רוכבים בתקווה אופניים 2023

אירוע האופניים של פתח תקווה – "רוכבים בתקווה 2023" נקבע ליום שישי 10/11

האירוע, בארגון ויוזמת עיריית פתח תקווה, ייערך בפעם החמישית – ולאור ההיענות מאירועים קודמים – מומלץ להירשם בהקדם. לרוכבי האופניים יוקצו שלושה מקצים בני 10, 20 ו-40 קילומטרים. הוא גם צפוי לכלול מופעי אקסטרים, הגרלות ופרסים. הרכיבה מתאימה לאופני שטח ואופני טנדם והמסלולים כוללים חציות מים. עלות הרשמה: 30 ש"ח. עם השכרות אופניים: 70 ש"ח.

רכיבת האופניים הפכה בשנים האחרונות לספורט פנאי די נפוץ בקרב תושבי פתח תקווה – וכשיש הזדמנות לעשות זאת עם הרבה אנשים, בצורה מרוכזת וגם תחרותית – לא פלא שאירוע כמו "רוכבים בתקווה", מעורר לא מעט עניין בקרב חובבי הענף בעיר – שמחכים לאירוע הקרוב, שייערך בעוד חמישה שבועות, ביום שישי ה-10.11. בעירייה מבטיחים מסלול רכיבה מעניין בשבילי נחל הירקון, בין קני הסוף, פרדסים ושדות.

אירוע האופניים רוכבים בתקווה 2023 - כרזת העירייה

מה תבחרו? 10,20 או 40 ק"מ?

כדי להשתתף באירוע, יש להירשם כאן, לאחד מהמסלולים – 10,20,40 קילומטרים – וכדאי לזכור שגם לרכב עשרה קילומטרים – זה לא עניין של מה בכך. לאחר רישום יש לאסוף ערכות (ניתן גם במועד מוקדם יותר) ולהגיע לשטח ההתכנסות בחניית אצטדיון "שלמה ביטוח" כבר בשעה 6:00 בבוקר. לאחר התארגנות על הערכות והתכבדות בשתייה חמה, ייערך ב-6:45 תדריך כללי לכל המשתתפים בבמה המרכזית.

המקצה הראשון (ל-40 ק"מ), ייצא לדרך בשעה 7:00. זהו מסלול אתגרי לרוכבים מנוסים מגיל 14 ומעלה (בליווי הורה מלווה) ולרוכבים בעלי ניסיון רכיבה למרחקים ארוכים בשבילי עפר כולל אבנים, מעברי מים וערוצים. המקצה השני (ל-20 ק"מ), שיוזנק ב-7:30, מתאים לילדים מגיל 10 עם ניסיון רכיבה (בליווי מבוגר מלווה), לרוכבים בוגרים עם רמת כושר בסיסית ורוכבים מתחילים.

נפגשים על האופניים באצטדיון שלמה ביטוח פתח תקווה

אם מזג האוויר לא יאפשר - האירוע יידחה ל-24.11

המקצה השלישי (10 ק"מ), העממי-משפחתי, יוזנק בשעה 8:00 והוא מתאים לכולם – אפילו לכאלה שנוסעים באופניים בפעם הראשונה בלי גלגלי עזר. אגב, אסור לרכב באירוע עם אופניים בעלי גלגלי עזר וגם לא עם אופניים חשמליים. סיום האירוע יהיה בין 9:00 ל-10:30 בו יתקבלו מסיימי המירוצים עם מוזיקה, שתייה וכיבוד קל (רק לבעלי צמיד הרשמה). כמו כן, תתקיים הגרלה למשתתפי המירוץ נושאת פרסים.

בעירייה מציינים, כי אם מזג האוויר לא יאפשר – האירוע יידחה ל-24.11 וממליצים להביא ציוד הכולל: אופני הרים תקינים (לאחר טיפול בחנות אופניים), פנימית רזרבית + משאבה, קסדה חובה, 3 ליטר מים, חטיפים ואוכל לרכיבה, קרם הגנה ומשקפי שמש. עוד מובטח כי רכב ליווי וחילוץ ילווה את הרוכבים כמו גם אבטחה רפואית (אמבולנס). עלות הרשמה: 30 ש"ח לנרשם אחד. רישום של שלושה או יותר: 25 ש"ח לאחד. עם השכרות אופניים הרישום יעלה: 70 ש"ח.

עוד ב-ספורט

גול המועד: מכבי והפועל פתח תקווה יארחו היום ומחר ב"שלמה ביטוח" תחת הגבלות

אחרי פגרת הנבחרת, יום כיפור וחג סוכות – שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות חוזרות לשגרה. יותר נכון, לסוג של שגרה, כשברקע עדיין קיים חשש מירי טילים למרכז והגבלת פיקוד העורף לקהל צופים של 2000 בלבד. אם זה, פחות או יותר, אמור היה להיות המספר במשחקה של הפועל (יום שני, 19:30) מול בני יהודה, הרי שבמשחקה של מכבי היום מול הפועל ב"ש (20:15) היו צפויים להגיע הרבה יותר.

המשך קריאה »
הפועל פתח תקווה כדורגל נשים

הפועל "מבנה" פתח תקווה כדורגל נשים במהלך היסטורי: מוכרת מנויים ב-50 ש"ח

לראשונה בכדורגל הנשים בישראל, קבוצה מוכרת מנוי למשחקיה הביתיים. אומנם העלות היא סמלית, 50 ש"ח בלבד, אבל יש כאן סוג של אמירה, שגם על כדורגל של המין היפה – צריך לשלם. הצעד החריג, מגיע בד בבד, עם החסות שקיבלה הקבוצה מ"מבנה" והמשחקים של הקבוצה, שנערכים באצטדיון "שלמה ביטוח" – הכל מתוך מגמה לשמור על שוויוניות עם הגברים. מנוי ליציע הכבוד יעלה 500 ש"ח.

המשך קריאה »
פיני בלילי יוסי בניון אילן פיורנטינו

צפו: בניון, בלילי, גולן ונוספים חלקו כבוד לאילן פיורנטינו ז"ל באצטדיון "שלמה ביטוח"

ביוזמה מרגשת, שנולדה משיתוף פעולה של קבוצת מכבי פתח תקווה, ההתאחדות לכדורגל וקבוצת ותיקי "שער הנגב", בה שיחק פיורנטינו, שהיה הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז ונהרג בגבורה ב-7.10 – כשהגן על ישובו והציל בכך הרבה אנשים. שורה ארוכה של כוכבי כדורגל מהעבר, שהרכיבו את "ותיקי ישראל" ו-"ותיקי מכבי פתח תקווה",, כיבדו בנוכחותם. עודד, אחיו של אילן: "הוא אהב כדורגל כל ימיו. זה ערב מרגש".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading