ניווט בקניון הגדול פתח תקווה

הסוף להתברברויות בקניון הגדול? עופר השיקה אפליקציית ניווט חדשה ב-600 אלף ש"ח

רשת הקניונים, שבבעלותה בפתח תקווה גם קניון סירקין, הולכת לקראת לקוחות שני הקניונים, עם מהלך שנועד להקל את התנועה בהם. המערכת הוטמעה באפליקציית 'מיי עופר' כבר ב-14 הקניונים הסגורים של הקבוצה ואמורה לסייע באיתור החנויות ומקומות הבילוי בהם. האפליקצייה גם תיתן הצעות ערך מוסף פרסונליות וכן מגוון אפשרויות נוספות.

לדברי איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות בקבוצת מליסרון, שבבעלותה קניוני עופר, מתבצעים בקניונים "כ-70 מיליון ביקורים בשנה. אנו קבוצת הקניונים הראשונה בישראל, שמטמיעה מערכת ניווט מהטובות והמתקדמות בעולם בכל קניוני הרשת".  יש לציין כי גם לרשת קניוני עזריאלי יש מערכת ניווט באפליקציה. לדברי אנשי מליסרון באפליקציית הניווט החדש הושקעו לא פחות מ-600 אלף ש"ח.

הקניון הגדול בפתח תקווה - למרות הקריאה, עדיין פתוח
מי מתברבר קניון הגדול?

מזהים את המיקום של המבקרים מנווטים אותם ליעד

האפליקצייה נחוצה במיוחד בקניון הגדול של פתח תקווה, המכיל מאות עסקים, הפרושים על פני שלוש קומות מסחרים, שהגישה אליהם היא ממפלסים שונים ומרחובות שונים (מוטה גור, בזל וז'בוטינסקי). גם לקוחות המבקרים באופן תדיר בקניון, מתקשים לפעמים למצוא את העסק או החנות, אותם הם מחפשים – במיוחד כשהקניון הוא דינמי, כשמדי חודש נפתחים עסקים חדשים ומתחלפים ישנים.

"המערכת מזהה בזמן אמת את מיקום המבקרים באמצעות כלים דיגיטלים מתקדמים", מוסיף בניאן. "אלו טכנולוגיות חכמות, המאפשרות למבקרים לנווט בקלות בין החנויות השונות, מקומות הבילוי והאטרקציות בקניון". לדברי בניאן, מערכת הניווט מספקת מידע עדכני בזמן אמת על אירועים ומקומות בילוי בקניון ופרסום מטורגט, מדויק ומבוסס על מיקום הלקוח והזמן בו הוא מבקר בקניון.

עדי אשכנזי תככב בקמפיין פרסום לקידום האפליקציה
עדי אשכנזי תככב בקמפיין פרסום לקידום האפליקציה

"המערכת נבחרה אחרי שנה וחצי של חיפושים"

לדברי אנשי מליסרון, באמצעות המערכת, ניתן יהיה להציע לשוכרים בקניונים מגוון רחב של הצעות ערך חדשניות, שיאפשרו בין היתר תקשורת עם מבקרי הקניון בהתאם למיקומם ולהעדפות הפרסונליות שלהם, כפי שיוגדרו על ידיהם, מדידה של "יחס המרה פיזי" (כמות העוברים ליד החנות מול כמות הנכנסים), ייעול הזמן המיועד לקניות ועוד. כך שהאפליקציה מיועדת לעזור גם לעסקים – ולא לרק ללקוחות.   

"בחנו במשך כשנה וחצי מספר מערכות ניווט שונות, כולל מערכות מבוססות מציאות רבודה", מספר בניאן "לבסוף בחרנו במערכת ניווט של חברה בינלאומית. המערכת ידידותית למשתמש והינה מהמתקדמות והטובות שיש. היא פועלת בשדות תעופה, תחנות רכבת וקניונים בעולם – ואף מייושמת במתחמי המירוצים של פרומולה 1". 

לרגל השקת אפליקציית הניווט, צפויה קבוצת קניוני עופר לצאת בקמפיין רחב לחשיפת השירות החדש באפליקציית "מיי עופר". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן –  ובכיכובה של השחקנית עדי אשכנזי. הקמפיין יעלה בשבוע הקרוב, והוא יכלול בין הייתר קמפיין דיגיטל, פעילות משפענים ופרסום בקניונים.

הקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה
הקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה

עוד ב-חנויות

LOVE פתח תקווה שומרת על עליית המע"מ

חנות LOVE פתח תקווה הודיעה כי תספוג את עלויות המע"מ ולא תעלה מחירים

מתחם האופנה והלייף סטייל, בבעלות איש העסקים חיים סקאל, המשווק למעלה מ 100 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים ישאיר את המע"מ על המוצרים בעלות של 17% – אחוז אחד פחות מהעלייה, שהוכרזה ב-1.1.25. לדברי LOVE, ההחלטה נובעת מהאג'נדה של המקום – שילוב של קמעונאות ותרומה לחברה, בנוסף לרצון להעמיק את מבצעי סוף העונה. סקאל: "נספוג את עליית המע״מ בכדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו"

המשך קריאה »
גאנט פתח תקווה עופר הקניון הגדול

GANT (גאנט) פתחה סניף בעופר הקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

רשת מותג האופנה האמריקאי, נכנסת למקום הכי מסחרי בעיר עם חנות חדשה בגודל של 150 מ"ר, מעוצבת לפי קונספט העיצוב החדש של המותג. בנוסף, החנות משיקה סייל מיוחד על קולקציית החורף האטרקטיבית, הכולל הנחות על מגוון פריטי לבוש, הנעלה ואביזרי אופנה. הסייל יאפשר ללקוחות ליהנות מהקולקציה היוקרתית במחירים נוחים. "שמחים להיכנס לקניון ולהנגיש את חווית הלקוח הגבוהה", נמסר.

המשך קריאה »
עדי אשכנזי עומר אוגולניק נעמי סימן טוב שלי פרץ השקת פול אנד בר בראשקה עופר הקניון הגדול פתח תקווה

ברשקה ו-פול אנד בר השיקו סניפים משודרגים בקניון הגדול פ"ת באירוע חגיגי (וידאו)

חנויות אופנת המותגים הספרדיים של אמנסיו אורטגה, הצמודות האחת לשנייה, בקומה העליונה של עופר הקניון הגדול פתח תקווה מעולם לא נראו מזמינות יותר. שתי החנויות, בשטח של כ-600 מ"ר כל אחת, לא רק שהציגו קולקציות חורף חדשות, אלא גם לוק מרענן אחרי שיפוץ מאסיבי בעלות של כ-12 מיליון ש"ח. בלטו באירוע: הפרזנטורית של הקניון עדי אשכנזי, שלי פרץ ועומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading