התקווה 6 + פול ראנק - מופע סטודנטים פתח תקווה

התקווה 6 ופול טראנק יופיעו לסטודנטים באולמי קסאנדו פתח תקווה. כרטיס: 30 ש"ח

הסטודנטים של פתח תקווה יוכלו להינות במוצאי שבת (21:00), ה-21.10 ממחיר כניסה מסובסד (בהצגת תעודת סטודנט) במופע שיפתח את השנה האקדמית באולם בבן ציון גליס 50. את האירוע יוזמים עיריית פתח תקווה, החממה (מרכז הצעירים של פתח תקווה) ומכללת פתח תקווה ויופק על ידי חברת הפקות מופעי המוסיקה REL. כרטיס הכניסה כולל גם אלכוהול ואוכל.

התקווה 6 היא להקת רגאיי/היפהופ וותיקה, שנוסדה ברמת השרון ב-2007 ומאז נכנסה חזק לפלייליסט של כל חובב מוסיקה ישראלית עדכנית. הוציאה לפני מספר חודשים את אלבומה השמיני בשם "שותפים לנצח", כשהלהיט המוכר ביותר שלה הוא "לחזור הביתה", שזכה ביוטיוב ליותר מ-8 מיליון צפיות.

התקווה 6 - לחזור הביתה

פול טראנק (באנגלית: Full Trunk) היא להקת בלוז רוק, שנוסדה ב-2010 והוציאה עד היום שלושה אלבומים ומיני-אלבום. בתחילה שרה הלהקה בעיקר בעברית, אך החל מאלבומה השני מרבית השירים בוצעו בשפה האנגלית. השיר "סתלבט בקיבוץ" שהוציאו עם ג'ימבו ג'יי זכה להצלחה רבה ולהשמעות בכל תחנות הרדיו, ואף זכה בתואר שיר השנה של גלגלצ, 102FM וכאן 88.

פול טראנק - ממותה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading