לראשונה מאז פרוץ הקורונה: שורה של אומנים נבחרים יופיעו בפארק אוחיון

מה משותף לעדן בן זקן, עדן חסון, בניה ברבי, איתי לוי, רובי ממן ונסרין קדרי? כולם הולכים להופיע בשבועות הקרובים על במות פארק אוחיון בפתח תקווה. 

לאחר שנה ארוכה שבה הקורונה מחקה את חיי הלילה והתרבות בעיר, פתח תקווה מתחילה לחזור לשגרה. שורה של טובי האומנים הישראליים  עתידים להופיע בפרויקט "Volume בפארק" שמארגנת העירייה. 

ראש העירייה רמי גרינברג, מסר לאתר MYNET: "לאחר תקופה קשה בה נאלצנו להמעיט ואף לבטל באופן מוחלט, אירועים ומפגשים מכל סוג, אני גאה ושמח לקדם רצף אירועים שיאפיינו את החזרה לחיים, לשגרה שכה יחלנו לה בשנה החולפת. בעוד מדינות רבות נאלצות עדיין להתמודד עם המשבר, עצם קיומם של האירועים כאן בישראל מראים את האפקטיביות של החיסונים ועד כמה אנחנו חייבים להמשיך ולהישמע להנחיות ולהתחסן".

להלן פירוט ההופעות:

29.4.21, יום חמישי (ערב ל"ג בעומר, 21:00 – נסרין קדרי
1.5.21 – מוצ"ש, 21:30 – איתי לוי 
5.5.21 – יום רביעי, 21:00 – עדן בן זקן מארחת את הזמר קובי ממן בשעה 
6.5.21 – יום חמישי, 21:00– בניה ברבי בשעה 
8.5.21 – מוצ"ש, 21:30 – עדן חסון מארח את הזמרת מור בשעה.

עוד ב-מהנעשה בעיר

דפנה שנטל מחופשת בשניידר

פורים שמח בשניידר: האחיות הגשימו חלום לדפנה עם הלב המלאכותי – להתחפש לחיפושית

דפנה שנטל בת ה-5.5 נולדה עם הפרעה בקצב הלב ומוטציה גנטית, שיכולה להוביל לפגיעה בתפקוד הלב. היא הגיעה לבית החולים בפתח תקווה, לאחר שבחודשים האחרונים התפקוד הלבבי שלה התדרדר, עד למצב שלא יכול היה לתמוך בתפקוד מערכות הגוף. שנטל נזקקה לתמיכה חוץ גופית שתחליף את לבה, עד שתימצא תרומה ללב אנושי ותוכל לעבור השתלה מצילת חיים.

המשך קריאה »
מחויבים אורי אהד

מחויבים דרשו ספורט, קשרי חוץ ומינהלת תעסוקה בכניסה לקואליציית מועצת העיר פ"ת

הרשימה, שזכתה לשלושה מקומות במועצה ובכ-11,000 קולות של תושבי העיר בבחירות המקומיות 2024, אומנם ציפתה ליותר בקלפי, אבל בטוחה בכוחה להשפיע על פתח תקווה בחמש השנים הקרובות באמצעות תפקידי המפתח. יו"ר מחויבים, עו"ד אורי אהד, משאיר את המחלוקות מול רמי גרינברג בצד: "מברכים את ראש העיר על ההחלטה ומצפים לשיתוף פעולה פורה למען התושבים".

המשך קריאה »
רמי גרינברג - קואליציה רחבה

אחדות בפתח תקווה: גרינברג צפוי להכריז על קואליציה מקיר לקיר במועצת העיר

אחרי שהצליח להגיע לרוב מוחלט של כמעט 90% בבחירות לראשות העירייה ועל הדרך גם הכניס 13 מושבים עבור סיעתו "התחדשות", ראש העיר מאחד אליו את כל הסיעות – מחויבים, יחדיו, יש עתיד, ש"ס, העבודה-מרצ, יהדות התורה וישראל ביתנו – במועצה ללא אופוזציה עם 29 חברים. "הצלחנו להביא בשורה שטרם זכורה בעיר ויכולה לשמש מודל גם ברמה הארצית", מסר. ישיבת המועצה הראשונה תתקיים ביום שישי הקרוב.

המשך קריאה »
חלי פרידמן, ליאה צור, אור כרוזים, גלית כספי, בטי שרייבר

טד נשי: מיזם "She Ted – נשים מדברות חדשנות" ייפתח ביום שני הבא בפתח תקווה

המרכז לחדשנות, שפתחה העירייה לפני מספר חודשים במגדלי ב.ס.ר סיטי, יארח בתחילת שבוע הבא (18.3, שעה 18:30) את הפורמט, המורכב משלושה מפגשים לאורך השנה על טהרת המין הנשי, בו יועברו הרצאות מעוררות השראה, בסגנון מותג הועידות TED. במפגש הראשון, שצפוי להתקיים מול כ-130 נשים, יתקיימו הרצאות קצרות של ארבע דמויות מעוררות השראה, כל אחת מעולם תוכן אחר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading