מטרו פארק פתח תקווה

מתחם מטרו פארק פתח תקווה (456) בתחילת אכלוס: משרדים ראשונים החלו להיכנס

הפרויקט המסחרי המסקרן על רח' משה דיין, שממותג גם בשם 456, סיים את בנייתו במהלך השנה, כשלפני שלושה חודשים קיבל אישור של טופס 4 ואפשר כבר לראות מבעד לחלונות מספר משרדים בתהליכי שיפוץ פנים. הפרויקט הענק משתרע על שלושה מבנים בני 10 קומות כל אחד, המחוברים ביניהם, פלוס שטח מסחרי וציבורי רחב. רוב השטחים נרכשו לפני שנים, על ידי כ-280 משקיעים. מה המחירים?

במרחק הליכה של שתי דקות מתחנת הרכבת הקלה על ציר ז'בוטינסקי ושתי דקות מהקניון הגדול, מטרו פארק פתח תקווה, מושך עניין רב בקרב בעלי עסקים, משרדים ומשקיעים למיניהם. את הפרויקט סיקרנו לראשונה עוד באוגוסט 2021, כשרק החלה בנייתו. כיום, שנתיים וחצי אחרי, הפרויקט שמכיל 40 אלף מ"ר משרדים ועוד 4000 מ"ר מסחר, נמצא בשלבים הראשונים של האכלוס.

פרויקט מטרו פארק - החזית הפונה לרח' הרכש החדש
פרויקט מטרו פארק - החזית הפונה לרח' הרכש החדש

50-75 ש"ח למ"ר להשכרת משרד

ניכר שהמלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר עצרה את קצב האכלוס גם במטרופארק פתח תקווה, אבל כעת, כשמרגישים חזרה מסוימת לשגרה בענף הנדל"ן בפתח תקווה – מצפים היזמים ואנשי קבוצת הרכישה, כי השטחים המסחריים הרבים יושכרו ויימכרו ביתר שאת. לראייה, לאחרונה נמכר שטח של 600 מ"ר לחברת אלקטרוניקה גדולה, שצפויה לעבור יחד עם 60 עובדיה לפתח תקווה מרמת החייל.

בינתיים, בשלב ההתחלתי של האכלוס בו הפרויקט נמצא, כ-20% מהמשרדים בשלבי אכלוס, לאחר שכ-60% (כל הקומות הנמוכות) כבר נמכרו. בינתיים אוכלסו בעיקר שטחים קטנים (רבעי קומות) לבעלי מקצועות חופשיים, כמו רופאים פרטיים ועורכי דין. רבע קומה הושכרה לחברת ביטוח. המחירים יחסית אטרקטיביים כששכירות ברמת מעטפת היא 50 ש"ח למ"ר בלבד ולאחר גמר מלא 75 ש"ח. המשרדים מוצעים למכירה במחירים של בין 10,500 ל-11,500 למ"ר.

מטרו פארק פתח תקווה
מטרו פארק פתח תקווה - מבט מלמעלה

המסחרי בתחרות עם BIG ועמי ב.ס.ר סיטי

השטח המסחרי, נמצא בירכתי המבנים, כשחלקו, פונה חזיתית לרח' משה דיין ולכביש החדש של רח' הרכש, המחבר את הנוסעים לרח' מוטה גור ולקניון הגדול. למרות האטרקטיביות של הפרויקט, השיווק של השטח המסחרי הוא אתגר לא קטן. לא רק עקב התקופה והמציאות הנוכחית, אלא גם בגלל התחרות הרבה שיש באיזור, שכולל באותו צומת גם את מתחם עמי ב.ס.ר סיטי, שכבר מאוכלס וכן את מתחם BIG פתח תקווה העתידי.

החלק המסחרי כבר מחולק לשטחים מסחריים רבים בגדלים שונים והוא מתאים לסוגים שונים של עסקים, כמו: בתי קפה, מסעדות, חנויות סלולר, חנויות בגדים, קיוסקים ועוד. השטחים המסחריים מוצעים להשכרה בעלות של בין 150 ל-170 ש"ח למ"ר. מספר מתווכחים כבר קיבלו בלעדיות על השטחים המשרדיים והמסחריים ושלטיהם מתנוססים לראווה בחזיתות המבנה.

צו: אירוע השקת המתחם

4000 מ"ר לקומה

למטרו פארק, שנמצא על שטח של כ-8.8 דונם, יש תכנון אדריכלי די ייחודי בנוף בנייני המשרדים של פתח תקווה. הוא תוכנן כ-”מגדל עסקים אופקי“, שהוא למעשה מבנה של יחידה אדריכלית אחת. הקומות העליונות מיועדות לחברות וארגונים גדולים, שיוכלו ליהנות מקומות ענק של כ-4000 מ"ר, שיהוו בעצמן סוג של "בניין עצמאי" לכל דבר, ללא מדרגות או מעברים מיותרים. שיטת בנייה זו תאפשר לחברות ליצור "אופן ספייס" עם אפשרויות רבות לחלוקה פנימית. כל מבנה מכיל ארבע מעליות.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

פרויקט מטרו פארק על המפה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading