מעוף פתח תקווה

לראשונה במעוף: סדנה לבעלי עסקים בשילוב תרגום לשפת סימנים התקיימה בפ"ת

הסניף בפתח תקווה, של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה והתעשייה, קיים בשבוע שעבר סדנה תקדימית בת שני מפגשים – עבור בעלי עסקים שומעים וחרשים יחד – בנושא שימוש בוואטסאפ עסקי. דן קספה, מנחה הקורס, שלמד לאחרונה תרגום לשפת סימנים: "זה מראה על הרצינות של מעוף לנושא החירשים וחשיבות הנגשת החומר הלימודי לבעלי עסקים".

מיכל גליקמן, מנהלת סניף מעוף פתח תקווה, מספרת: "פנתה אלינו שרון תורג'מן, יועצת משכנתאות ובעלת משרד לליווי חירשים וכבדי שמיעה במימון ורכש נכסים. היא עצמה כבדת שמיעה ונהנתה מהליווי העסקי שמעוף הציע לעסק שלה, ורצתה שקהילת בעלי העסקים כבדי השמיעה יחשפו גם למעוף ולכלי הסיוע וביקשה ליצור שיתוף פעולה עם הקהילה שלה.

סדנת זום במעוף פתח תקווה - עם תרגום סימולטני ומתרגם שפת סימנים
סדנת זום במעוף פתח תקווה - עם תרגום סימולטני ומתרגם שפת סימנים

"הרמנו את הכפפה"

"במעוף פתח תקווה מיד הרמנו את הכפפה", ממשיכה גליקמן. "ובחשיבה משותפת החלטנו לקיים סדנה בנושא וואטסאפ עסקי. להנחיית הקורס גייסנו את דן קספה, שהוא עצמו למד לאחרונה תרגום לשפת סימנים. הקורס היה פתוח לשומעים ולחרשים ולכן שולבו בו מתורגמן לשפת סימנים ותימלול סימולטני. סך הכל השתתפו בקורס 22 משתתפים מתוכם ארבעה כבדי שמיעה וחרשים".

 

מיכל גליקמן - מנהלת סניף מעוף פתח תקווה
מיכל גליקמן - מנהלת סניף מעוף פתח תקווה

דן קספה מספר: "אני כמרצה ויועץ מעוף, רוצה לציין את החוויה שלי לאחר סדנת וואטסאפ לבעלי עסקים בשילוב של אנשים שומעים ואנשים חירשים וכבדי שמיעה. רוצה לציין לטובה את הרעיון הביצוע וההנגשה המקצועית. המתורגמן, רפאל בוסידן שהיה נוכח ככל המפגשים ותירגם את כל מה שאמרתי לשפת הסימנים ולהיפך (שאלות שעלו מהחירשים וכבדי השמיעה, הוא תרגם אותם לעברית) והנוכחות שלו עזרה להנגשה של כל החומר הנלמד בסדנה".

דן קספה: "זה מראה על רצינות מעוף פתח תקווה ביחס לבעלי עסקים חירשים"
דן קספה: "זה מראה על רצינות מעוף פתח תקווה ביחס לבעלי עסקים חירשים"

תמלול בזמן אמת

קספה הוסיף כי עצם העובדה שפרט לתרגום לשפת הסימנים, היה גם תמלול בזמן אמת ע"י תמלילנית מקצועית, "מראה על הרצינות בה מתייחס סניף מעוף פתח תקווה לנושא של חירשים וכבדי שמיעה והחשיבות של הנגשת החומר הלימודי לבעלי העסקים. אני ממש מברך את סניף מעוף פ"ת יישר כוח על היוזמה והביצוע".

במעוף פתח תקווה ממשיכים להציע את כלי הסיוע גם בזמן חירום זה ומלחמת חרבות ברזל. כל בעל עסק שומע או חירש יכול לקבל ליווי עסקי, להשתתף בקורסים שיונגשו במידת הצורך ויקבל ליווי לקבלת הלוואות. כל הצוות עומד לרשות בעלי העסקים בפתח תקווה ומחזק את אנשי המילואים ומשפחות הנופלים.

סניף מעוף פתח תקווה נמצא בבניין גלובל טאוורס, יצחק רבין 1, פתח תקווה. 

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading