צפו: יקב לוינסון פתח תקווה אירח השבוע עשרות משחקני הקולנוע והטלוויזיה בישראל

פתח תקווה התחפשה לתל אביב, שלא לומר להוליווד הישראלית, כשעשרות שחקנים, חלקם בכירים בתעשייה, הגיעו ביום שני לאירוע הכנה לקראת טקס פרסי אופיר, שצפוי להיערך ב-10.9. האירוע התקיים ביקב שברח' בזל (ליד מימי ונונו), שנפתח לא מזמן וכבר אירח מספר אירועים גדולים. בין המשתתפים: צביקה הדר, תיקי דיין, יובל שרף, אלברט אילוז, מיכאל מושונוב ומשה אדרי.

לאירוע, שסוקר בגיא פינס, הוזמנו חמשת המועמדים שנבחרו בקטגוריות השונות, ביניהם שחקנים, בימאים, תסריטאים, מפיקים, אנשי תפאורה וסאונד ועוד. האורחים נהנו מארוחה קלה, טעימות יין, סיור והסברים מהיינן עידו לוינסון וכמובן השאירו זמן גם לתמונה קבוצתית גדולה. האורחים יכלו לרכוש גם יין במהדורה מוגבלת שיצאה בעבור הטקס.

צפו: אירוע טקס פרסי אופיר - יקב לוינסון פתח תקווה (טיקטוק)

"היה כיף גדול לארח את כל האנשים המדהימים והמוכשרים האלו ביקב לוינסון", אמר לפתח תקווה NEWS לוינסון. "נראה שהחיבור בין קולנוע ישראלי מצוין ליינות שלנו – עשה לכולנו רק טוב בצהרי אותו היום. לחיי הקולנוע והיין הישראלי".

לפני חודש וחצי דיווחנו לכם על פתיחתו של היקב (בזל 16), שהוקם על מה שהיה פעם אולם האירועים הותיק טוסו. הוא כולל 300 מ"ר של יקב אמיתי עם חביות 500 ליטר של עץ אלון צרפתי ומיכלי נירוסטה ענקיים, בהם מייצרים את היין, זאת לצד 150 מ"ר של חצר/מרפסת ועוד 50 מ"ר של מרכז מבקרים. היקב משמש לא רק למקום בילוי, אלא גם כמקום מקצועי, בו יתבצעו סדנאות למידה על יין ויצור

 

עוד ב-אוכל ובילויים

וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »
מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading