צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) פתח תקווה הקניון הגדול

צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) תפתח חנות בקניון הגדול בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח

מותג אופנה בינלאומי חדש מגיע לישראל ונוחת ממש אצלנו – בפתח תקווה. מדובר ברשת המציעה שלל מוצרי ביגוד יוקרה לגברים בשלוש קולקציות עיקריות: חליפות קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחוייטת המתאימה לאירועים – זאת בנוסף לנעליים, חגורות, עניבות, הלבשה תחתונה, חפתים ועוד. הסניף, בקומת המסחר העליונה (מול אלדו) צפוי להיפתח ב-1.9 באירוע השקה חגיגי.

רשת האופנה הבריטית לגברים צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) עושה את הסיפתח שלה בפתח תקווה עם חנות ראשונה בישראל, כאן אצלנו, בקניון הגדול (ז'בוטינסקי 72) עם חנות מעוצבת, שצפויה להיפתח בעוד כשבועיים בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. לפי התכנון של הרשת, היא מתכננת להקים בישראל עוד לא פחות מ-20 סניפים עד סוף 2025.

העיצוב: כמו בסניפים בעולם

הסניף הראשון בפתח תקווה יעוצב וויתוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי ניק פופ, המעצב הראשי של המותג, ויהיה זהה בעיצובו לסניפי הדגל בבירות האופנה ברחבי העולם. את הזכיון של צ'ארלס טירוויט בישראל קיבלה קבוצת פינגווין, בבעלות איש העסקים הירושלמי אליהו קלימר, פינגווין תהיה כעת בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל. 

לפי הדיווח של רשת צ'ארלס טירוויט, המחירים של המותג בישראל יהיו דומים למחיר הרשת באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות החל מ-299 ש"ח, מכנסיים החל מ-399 ש"ח, חליפות החל מ-1,500 ש"ח, חולצות פולו החל מ-275 ש"ח, ג'קטים החל מ-899 ש"ח, עניבות החל מ-175 שקלים, נעליים החל מ-499 ש"ח, חגורות עור החל מ-199 ש"ח.

צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) לונדון - מתוך GOOGLE MAPS
צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) לונדון - מתוך GOOGLE MAPS

חצי מיליארד פאונד מכירות בשנה

המותג צ'ארלס טירוויט נוסד על ידי ניק ווילר בשנת 1986, כשהיה סטודנט באוניברסיטת בריסטול. אז החל המותג כיצרן חולצות לגברים בלבד, והתרחב עם מגוון ההיצע וכן עם חנויות ברחבי בריטניה והעולם, יחד עם חנות אונליין בינלאומית מצליחה. כיום רשת מונה מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה, עם מחזור מכירות הנאמד בכ-500 מיליון פאונד בשנה

לחברה 4 מרכזים לוגיסטיים בעולם, באוסטרליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה, שמשרתים את האתר מכירות המהווה כ-70% מהפעילות של המותג בעולם. "אנחנו מתרגשים וגאים בפתיחת הרשת בארץ הקודש", מסר ניק ווילר, מייסד החברה. מבדיקות שערכנו, זיהינו צורך בכניסה של מותג אירופאי קלאסי, הנותן מענה לאנשי העסקים בישראל, שמחפשים אופנה קלאסית ומחויטת למהלך היום, ובמחירים הוגנים. החזון הוא להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר במחיר נגיש".

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »