LAB הוא מותג הקונספט של ויסוצקי. נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, מסרה:" זוהיחנות המשלבת את חווית תרבות התה עם בר משקאות מעולמות הקולינריה והבילוי, דרך הבאת הטרנדים העולמיים בתחום".

חוויית תה חדשנית

משקאות יחודיים וחדשניים
משקאות יחודיים וחדשניים

המקום, משתרע על שטח של כ-30 מ"ר, ומעוצב באווירה אורבנית קלילה ונעימה ומאפשרת לקהל לצפות בתהליכי הכנת משקאות התה והקוקטיילים לצד אפשרות להזמנה בקיוסק הדיגיטלי. המקום ומשלב מסורות תה מגוונות, ולא רק את סגנון התה הבריטי, אלא גם אלא שילוב טרנדים מהמזרח הרחוק דרך האורבניות הניו יורקרית כחלק אינטגרלי מחוויית השתייה הכוללת.

כל המשקאות ב T-LAB מבוססים על תה, וחומרים טבעיים וטריים ללא חומרים משמרים. התה נחלט במקום, מועבר לחביות ומשם נמזג בברזי בירה, והופך למשקה מרענן, עם מגוון רחב של מתכוני תה ייחודיים הנרקחים למשקאות חדשניים וטעימים. הכוסות  במקום ניתנות לשימוש.

להכיר לציבור הישראלי את עולם התה

שילוב של מסורות תה עם חדשנות ואווירה נעימה
שילוב של מסורות תה עם חדשנות ואווירה נעימה

שלום זידלר, יו"ר ובעלים של קבוצת ויסוצקי אמר כי: "ויסוצקי מביאה את המהפכה הבאה בעולם התה. לפני כ- 25 שנים,  כשפתחנו לראשונה את בית התה מטרתנו הייתה לחשוף את הציבור הישראלי למגוון הרחב שיש לתה להציע: הטעמים, הצבעים, הערכים הבריאותיים וסוגי התה השונים.עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל, ומכיל כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים

מיקומו של הסניף בקניון הוא בקומה P2 סמוך לכניסה לקניון מרח' ז'בוטינסקי. 

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »