צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) פתח תקווה הקניון הגדול

צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) תפתח חנות בקניון הגדול בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח

מותג אופנה בינלאומי חדש מגיע לישראל ונוחת ממש אצלנו – בפתח תקווה. מדובר ברשת המציעה שלל מוצרי ביגוד יוקרה לגברים בשלוש קולקציות עיקריות: חליפות קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחוייטת המתאימה לאירועים – זאת בנוסף לנעליים, חגורות, עניבות, הלבשה תחתונה, חפתים ועוד. הסניף, בקומת המסחר העליונה (מול אלדו) צפוי להיפתח ב-1.9 באירוע השקה חגיגי.

רשת האופנה הבריטית לגברים צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) עושה את הסיפתח שלה בפתח תקווה עם חנות ראשונה בישראל, כאן אצלנו, בקניון הגדול (ז'בוטינסקי 72) עם חנות מעוצבת, שצפויה להיפתח בעוד כשבועיים בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. לפי התכנון של הרשת, היא מתכננת להקים בישראל עוד לא פחות מ-20 סניפים עד סוף 2025.

העיצוב: כמו בסניפים בעולם

הסניף הראשון בפתח תקווה יעוצב וויתוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי ניק פופ, המעצב הראשי של המותג, ויהיה זהה בעיצובו לסניפי הדגל בבירות האופנה ברחבי העולם. את הזכיון של צ'ארלס טירוויט בישראל קיבלה קבוצת פינגווין, בבעלות איש העסקים הירושלמי אליהו קלימר, פינגווין תהיה כעת בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל. 

לפי הדיווח של רשת צ'ארלס טירוויט, המחירים של המותג בישראל יהיו דומים למחיר הרשת באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות החל מ-299 ש"ח, מכנסיים החל מ-399 ש"ח, חליפות החל מ-1,500 ש"ח, חולצות פולו החל מ-275 ש"ח, ג'קטים החל מ-899 ש"ח, עניבות החל מ-175 שקלים, נעליים החל מ-499 ש"ח, חגורות עור החל מ-199 ש"ח.

צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) לונדון - מתוך GOOGLE MAPS
צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) לונדון - מתוך GOOGLE MAPS

חצי מיליארד פאונד מכירות בשנה

המותג צ'ארלס טירוויט נוסד על ידי ניק ווילר בשנת 1986, כשהיה סטודנט באוניברסיטת בריסטול. אז החל המותג כיצרן חולצות לגברים בלבד, והתרחב עם מגוון ההיצע וכן עם חנויות ברחבי בריטניה והעולם, יחד עם חנות אונליין בינלאומית מצליחה. כיום רשת מונה מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה, עם מחזור מכירות הנאמד בכ-500 מיליון פאונד בשנה

לחברה 4 מרכזים לוגיסטיים בעולם, באוסטרליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה, שמשרתים את האתר מכירות המהווה כ-70% מהפעילות של המותג בעולם. "אנחנו מתרגשים וגאים בפתיחת הרשת בארץ הקודש", מסר ניק ווילר, מייסד החברה. מבדיקות שערכנו, זיהינו צורך בכניסה של מותג אירופאי קלאסי, הנותן מענה לאנשי העסקים בישראל, שמחפשים אופנה קלאסית ומחויטת למהלך היום, ובמחירים הוגנים. החזון הוא להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר במחיר נגיש".

עוד ב-חנויות

הגרלה בקניון הגדול פתח תקווה

הקניון הגדול פ"ת: רכשו ב-500 ש"ח – והשתתפו בהגרלה ל"גיפט קארד" עד 1000 ש"ח

הקניון הפתח תקוואי, מבית קניוני עופר של קבוצת מליסרון, שהוא גם המקום הכי מסחרי בעיר, מציע למבקריו הגרלה ייחודית, בה כל מי שמבצע קנייה יומית של לפחות 500 ש"ח, יכול לזכות בכרטיסי מתנות של הקניון בסכומים של 100, 250, 500 ו-1000. ההגרלה תימשך במשך ארבעה ימים, החל מיום שני ה- 20.01.25 עד יום חמישי ה- 23.01.25. "המטרה: להוסיף ערך לשוכרים שלנו, וללקוחות הנאמנים של קניוני עופר".

המשך קריאה »
LOVE פתח תקווה שומרת על עליית המע"מ

חנות LOVE פתח תקווה הודיעה כי תספוג את עלויות המע"מ ולא תעלה מחירים

מתחם האופנה והלייף סטייל, בבעלות איש העסקים חיים סקאל, המשווק למעלה מ 100 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים ישאיר את המע"מ על המוצרים בעלות של 17% – אחוז אחד פחות מהעלייה, שהוכרזה ב-1.1.25. לדברי LOVE, ההחלטה נובעת מהאג'נדה של המקום – שילוב של קמעונאות ותרומה לחברה, בנוסף לרצון להעמיק את מבצעי סוף העונה. סקאל: "נספוג את עליית המע״מ בכדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו"

המשך קריאה »
גאנט פתח תקווה עופר הקניון הגדול

GANT (גאנט) פתחה סניף בעופר הקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

רשת מותג האופנה האמריקאי, נכנסת למקום הכי מסחרי בעיר עם חנות חדשה בגודל של 150 מ"ר, מעוצבת לפי קונספט העיצוב החדש של המותג. בנוסף, החנות משיקה סייל מיוחד על קולקציית החורף האטרקטיבית, הכולל הנחות על מגוון פריטי לבוש, הנעלה ואביזרי אופנה. הסייל יאפשר ללקוחות ליהנות מהקולקציה היוקרתית במחירים נוחים. "שמחים להיכנס לקניון ולהנגיש את חווית הלקוח הגבוהה", נמסר.

המשך קריאה »
עדי אשכנזי עומר אוגולניק נעמי סימן טוב שלי פרץ השקת פול אנד בר בראשקה עופר הקניון הגדול פתח תקווה

ברשקה ו-פול אנד בר השיקו סניפים משודרגים בקניון הגדול פ"ת באירוע חגיגי (וידאו)

חנויות אופנת המותגים הספרדיים של אמנסיו אורטגה, הצמודות האחת לשנייה, בקומה העליונה של עופר הקניון הגדול פתח תקווה מעולם לא נראו מזמינות יותר. שתי החנויות, בשטח של כ-600 מ"ר כל אחת, לא רק שהציגו קולקציות חורף חדשות, אלא גם לוק מרענן אחרי שיפוץ מאסיבי בעלות של כ-12 מיליון ש"ח. בלטו באירוע: הפרזנטורית של הקניון עדי אשכנזי, שלי פרץ ועומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading