"התפוז המכני" בפתח תקווה: העיר גועשת בעקבות הפצת סרטון אלימות של הכאת נער

חבורה של נערים היכו נמרצות נער באגרופים ובבעיטות ואף הפנו כלפיו אקדח טייזר – כשהכל מתועד ומופץ ברשתות החברתיות. "עזבו אותי. אמא שלי מאושפזת בבית חולים", זעק הנער, אך זה לא עזר לו והוא הוכה עד זוב דם. התיעוד הגיע לידי שוטרי תחנת פתח תקווה, שפתחו בחקירה, למרות שלא התקבלה תלונה על התקיפה האכזרית. גרינברג: "פועלים עם המשטרה לאיתור פרטי המעורבים".

בפתח תקווה NEWS אנחנו משתדלים להימנע מסיקור אירועי אלימות ופשע המתרחשים בעיר (ויש רבים כאלה), אך ממקרה זה, שקיבל ביטוי רחב בתקשורת הארצית, קשה לנו להתעלם. האלימות הגואה בקרב בני הנוער, לא פוסחת על פתח תקווה. לאחר מספר מקרים שהתרחשו בעיר לאחרונה – נראה שעכשיו הגיע השיא, עם סרטון מתועד של אלימות בסגנון ה"תפוז המכני", שהופנתה לנער על ידי מספר נערים – כאן, אצלנו בפתח תקווה.

הכל מתועד: סרטון האלימות (קשה לצפיה)

מתוך: MAKO

בסרטון שהופץ נראה הנער מוכה על ידי מספר נערים באלימות קשה, כשאין ביכולתו להתלונן. בסרטון אפשר לשמוע כי הנערים דורשים ממנו לספק להם כתובת כלשהי, ומי שלא מסר אותה – היכו אותו. בנער מתחנן שיעזבו אותו לנפשו ואף מנסה להימלט מהם – אך הם ממשיכים במעשיהם. "רד על הרצפה, תגיד שאתה שרמוטה, תגיד שאתה זונה", צעקו לו הנערים, תוך שהם חובטים בו גם עם מקלות. הנערים גם מתועדים ככל הנראה מחשמלים אותו עם שוקר. "אמא שלי בבית חולים", התחנן הילד שיפסקו המכות, אך לשווא.

לפי הדיווח, שוטרי תחנת פתח תקוה, בסיוע מערכי מודיעין נוספים, חלה לנהל חקירה מואצת, עם קבלת הסרטון לידיהם. לפי המשטרה, עד כה לא התקבלה תלונה בתחנה ומועד האירוע לפי שעה לא ידוע, אך יחד עם זאת, היא פתחה בחקירה יזומה לשם איתור הקורבן לצד מעצר המעורבים בתקיפה.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, התייחס לאירוע הקשה וכתב ברשתות: "גורמי הרשות והמשטרה פועלים לאיתור פרטי המעורבים.על אף שמדובר באירוע חריג שאינו מאפין את בני הנוער בפתח תקווה, חשוב לי להדגיש כי אנו מוקיעים, מגנים ומוקעים בפה מלא שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל כנגדה ביד קשה".

"נמשיך להשקיע בתכניות חינוכיות, בהסברה, בפרויקט עיר ללא אלימות, בהוספת עוד סירות בטחון עירוניות, בהתקנת מצלמות ובכל מה שידרש כדי למגר את התופעה הרעה הזו", סיכם גרינברג. השר בן גביר התייחס גם הוא לסרטון המזעזע מפתח תקווה: "המשטרה חייבת לעצור את העבריינים".

התגובות ברשת:

עוד ב-מהנעשה בעיר

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading