ערב למען החטופים - בהיכל התרבות פתח תקווה

למען החטופים: נגה ארז, רביד פלוטניק ויסמין מועלם יופיעו ב-16.11 בהיכל התרבות

עיריית פתח תקווה ארגנה אירוע להעלאת המודעות, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 19:30, בהשתתפות האומנים המוכרים ובשיתוף המטה להשבת החטופים.במקום יוצבו 240 כסאות המייצגים את החטופים ו-22 כסאות עבור הנעדרים. באירוע ישתתפו גם נציגים של משפחות החטופים תושבות העיר: משפחותיהן של ענבר הימן, אליה טולדנו ודניאלה גלבוע. עלות כרטיסים – בין 60 ל-200 ש"ח.

לאחר הטקס המרגש שהתקיים ביום חמישי האחרון בבית יד לבנים, יתקיים כעבור שבוע (ב-16.11), אירוע נוסף של העירייה לציון הנופלים ולצורך העלאת המודעות להחזרת החטופים. האירוע יתקיים בהיכל התרבות ויופיעו בו אומנים מהשורה הראשונה: נגה ארז, רביד פלוטניק, יסמין מועלם, ג'ימבו בוי ואמיר אטיאס (מבית הבובות). את האירוע ינחו בהתנדבות נועה קולר ("קופה ראשית) וערן זרחוביץ' ("ארץ נהדרת").

מיצג כיסאות עם תמונות חטופים - באדיבות: עיריית פתח תקווה
מיצג כיסאות עם תמונות חטופים - באדיבות: עיריית פתח תקווה

במהלך הערב יעלו בני משפחותיהם של החטופים תושבי העיר: ענבר הימן, אליה טולדנו ונציגי משפחתה של דניאלה גלבוע, שיספרו על יקיריהם וישתפו בתחושותיהם הקשות מאז ה-7 באוקטובר. בלובי היכל התרבות, יעמוד מייצג המבטא את תפילתו של עם ישראל לשובם של החטופים והנעדרים. על רקע שלט עם תמונותיהם של כל החטופות והחטופים, שלצידו דגלי ישראל, יוצבו 240 כסאות המייצגים את החטופים ו-22 כסאות המייצגים את הנעדרים.

בעירייה מציינים כעי על כל כיסא תוצב תמונה של אחת או אחד החטופים או הנעדרים. בין הכיסאות יוצבו גם כיסאות קטנים עם צעצועים, המייצגים את הפעוטות והילדים הרבים החטופים ומוחזקים בעזה. "מאז אותה שבת שחורה וארורה אנו פועלים במספר מישורים על מנת לסייע ככל הניתן למשפחות השכולות וכן למשפחות הפצועים והחטופים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג.

"משפחות אלה נכנסו לנו ללב וההפכו לחלק ממשפחתנו", הוסיף. "הערב הזה שאנו מפיקים מטרתו העלאת המודעות לנושא החטופים ושלרגע לא ירד מסדר היום. נמשיך לעשות כל שניתן כדי לסייע ולעזור למשפחות החטופים בתקופה קשה זו".  כרטיסים בעלות 60-200 ₪ ניתן לרכוש בהיכל התרבות באתר או בטלפון.

בעירייה מדגישים כי כל המשתתפים והמנחים עושים זאת בהתנדבות וכל ההכנסות יועברו למטה להשבת החטופים . 

התמונות האחרונות של ענבר הימן - מהמסיבה הקטלנית ברעים
התמונות האחרונות של ענבר הימן - מהמסיבה הקטלנית ברעים
דניאלה גלבוע

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

צפו: המבלים ברחוב שחם פתח תקווה חוגגים את חיסול יחיא סינוואר (וידאו)

תכונה ערה של בליינים פתח תקוואים ומהסביבה, הורגשה אתמול עם הבשורה הרשמית על חיסולו של מנהיג חמאס, ורבים חיפשו מקום לחגוג בו את האירוע, זאת מבלי בכלל שתכננו לצאת בערב. מצאנו מאות רבות של מבלים במקומות הבילוי על הרחוב ההומה, ביניהם: במיה וואלאס, במרלה, בפטריקס, בג'קי O, בקפה מרגו ובמסעדת פיצה החדשה לה פריאדה. מה היה להם לומר לנו?

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (30.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading