התקווה 6 + פול ראנק - מופע סטודנטים פתח תקווה

התקווה 6 ופול טראנק יופיעו לסטודנטים באולמי קסאנדו פתח תקווה. כרטיס: 30 ש"ח

הסטודנטים של פתח תקווה יוכלו להינות במוצאי שבת (21:00), ה-21.10 ממחיר כניסה מסובסד (בהצגת תעודת סטודנט) במופע שיפתח את השנה האקדמית באולם בבן ציון גליס 50. את האירוע יוזמים עיריית פתח תקווה, החממה (מרכז הצעירים של פתח תקווה) ומכללת פתח תקווה ויופק על ידי חברת הפקות מופעי המוסיקה REL. כרטיס הכניסה כולל גם אלכוהול ואוכל.

התקווה 6 היא להקת רגאיי/היפהופ וותיקה, שנוסדה ברמת השרון ב-2007 ומאז נכנסה חזק לפלייליסט של כל חובב מוסיקה ישראלית עדכנית. הוציאה לפני מספר חודשים את אלבומה השמיני בשם "שותפים לנצח", כשהלהיט המוכר ביותר שלה הוא "לחזור הביתה", שזכה ביוטיוב ליותר מ-8 מיליון צפיות.

התקווה 6 - לחזור הביתה

פול טראנק (באנגלית: Full Trunk) היא להקת בלוז רוק, שנוסדה ב-2010 והוציאה עד היום שלושה אלבומים ומיני-אלבום. בתחילה שרה הלהקה בעיקר בעברית, אך החל מאלבומה השני מרבית השירים בוצעו בשפה האנגלית. השיר "סתלבט בקיבוץ" שהוציאו עם ג'ימבו ג'יי זכה להצלחה רבה ולהשמעות בכל תחנות הרדיו, ואף זכה בתואר שיר השנה של גלגלצ, 102FM וכאן 88.

פול טראנק - ממותה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »