חדשות פתח תקווה

מה קורה עם אולם הספורט ע"ש האמירויות בכפר גנים?

כשנה לאחר ההצהרה המפתיעה של ראש העיר רמי גרינברג, נדמה כי אין זכר ל"אולם הספורט ע"ש איחוד האמיריות" בכפר גנים.

ע"פ דיווח של אתר מיינט, אולם הספורט החדש הצמוד לחטיבת הביניים ע"ש משה ארנס  נחנך ביום חמישי האחרון בטקס חגיגי. ההודעה על פתיחת האולם החדש, שיצאה באוגוסט דאשתקד, עשתה כותרות לאחר שראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הצהיר כי יקרא לאולם  "אולם הספורט ע"ש האמיריות" כאקט של הוקרה וכבוד בעקבות הסכמי השלום שנחתמו בין ישראל למדינה הערבית. 

ולמרות זאת, נדמה שדובאי ופתח תקווה נקלעו למשבר יחסים. בטקס שנחגג אתמול, כאמור, לא נאמרה מילה על הסכמי השלום או על האמירויות והאולם לא נקרא על שם המדינה, אלא בשם (הגנרי למדי) "מרכז טוטו פיס לקהילה ולספורט". 

בעירייה הסבירו כי "מטרת הטקס המדובר היא בעיקר להוקיר תודה לשותפים בפרוייקט – הטוטו והפיס. בהמשך, האולם ייקרא על שם איחוד האמירויות במעמד מיוחד שבו ישתתפו גם נציגים אמירתים". 

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading